Preskoči na glavni sadržaj Preskoči na pretragu

PITANJE: 1. Zanima me, u slučaju da je radnik duže vrijeme odsutan zbog bolesti, kome poslodavac upućuje zahtjev za opravdanost bolovanja, s obzirom da je isti upućen i na komisiju – Zavodu za medinicu rada i sporta Republike Srpske ili nadležnoj zdravstvenoj ustanovi i doktoru porodične medicine? 2. Imamo situaciju da je radnik već nekoliko mjeseci na bolovanju. Na posljednjem izvještaju komisije naznačeno je da je radnik sposoban sa radom od 13.09.2021. međutim, porodični doktor radniku zaključuje bolovanje sa datumom koji je naznačila komisija a potom otvara novo bolovanje i propisuje terapije. To je urađeno u slučaju dva radnika čime smo onemogućeni da refundiramo od Fonda sve naredne dane koje radnik bude na bolovanju. Da li porodični doktor ima pravo da otvori novo bolovanje za istu bolest – jer produžava terapije, ukoliko je komisija naznačila da je radnik sposoban za rad? Da li se u ovom slučaju za opravdanost produženja bolovanja obraćamo nadležnoj zdravstvenoj ustanovi? Imamo li pravo da zahtijevamo od ustanove obrazloženje za postupanje porodičnog doktora?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.