PITANJE: Imam upit i molim vas i vaše stručne službe za savjet/tumačenje, ispod je opisana “problematika”. U RS-u je u Junu mjesecu izašla nova Odluka o visini naknade troškova za službena putovanja u zemlji i inostranstvu u kojoj član ili glava XVI stav 2. Kaže da se Akontacija za službeno putovanje isplaćuje na tekući račun zaposlenog u skladu s procijenim troškovima. Na snazi je i Uredba o uslovima i načinu plaćanja gotovim novcem čiji član 3. stav b) kaže da se mogu vršiti “isplate akontacije putnih troškova i dnevnica za službena putovanja u zemlji i inostranstvu “. Mi smo u našem društvu, a na osnovu važeće uredbe o plaćanju gotovim novcem podizali akontaciju u gotovom novcu, istu isplaćivali zaposlenom i tako regulisali isplatu naknada za službena putovanja, ukoliko bi se desilo po obračunu da procijenjeni troškovi i isplata akontacije nisu u skladu i da bude povrata sredstava isti se vrati u blagajnu i utroši za eventualno plaćanje sitnih računa i dr., ili ukoliko je manja isplaćena akontacija od stvarnog obračuna iz blagajničkog max. se radniku isplati razlika, da li sada nova odluka o naknadama za službena putovanja zakonski potire Uredbu o plaćanju gotovim novcem i da li to znači da više ne možemo u gotovini da isplaćujemo akontacije za službena putovanja ili uopšte sve što se tiče obračuna naknada za službena putovanja (dnevnice, smještaj ukoliko se ne plaća preko računa i dr. ), da sve isplate ka zaposlenima moramo da radimo na tekući račun?