PITANJE: zaključen je okvirni sporazum sa štamparijom. Nedavno smo saznali da se mijenja vlasnik štamparije. Iz telefonskom poziva smo saznali da je vlasnik jedan od dioničara firme. U e-mail komunikaciji sam poslala pitanje da nas izvijeste o statusnim promjenama, promjeni vlasnika i sl. međutim nemamo odgovora. Trenutno nam je na čekanju par publikacija koje bi se trebale štampati, a oni ne znaju nista. U dosadasnjoj kratkoj saradnji nismo bili zadovoljni jer su davali veću cijenu nego prvobitnu datu u ponudi u potpisanom okvirnom sporazumu, navodeci razlog da je poskupio materijal, pa smo izasli u susret i uzeli manji tiraž neko sto je predviđen u specifikaciji, kako bi se “uklopili”. Naredni propust je lose zalijepljena publikacija i potvrda da oni nemaju mašine za bolje lijepljenje. Molim Vas da mi odgovorite i uputite da li imamo osnova za jednostrani raskid okvirnog sporazuma i na sta da obrazim pažnju. Koja je forma i nacin slanja raskida?