NOVI PORTAL JAVNIH NABAVKI (POTPUNI PRELAZAK NA ISTI), AKTUELNOSTI I PRIKAZ NOVINA, TE NAJČEŠĆIH GREŠAKA U SISTEMU E-NABAVKE, E-AUKCIJA,

USVOJEN NOVI PRAVILNIK O PROVOĐENJU ZAJEDNIČKE NABAVKE, CENTRALIZOVANE NABAVKE I USPOSTAVLJANJU CENTRALNOG NABAVNOG ORGANA, 

SMJERNICE ZA ISPRAVNO SASTAVLJANJE TENDERSKIH DOKUMENTACIJA I PONUDA,

NABAVKE U ZDRAVSTVU (LIJEKOVI, MEDICINSKI APARATI, ITD..),

POSTUPCI MALE VRIJEDNOSTI (KONKURENTSKI ZAHTJEV, DIREKTNI SPORAZUM).

 


Seminar:

09:30h
Bihać 22. 04. 2024. Hotel “Emporium”
Sarajevo 24. 04 2024. Hotel “Hollywood”
Banja Luka 25. 04 2024. Hotel “Bosna”
Mostar 29. 04 2024. Hotel “Mostar”

 

Prvi modul seminara

REC d.o.o. organizuje seminar iz oblasti javnih nabavki krajem aprila / travnja iz tema koje su trenutno najaktuelnije, kako za Ugovorne organe, tako i za ponuđače. Seminar je koncipiran kroz tri cjeline, a svaka će obuhvatiti i primjere iz prakse. Prva cjelina će obuhvatiti prezentaciju i rad kroz Novi Portal Javnih nabavki, na koji se do maja u potpunosti prelazi sa starog Portala. Sve bitne odrednice, novine, kao i pretrage kroz Novi Portal će biti prezentirane od strane IT službe Agencije za javne nabavke, koji su i kreatori samog sistema e-Nabavke. Obzirom da će svi registrovani korisnici biti obavezni koristiti novi Portal JN, neophodno je da isti budu upoznati sa specifičnostima, kao i radom u novom sistemu e-Nabavke. Prvi blok predavanja će se završiti prikazom E-aukcije shodno Novom Pravilniku kroz sistem e-Nabavke, iskustvima kroz dosadašnju praksu, te prezentacijom najčešćih grešaka koje se prave u sistemu e-Nabavke, te ostalim aktuelnostima.

 

Drugi modul seminara

Drugi blok predavanja će obuhvatiti analizu nedavno usvojenog Pravilnika o provođenju zajedničke nabavke, centralizovane nabavke i uspostavljanju centralnog nabavnog organa. Cijeneći da je navedeni Pravilnik usvojen, podrobno će se razraditi sve odredbe istog, koje podrazumijevaju uslove, nadležnosti i obaveze. Drugi blok se završava savjetovanjem, odnosno smjernicama za ispravno sastavljanje tenderske dokumentacije Ugovornih organa, te ispravno sastavljanje ponuda od strane ponuđača. Primjeri dobre i loše prakse će biti prezentirani.

 

Treći modul seminara

Treći blok predavanja obuhvata tematiku nabavki u zdravstvu, tačnije lijekova, medicinskih sredstava, aparata i drugih pomagala. Nabavke u zdravstvu po svojoj prirodi su specifične u odnosu na druge vrste nabavki, stoga se ovoj tematici poklanja zasebna pažnja, uz prikaz svakodnevnih problema sa kojima se ustanove u Zdravstvu susreću. Treći, odnosno posljednji blok se završava temom postupaka malih vrijednosti, tačnije konkurentskim zahtjevom za dostavu ponuda i direktnim sporazumom. Imajući u vidu da je riječ o postupcima, koji na koncu čine pretežit dio Plana nabavki, a da se u praksi još uvijek javljaju nedoumice u vezi istih, problemi u praksi u vezi sa ovom skupinom postupaka će biti analizirani.

Također, za sve one koji se svakodnevno bave javnim nabavkama nudimo Vam pretplatu na elektronsku „bazu znanja“ (Pitanja i odgovori iz oblasti javnih nabavki) gdje najčešće možete pronaći odgovore na Vaše dileme iz javnih nabavki. Navedena baza također sadrži i Rješenja URŽ-a po tematikama, koji će se sukcesivno dopunjavati.  Godišnja pretplata za 2024. godinu je 350 KM sa PDV-om.  Pored toga, nudimo Vam pretplatu na elektronsko izdanje časopisa „Pravo i finansije“ – elektronsko izdanje – cijena 300 KM sa PDV-om.



SADRŽAJ SEMINARA:

 

MODUL I – NOVI PORTAL JAVNIH NABAVKI (POTPUNI PRELAZAK NA ISTI),  AKTUELNOSTI I PRIKAZ  NOVINA, TE NAJČEŠĆIH GREŠAKA U SISTEMU E-NABAVKE, E-AUKCIJA
Novi portal javnih nabavki
  • Nova početna stranica portala
  • Navigacija kroz glavni meni
  • Pretraga podataka i export u excel
  • Pregled i preuzimanje otvorenih podataka
  • Prikaz novina kroz sistem e-nabavke
Pitanja i odgovori

 

E-aukcija (prikaz kroz sistem e-nabavke)
  • Nadmetanje za sve pozicije
  • Pravila opsega umanjenja ponuđene cijene
  • Pravila prilikom dostizanja minimalne cijene
  • Učestvovanje u više e-aukcija u isto vrijeme
  • Izmjena operatera učesnika e-aukcije
  • Podnošenje zahtjeva putem sistema u slučaju tehničkih problema
  • Način razmatranja zahtjeva i obavještavanje
  • Poništenje ili poništenje i ponovno zakazivanje e-aukcije
  • Otkazivanje i izmjena zakazane e-aukcije
Pitanja i odgovori

 

Izvještavanje Ugovornih organa o postupcima na Portalu javnih nabavki
  • Objava obavještenja i unos osnovnih elemenata Ugovora na Portalu JN
  • Najčešće greške prilikom unosa u sistem e-Nabavke Ugovornih organa
  • Ostale aktuelnosti u vezi Portala javnih nabavki i „otvorena pitanja“ u vezi nadogradnje postojećeg sistema
Pitanja i odgovori

 

MODUL II – USVOJEN NOVI PRAVILNIK O PROVOĐENJU ZAJEDNIČKE NABAVKE, CENTRALIZOVANE NABAVKE I USPOSTAVLJANJU CENTRALNOG NABAVNOG ORGANA; SMJERNICE ZA ISPRAVNO SASTAVLJANJE TENDERSKIH DOKUMENTACIJA I PONUDA
Novi Pravilnik o provođenju zajedničke nabavke, centralizovane nabavke, uspostavljanje centralnog nabavnog organa
  • Kada je usvojen navedeni Pravilnik, i kada počinje sa primjenom?
  • Šta podrazumijeva Zajednička nabavka, a šta centralizovana?
  • Koji su uslovi za provođenje zajedničke nabavke, a koje su obaveze članova zajedničke nabavke?
  • Na koji način uspostaviti centralni nabavni organ?
  • Nadležnosti i obaveze centralnog nabavnog organa
  • Obaveze ugovornih organa za koje centralni nabavni organ provodi postupke nabavke
  • Razlozi za donošenje Pravilnika?
Pitanja i odgovori

 

Smjernice za ispravno sastavljanje tenderskih dokumentacija i ponuda
  • Savjeti Ugovornim organima za sastavljanje tenderskih dokumentacija sa primjerima;
  • Greške u tenderskim dokumentacijama koje se smatraju apsolutno bitnim povredama;
  • Primjer dobre prakse sastavljanja tenderske dokumentacije u zavisnosti od vrste postupka;
  • Primjer loše prakse sastavljanja tenderske dokumentacije;
  • Smjernice za sastavljanje pojednostavljene tenderske dokumentacije u konkurentskom zahtjevu;
  • Korisni savjeti ponuđačima prilikom sastavljanja ponuda;
  • Upute ponuđačima, ukoliko smatraju da su diskriminisani propisanom tenderskom dokumentacijom.
Pitanja i odgovori

 

MODUL III – NABAVKE U ZDRAVSTVU (LIJEKOVI, MEDICINSKI APARATI ITD..);
POSTUPCI MALE VRIJEDNOSTI (KONKURENTSKI ZAHTJEV, DIREKTNI SPORAZUM).
Nabavke u zdravstvu (lijekovi, medicinski aparati, itd…)
  • Specifičnosti vezane za nabavke u zdravstvu;
  • Na koji način propisati adekvatno tehničke specifikacije?
  • Postupanje Ugovornih organa u slučaju nestašice lijekova na tržištu?
  • Propisivanje kvalifikacionih uslova u nabavkama u zdravstvu;
  • Da li se za sve nabavke u zdravstvu može propisati održavanje E-aukcije?
  • Mogu li Zdravstvene Ustanove primiti kao donaciju određeni medicinski aparat, za koji se poslije određeni medicinski materijal mora nabavljati kroz postupke javnih nabavki?
  • Da li su cijene određenih lijekova određene nekim propisom?
  • Da li je moguća izmjena cijena u nabavkama u zdravstvu, šta se smatra mjerodavnim parametrom u odnosu na koji se izmjena cijeni?
Pitanja i odgovori

 

Postupci male vrijednosti (konkurentski zahtjev, direktni sporazum)
  • Specifičnosti vezane za nabavke u zdravstvu
Direktni sporazum:
  • Prag za provođenje direktnog sporazuma;
  • Direktni sporazum(i) u planu nabavki? Da li je obavezno objaviti plan nabavki sa uključenim direktnim sporazumima?
  • Da li se i za provođenje direktnog sporazuma mora provoditi prethodna provjera tržišta?
  • Da li se može provesti više direktnih sporazuma za isti predmet nabavke u toku godine?
  • Hodogram aktivnosti za provođenje direktnog sporazuma
Konkurentski zahtjev:
  • Priprema TD – šta znači pojednostavljena TD u konkurentskom zahtjevu
  • Rokovi za provođenje konkurentskog zahtjeva nakon početka primjene ZIDZJN?
  • Koraci u provođenju konkurentskog zahtjeva
  • Žalbeni rokovi u konkurentskom zahtjevu
  • Izvještavanje o postupcima javne nabavke
Pitanja i odgovori

 


 

PREDAVAČI – certificirani treneri Agencije za javne nabavke:

 

 

Bihać Sarajevo

Banja Luka

Mostar

Kemal Muhamedović

Ivana Grgić

Zlatko Lazović

Kemal Muhamedović

Amina Malkić

Zlatko Lazović

Kemal Muhamedović

Ivana Grgić

Dragana Kovačević

Kemal Muhamedović

Josip Jakovac

Zlatko Lazović


TRAJANJE SEMINARA:

U periodu od 09:30 – 15:30 h

 

SEMINAR JE NAMIJENJEN:
  • Službenicima za javne nabavke
  • Stručnim saradnicima / savjetnicima / referentima koji imaju namjeru polagati stručni ispit za „Službenika za javne nabavke“
  • Članovima komisija za javne nabavke
  • Stručnim saradnicima / referentima ponuđača u postupcima javnih nabavki
  • Sektorskim ugovornim organima i odgovornim licima ugovornih organa i ponuđača
  • Internim revizorima i revizorima
  • Advokatima

 

KOTIZACIJA ZA UČEŠĆE (sa PDV-om):

Seminar:

175 KM po jednom učesniku sa materijalom;
165 KM po osobi za dva i više učesnika iz iste organizacije sa materijalom;
155 KM po osobi za pretplatnike na časopis „Pravo i finansije“, sa materijalom

 

Kotizacija uključuje

  • Troškove sudjelovanja u radu seminara
  • Seminarski materijal: Opšte odredbe ugovora o javnoj nabavci 
  • Materijal za pisanje (za učesnike seminara)
  • Prezentacije predavača i odgovori na pitanja učesnika seminara
  • Osvježenje u pauzi i zajednički ručak (za sve učesnike seminara)
  • Uvjerenje o usavršavanju (certifikat)
PRIJAVA NA SEMINAR:

Obavezna prijava na seminar putem prijavnog obrasca

  1. Prijavni obrazac molimo Vas da popunite online ili preuzmete isti i pošaljete putem e-maila na rec@rec.ba
    ili putem faxa na jedan brojeva + 387 33 40 87 78, + 387 33 40 87 79 i + 387 33 21 45 82.
  2. Na osnovu dostavljenog prijavnog obrasca, dostavljamo Vam profakturu na osnovu koje se vrši plaćanje.

 

VAŽNA NAPOMENA

Budžetski korisnici svakako mogu prisustvovati seminaru uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu!


Pretplata na Portal „REC-ko“:

Pitanja i odgovori iz javnih nabavki – 350 KM,

godišnja pretplata za 2024. godinu

 

Portal trenutno sadrži preko 5.000 pitanja i odgovora iz oblasti javnih nabavki i redovno se dopunjava

+ 27 modela akata za ugovorne organe i ponuđače


Posebna narudžba za one koji nisu u mogućnosti prisustvovati na seminaru:

Priručnik – Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o javnim nabavkama, autori: Josip Jakovac, Amir Rahmanović, Ivana Grgić i Milica Pranjić; Format B5, meki uvez, 230 str. – cijena 50 KM sa PDV-om (za učesnike seminara 30 KM sa PDV-om)
„Komentar Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o javnim nabavkama“ – obim oko 200 str., B5, tvrdi povez – 70 KM sa PDV-om (za učesnike seminara 50 KM sa PDV-om)
Modeli akata za rad Komisije za javne nabavke (oko 60. str. teksta) – 30 KM sa PDV-om – na CD
Pravilnik – model internog akta, pravilnik za složene UO i modeli akata za rad Komisije (3 u 1) – 80 KM sa PDV-om – na CD.

 

Više informacija možete dobiti na našoj web stranici www.rec.ba
ili direktnim kontaktom na tel.
+ 387 33 40 87 78 i + 387 33 21 45 82

REC d.o.o., Jukićeva 2, 71000 Sarajevo