Preskoči na glavni sadržaj Preskoči na pretragu

PITANJE: Molim da mi odgovorite na nekoliko pitanja vezano za vraćanje neotvorenih ponuda pristiglih nakon krajnjeg roka za dostavu ponuda. Dvije ponude poslane brzom poštom su ostavljene na pošti umjesto da budu dostavljene izravno na adresu ugovornog tijela, te ih je službenik za podizanje pošte podigao kad je već završeno otvaranje ponuda. Na pošiljkama nije bilo naznačeno da moraju biti dostavljene ugovornom tijelu do krajnjeg roka za dostavu ponuda. Prema tome, ponude su dostavljene na vrijeme na samu poštu ali ne i na adresu ugovornog tijela. Ugovorno tijelo je u tenderskoj dokumentaciji naznačilo da ponude moraju biti dostavljene na adresu ugovornog tijela do krajnjeg roka za dostavu pri čemu za ugovorno tijelo nije relevantno kada su i na koji način poslane. Sukladno navedenom ugovorno tijelo je ove dvije ponude vratilo ponuđačima neotvorene. Nakon svega jedan od dva ponuđača je poslao prigovor (u međuvremenu možda i drugi) kojim traži obustavu postupka uz tvrdnju da je on dostavio ponudu na vrijeme jer je ista na vrijeme zaprimljena u pošti o čemu ima dokaz i da je način preuzimanja pošte naša interna stvar odnosno stvar odnosa između nas i pošte. Jesmo li postupili ispravno vrativši ove ponude neotvorene (s obzirom da su došle pred komisiju nakon završenog otvaranja nismo ni mogli drukčije postupiti)? Je li u ovom slučaju uopće dopušten prigovor jer se u Zakonu nigdje ne navodi mogućnost prigovora/žalbe zbog vraćanja nepravovremeno pristiglih ponuda? Kako postupiti po prigovoru (odbiti i proslijediti URŽ-u…)?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.