PRAKTIČNA PRIMJENA
PRAVILA I PROCEDURA NABAVKE EVROPSKE BANKE ZA OBNOVU I RAZVOJ (EBRD) U PROJEKTIMA U BIH
Sarajevo, 19. 01. 2018., Hotel „Hollywood“, Ilidža
Početak seminara: 9:30 h
Uzimajući u obzir izražen interes naših klijenata i činjenicu da se u Bosni i Hercegovini značajan broj projekata finansira od strane Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD), te da se nabavke vezane za takve projekte provode po posebnim pravilima i procedurama EBRD-a, koje su kao takve izuzete od primjene Zakona o javnim nabavkama, REC je za Vas pripremio jednodnevni seminar na temu praktične primjene pravila i procedura nabavke Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD) u projektima u BiH.
Seminar je namijenjen voditeljima projekata i službenicima za javne nabavke ugovornih organa koji realiziraju projekte na temelju kredita EBRD-a, što će im pomoći da efikasnije provode ovakve vrste nabavki, ali i predstavnicima ponuđača, koji učestvuju u postupcima nabavke po pravilima EBRD-a, a kojima će seminar pomoći da budu konkurentniji na tržištu.
Predavači – konsultanti su iskusni profesionalci u oblasti javnih nabavki s dugogodišnjim iskustvom u vođenju nabavki po različitim pravilima i režimima koji se u svijetu primjenjuju (Direktive EU, EBRD, WB, EU PRAG, ZJN BiH).
SADRŽAJ SEMINARA:
- Primjena Zakona o javnim nabavkama i druga važeća pravila nabavke
- Direktive EU
- Pravila i procedure multilateralnih razvojnih banaka: EBRD, Svjetska banka
- Procedure donatora (USAID, SIDA i sl.)
- Izuzeća od primjene Zakona o javnim nabavkama (pravni osnov, prepoznavanje izuzetaka, specifičnosti i izvještavanje)
- Politike i pravila nabavki EBRD-a
- Uvodne napomene: misija EBRD-a, uloga Banke u praćenju nabavke, EBRD projektni ciklus, principi i planiranje nabavki, izrada plana nabavki, Politike i pravila nabavki (PP&R)
- Nabavka konsultantskih usluga:
– procedure za izbor konsultanta zavisno od vrijednosti ugovora
– metode selekcije
– poziv za izražavanje interesa, izrada kratke liste
– zahtjev za ponudu (RFP) – tipična struktura
– definisanje projektnog zadatka i njegovi ključni elementi
– procjena troškova
– priprema, dostavljanje i otvaranje ponuda
– evaluacija ponuda – tehnička, finansijska i kombinovana i priprema izvještaja
– pregovori
– standardni tipovi ugovora, osnovne odredbe
- Nabavka roba i radova:
– osnovni principi
– metode nabavki
– priprema tenderske dokumentacije – tipična struktura
– priprema tehničkih specifikacija i zahtjeva investitora
– priprema, dostavljanje i otvaranje ponuda
– devijacije
– evaluacija ponuda i priprema izvještaja
– dodjela ugovora
– žalbe
– standardni tipovi ugovora (osnovne odredbe)
– upravljanje ugovorima (osnovni principi, analiza rizika)
PREDAVAČI:
- Josip Jakovac, dipl.iur., International master of public procurement management, trener trenera JN ToT projekta EU, trener JN AJN, predsjedavajući radne grupe VM za izradu ZIDZJN, Agencija za javne nabavke BiH
- Tarik Duraković, dipl. ing. građ., International master of public procurement management
- Davor Vučković, dipl. ing. građ., International master of public procurement management. Project Manager, JP „Autoputevi RS“
SEMINAR JE NAMIJENJEN:
Ugovornim organima, ponuđačima i svima onim koje interesuje navedena tematika.
KOTIZACIJA ZA SEMINAR (sa PDV-om):
- 145,00 KM po jednom učesniku
- 135,00 KM po osobi za dva i više učesnika iz iste organizacije
- 125,00 KM po osobi za pretplatnike na časopis „Pravo i finansije“
Kotizacija uključuje
- Troškove sudjelovanja u radu seminara
- Materijal za pisanje
- Seminarski materijal: prezentacije predavača
- Osvježenje u pauzama i zajednički ručak
- Uvjerenje o usavršavanju (certifikat)
POSEBNA PONUDA
- Portal RECko „Javne nabavke“ – 100 KM (godišnja pretplata); napomena: portal trenutno sadrži oko 1.000 pitanja i odgovora iz oblasti javnih nabavki (redovno se ažurira i dopunjava) + modele akata za ugovorne organe i ponuđače
- CD Modeli tenderske dokumentacije – 55,00 KM
- CD – Nacrt tenderske dokumentacije za nabavku električne energije + dodatna pojašnjenja + 55,00 KM
- Priručnik – Modeli akata u postupcima javnih nabavki + CD – 86,00 KM
- Interna akta za ugovorne organe (CD) 30,00KM sa PDV-om
- Priručnik – Pitanja i odgovori po novom Zakonu o javnim nabavkama II – 20,00KM
- Priručnik – Pravna zaštita u javnim nabavkama – 57,00 KM
Mala biblioteka javnih nabavki:
- Brošura 1: Planiranje javnih nabavki – 10,00 KM
- Brošura 2: Okvirni sporazum – 10,00 KM
- Brošura 3: Nabavka usluga osiguranja imovine i lica – 10,00 KM
- Brošura 4: Tenderska dokumentacija (sadržaj i pravilna izrada) – 10,00 KM Brošura 5: Preferencijalni tretman domaćeg u postupcima javnih nabavki – 10,00 KM
- Brošura 6: Postupci male vrijednosti – konkurentski zahtijev – 10,00 KM
- Brošura 7: Postupak pravne zaštite kod ugovornog organa – 10,00 KM
- Brošura 8: Rad povjerenstva/komisije za javne nabavake sa modelima akata – 10,00 KM
- Brošura 9: Nabavka hotelskih usluga – 10,00 KM
- Brošura 10. Provođenje postupka E-aukcije i obaveze ugovornih organa i ponuđača – 20,00 KM
- Brošura 11: Kriteriji za dodjelu ugovora – 10,00 KM
- Brošura 12. Javne nabavke lijekova i medicinske opreme – 10,00 KM
- Brošura 13. Ponuda u postupku javne nabavke – 10,00 KM
- Brošura 14. Definisanje ugovornih obaveza i realizacija ugovora – 10,00 KM
- Brošura 15. Nabava neprioritetnih usluga (Aneks II dio B) – 10,00 KM
- Brošura 16. Javne nabavke usluga prevoza – 10,00 KM
Napomena: u cijenu su uključeni PDV i poštarina.
Narudžbe publikacija možete izvršiti putem web stranice www.rec.ba ili direktnim kontaktom na tel. 033 214 582.
PRIJAVA ZA SEMINAR:
Obavezna prijava za seminar putem prijavnog obrasca
- Popunjen prijavni obrazac molimo Vas da pošaljete putem e-maila na rec@rec.ba ili putem faxa na jedan broj brojeva + 387 33 40 87 78, + 387 33 40 87 79 i + 387 33 21 45 82.
- Na osnovu dostavljenog prijavnog obrasca, dostavljamo Vam profakturu na osnovu koje se vrši plaćanje
Uplata se može izvršiti i u gotovini prije početka seminara – molimo Vas da nas o tome ranije pismeno obavijestite.
VAŽNA NAPOMENA
Budžetski korisnici svakako mogu prisustvovati seminaru uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu!
Tel/Fax:
+ 387 33 40 87 78 + 387 33 40 87 79 + 387 33 21 45 82
Mob:
+ 387 61 15 04 54
e-mail: rec@rec.ba
REC d.o.o., Jukićeva 2, 71000 Sarajevo