E-AUKCIJA I KRITERIJI ZA DODJELU UGOVORA
Sarajevo, 16. 03. 2017., Hotel “Hollywood”
Početak seminara u 9:30
Od 01.01.2017. godine na snagu je stupio Pravilnik o uslovima i načinu korištenja e – aukcije. Navedeni Pravilnik nametnuo je obavezu ugovornim organima da u toku 2017. godine provedu najmanje putem e-aukcije 30% postupaka nabavke. U cilju što boljih priprema i ugovornih organa i ponuđača u primjeni Pravilnika o uslovima i načinu korištenja e-aukcije, na seminaru ćemo detaljno govoriti i o nabavkama putem e-aukcije.
Tokom prošlog seminara zaključili smo da je bilo nedovoljno vremena da se obradi tema e-aukcija. Iz tih razloga i razloga aktuelnosti teme odlučili smo da ponovimo temu i planiramo duže vrijeme za njeno izlaganje sa pitanjima i odgovorima – u dva bloka od 09,30 – 12,30 sa pauzom za kafu.
Također, uočili smo da su se pojavile određene dileme vezi sa kriterijima dodjele ugovora, ne samo kada je riječ o najnižoj cijeni već i drugim pitanjima u vezi sa kriterijima dodjele ugovora pa smo iz tih razloga uputili niz pitanja Agenciji za javne nabavke da dobijemo relevatno tumačenje. S druge strane, izdvojili smo ovo kao posebnu temu i angažovali dva trenera koji, između ostalog, godinama rade na ugovorima te vrste kako bi otklonili dileme koje su se do sada, zbog nedorečenosti Pravilnika otklonile u primjeni e-aukcije i nabavke u cjelosti.
SADRŽAJ SEMINARA
- E-aukcija
- Pravilnik o uslovima i načinu korištenja e-aukcije,
- Priprema i zakazivanje e-aukcije
- Provođenje e-aukcije
- Kako se obavještavaju ponuđači o terminu e-aukcije,
- Ko provodi e-aukcju: komisija ili…
- Da li, i kako, ponuđač može učestvovati u više e-aukcija istovremeno,
- Treba li lice koje će učestvovati u e-aukciji ispred ponuđača imati ovlaštenje,
- Da li ugovorni organ može odustati od e-aukcije,
- Zapisnici o e-aukciji,
- Neprirodno niske cijene i e-aukcija,
- Kada se može vršiti uvid u ponude,
- Završetak e-aukcije,
- Pravna zaštita u postupcima sa e-aukcijom,
- Pitanja i odgovori.
- Kriteriji za dodjelu ugovora – izbor i metodologija dodjele bodova po podkriterijima
- Najniža cijena,
- Postulati korištenja kriterija najniža cijena,
- Ekonomski najpovoljnija ponuda,
- Uvjeti sposobnosti i kriteriji za odabir ekonomski najpovoljnije ponude,
- Pravila određivanja kriterija odabira,
- Pojedini kriteriji koji se koriste za odabir ekonomski najpovoljnije ponude,
- Metodologija ocjene ekonomski najpovoljnije ponude,
- Primjer apsolutnog modela ocjene ponuda,
- Primjer relativnog modela ocjene ponuda
- Pitanja i odgovori.
PREDAVAČI:
Dragana Kovačević
dr. Tarik Rahić
Fuad Kozadra
TRAJANJE SEMINARA:
U vremenu 9.30 – 15.30 časova
SEMINAR JE NAMIJENJEN:
Ponuđačima i ugovornim organima kao i svima onima koje interesuje navedena tematika.
KOTIZACIJA ZA SEMINAR (sa PDV-om):
165,oo KM po jednom učesniku;
155,oo KM po osobi za dva i više učesnika iz iste organizacije;
145,oo KM po osobi za pretplatnike na časopis „Pravo i finansije“
Kotizacija uključuje:
- Troškove sudjelovanja u radu seminara,
- Materijal za pisanje,
- Materijal: Brošura 2:“Okvirni sporazum“
- Osvježenje u pauzama i zajednički ručak,
- Uvjerenje o usavršavanju (certifikat).
Iznos kotizacije uplaćuje se prije početka održavanja seminara na osnovu dostavljenog prijavnog obrasca. Nakon dostavljenog prijavnog obrasca dostavljamo Vam profakturu na osnovu koje se vrši plaćanje.
VAŽNA NAPOMENA
Budžetski korisnici svakako mogu prisustvovati seminaru uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu!
POSEBNA PONUDA
Za sve zainteresirane koji nisu u mogućnosti da prisustvuju seminaru, sve priručnike možete posebno poručiti:
CD Modeli tenderske dokumentacije – 85,00KM sa PDV–om
Modeli akata u postupcima javnih nabavki + CD – 86,00 KM sa PDV–om
CD Interna akta za ugovorne organe – 54,00KM sa PDV–om
Pitanja i odgovori po novom Zakonu o javnim nabavkama II – 38,00KM sa PDV–om
Pravna zaštita u javnim nabavkama – 57,00 KM sa PDV–om
Pregovarački postupak – 48,00 KM sa PDV–om
Mala biblioteka javnih nabavki:
Brošura 1 : Planiranje javnih nabavki – 10,00 KM sa PDV-om
Brošura 2: Okvirni sporazum – 10,00KM sa PDV-om
Brošura 3: Nabavka usluga osiguranja lica i imovine – 10,00 KM sa PDV-om
Brošura 4: Tenderska dokumentacija (sadržaj i pravilna izrada) – 10,00 KM sa PDV-om
Brošura 5: Preferencijalni tretman domaćeg u postupcima javnih nabavki – 10,00 KM sa PDV-om
Narudžbe publikacija možete izvršiti putem web stranice www.rec.ba ili direktnim kontaktom na tel. 033 214 582.
PRIJAVA ZA SEMINAR:
Obavezna prijava za seminar putem prijavnog obrasca:
Tel/Fax: + 387 33 21 45 82;
Mob: + 387 61 15 04 54;
e-mail: rec@rec.ba
REC d.o.o., Jukićeva 2, 71000 Sarajevo