PITANJE: Dana 05.11.2021. godine u 11:00 sati imali smo zakazanu e-aukciju za nabavku usluga Izrade računa za vodu i ostale štamparske usluge. Prihvatljive su ponude dva ponuđača koji su učestvovali u e-aukciji. E-aukcija je završena 05.11.2021. godine u 11:21:00. Istog dana 05.11.2021. godine nakon provedene e-aukcije od drugorangiranog ponuđača smo dobili e-mail u 14:37 sati u kojem stoji da je e-aukcija tekla uredu dok oko 11:15h nije došlo do prestanka napajanja električnom energijom, tako da silom neprilika nisu mogli nastaviti učešće na pomenutoj e-aukciji i da su kontaktirali Agenciju za javne nabavke, pa očekuju da se isti oglase i da ovim putem se obraćaju i nama da se zakaže novi termin održavanja e-aukcije. Dana 08.11.2021. godine pitali smo tehničku podršku za EJN da li je došlo do tehničkih problema u toku održavanja e-aukcije, na koje smo dobili slijedeći odgovor: “Aukcija je završila uredno, drugi ponuđač nije imao tehničkih problema. U log-u toka e-aukcije je zabilježeno da se ponuđač (drugorangirani) ponovo prijavio 50 sekundi prije završetka e-aukcije. U skladu sa Članom 7. stav (8) pravilnika o uslovima i načinu održavanja e-aukcije „Službeni glasnik BiH, broj 66/16“ Agencija nema osnov da ponovo zakaže ovu aukciju. Aukcija se može ponoviti samo u slučaju problema u okruženju za koje je odgovorna Agencija, stav (1) ovog člana.” Molim Vas da nam date svoje mišljenje vezano za predmetnu nabavku kako bismo mogli okončati postupak predmetne nabavke.