AKTUELNE TEME IZ JAVNIH NABAVKI E-AUKCIJA
Brčko, 08. 06. 2017., Hotel “Posavina”
Tuzla, 09. 06. 2017., Hotel „Tuzla“
Bihać, 13. 06. 2017., Hotel “Park”
Početak svakog seminara u 9:30
Pravilnikom o uslovima i načinu korištenja e-aukcije (’’Službeni glasnik Bosne i Hercegovine’’, broj 66/16) propisana je obaveza ugovornih organa da u 2017. godini provedu e-aukciju u najmanje 30% postupaka javnih nabavki kod kojih se koristi najniža cijena kao kriterijum za dodjelu ugovora. Međutim, u praksi je uočeno da ugovorni organi i ponuđači nisu dovoljno upoznati sa načinom provođenja e-aukcije. Iz tog razloga, pripremljena je Brošura u kojoj je detaljno prikazan način učešća ugovornih organa i ponuđača u e-aukciji. U Brošuri su prikazane sve aktivnosti ugovornog organa u e-aukciji kroz slikovit prikaz svih koraka prilikom zakazivanja e-aukcije, praćenja toka e-aukcije i preuzimanje izvještaja o provedenoj e-aukciji. Takođe, u brošuri su prikazane sve aktivnosti ponuđača u e-aukciji kroz slikovit prikaz preuzimanja tenderske dokumentacije sa portala javnih nabavki, primanja obavještenja o zakazanoj e-aukciji, učešća ponuđača u e-aukciji i načinu snižavanja cijena, te preuzimanja izvještaja o toku i završetku e-aukcije. Cilj ovog seminara je da se ugovorni organi i ponuđači kroz slikovit prikaz upoznaju sa načinom korištenja e-aukcije, te obavezama koje ugovorni organi i ponuđači imaju u toku trajanja e-aukcije, kako bi na pravi način učestvovali u e-aukciji.
SADRŽAJ SEMINARA
- E-AUKCIJA
Slikoviti prikaz provođenja e-aukcije za ugovorne organe i ponuđače – korak po korak
- Pravilnik o uslovima i načinu korištenja e-aukcije
- Aktivnosti ugovornog organa u e-aukciji:
- Priprema obavještenja o nabavci i objava tenderske dokumentacije na portalu javnih nabavki
- Pregled i ocjena ponuda
- Slikoviti prikaz unosa prihvatljivih ponuda
- Primjena preferencijalnog tretmana u e-aukciji
- Slikoviti prikaz zakazivanja e-aukcije
- Izmjena ili otkazivanje e-aukcije
- Praćenje toka e-aukcije
- Slikoviti prikaz preuzimanja izvještaja o toku e-aukcije
- Obaveze ugovornog organa nakon završene e-aukcije
- Aktivnosti ponuđača u e-aukciji:
- Slikoviti prikaz preuzimanja tenderske dokumentacije sa portala javnih nabavki
- Obavještenje o zakazivanju e-aukcije
- Ko može učestvovati u e-aukciji
- Smanjivanje cijene u toku e-aukcije
- Slikoviti prikaz učešća ponuđača u e-aukciji
- Slikoviti prikaz preuzimanja izvještaja o toku e-aukcije od strane ponuđača
- Pravna zaštita u e-aukciji
Pitanja i odgovori
PREDAVAČ I AUTOR PRIRUČNIKA:
Dragana Kovačević – trener za JN AJN
TRAJANJE SEMINARA:
U vremenu 9.30 – 15,00
SEMINAR JE NAMIJENJEN:
Ugovornim organima i Ponuđačima kao i svima onima koje interesuje navedena tematika.
PRIJAVNI OBRAZAC
KOTIZACIJA ZA SEMINAR (sa PDV-om):
145,oo KM po jednom učesniku;
135,oo KM po osobi za dva i više učesnika iz iste organizacije;
125,oo KM po osobi za pretplatnike na časopis „Pravo i finansije“
Kotizacija uključuje:
- Troškovesudjelovanjauraduseminara,
- Materijal za pisanje,
- Seminarski materijal:
- Brošura: „Provođenje postupka e-aukcije i obaveze ugovornih organa i ponuđača“
- Brošura: Preferencijalni tretman domaćeg u postupcima javnih nabavki
- Osvježenje u pauzama i zajednički ručak,
- Uvjerenje o usavršavanju (certifikat).
POSEBNA PONUDA
Za sve zainteresirane koji nisu u mogućnosti da prisustvuju seminaru, sve priručnike možete posebno poručiti:
Pretplata na Portal „RECko“: Pitanja i odgovori iz javnih nabavki – 100 KM sa PDV-om (godišnja pretplata)
CD Modeli tenderske dokumentacije – 55,00KM sa PDV-om
Priručnik – Modeli akata u postupcima javnih nabavki + CD – 86,00 KM sa PDV-om
CD Interna akta za ugovorne organe – 30,00KM sa PDV-om
Priručnik – Pitanja i odgovori po novom Zakonu o javnim nabavkama II – 20,00KM sa PDV-om
Priručnik – Pravna zaštita u javnim nabavkama – 57,00 KM sa PDV-om
Priručnik – Pregovarački postupak – 48,00 KM sa PDV-om
Mala biblioteka javnih nabavki:
Brošura 1 : Planiranje javnih nabavki – 10,00 KM sa PDV-om
Brošura 2: Okvirni sporazum – 10,00KM sa PDV-om
Brošura 3: Nabavka usluga osiguranja imovine i lica – 10,00 KM sa PDV-om
Brošura 4: Tenderska dokumentacija (sadržaj i pravilna izrada) – 10,00 KM sa PDV-om
Brošura 5: Preferencijalni tretman domaćeg u postupcima javnih nabavki – 10,00 KM sa PDV-om
Brošura 6: Postupci male vrijednosti – konkurentski zahtijev – 10,00 KM sa PDV-om
Brošura 7. Postupak pravne zaštite kod ugovornog organa – 10,00 KM sa PDV-om
Brošura 8. Rad povjerenstva za javne nabavake sa modelima akata – 10,00 KM sa PDV-om
Brošura 9. Nabavka hotelskih usluga – 10,00 KM sa PDV-om
Brošura 10. Provođenje postupka E-aukcije i obaveze ugovornih organa i ponuđača – 20,00 KM sa PDV-om
Brošura 11: Kriteriji za dodjelu ugovora – 10,00 KM sa PDV-om
Narudžbe publikacija možete izvršiti putem web stranice www.rec.ba ili direktnim kontaktom na tel. 033 214 582.
Iznos kotizacije uplaćuje se prije početka održavanja seminara na osnovu dostavljenog prijavnog obrasca. Nakon dostavljenog prijavnog obrasca dostavljamo Vam profakturu na osnovu koje se vrši plaćanje.
VAŽNA NAPOMENA
Budžetski korisnici svakako mogu prisustvovati seminaru uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu!
PRIJAVA ZA SEMINAR:
Obavezna prijava za seminar putem prijavnog obrasca:
Tel/Fax:
+ 387 33 40 87 78
+ 387 33 40 87 79
+ 387 33 21 45 82
Mob:
+ 387 61 15 04 54
e-mail:
REC d.o.o., Jukićeva 2, 71000 Sarajevo