Preskoči na glavni sadržaj Preskoči na pretragu

12.2 Okončanje postupka nabavke (dodjela i okončanje)

NAZAD

Promjena cijene nakon zaključivanja ugovora Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Zanima nas jedna konsultacija u vezi Zakona o javnim nabavkama BiH: Naime, dali smo ponudu ugovornom organu za robu u vrijednosti od npr. 100.000,00 KM što je oko 15% iznad procijenjene vrijednosti robe prema tenderskoj dokumentaciji. Razlog što je cijena 15% viša od procijenjene su tržišni uslovi gdje u ovom trenutku nismo mogli nabaviti predmetnu robu po povoljnijoj cijeni. Ugovorni organ je to prihvatio jer smo bili jedini ponuđač i ujedno najpovoljniji. Međutim, pošto je ugovorni organ budžetski korisnik, tražili su dodatna sredstva od nadležnog državnog organa da im se odobre i doznače. Dobili su usmeni odgovor od nadležnog državnog organa da oni najvjerovatnije nemaju prostora da izdvoje dodatna sredstva osim onih koja su već odobrili i prema kojima je raspisan tender. Da li postoji mogućnost da se zaključi ugovor na 100.000,00 KM, a da se naknadno zaključi aneks ugovora na nižu cijenu ukoliko mi dobijemo dodatni popust od našeg dobavljača prema čijoj cijeni smo izašli na tender? Dakle, ukoliko mi uspijemo naknadno smanjiti nabavnu cijenu robe od našeg dobavljača, mi bi spustili (ukoliko postoji mogućnost) cijenu robe prema ugovornom organu.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Poništenje postupka nakon e-aukcije Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Raspisan je konkurentski zahtjev za dostavu ponuda gdje je procijenjena vrijednost javne nabavke bila =76.600 KM. Na tender su stigle tri ponude i sve tri su bile iznad =80.000,00 KM bez PDV-a. Uzevši u obzir savjetovanje s Vama koje se temelji na mišljenju Agencije za javne nabavke zakazali smo e-aukciju na koju su bila pozvana sva tri ponuđača. Nakon provedene e-aukcije iznos nijedne ponude nije ispod =80.000,00 KM bez PDV-a, dakle po iznosu nijedna nam se ne uklapa u razred konkurentskog postupka. Prvoplasirana ponuda nakon e-aukcije iznosi =80.234,25 KM. Zanima me da li je ovo opravdan osnov za poništenje postupka ili ipak mogu dodijeliti ugovor prvoplasiranom. Radi se o izvođenju građevinskih radova.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Može li se poništiti postupak nabavke u fazi tenderske dokumentacije? Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Da li se može poništiti postupak javne nabave u fazi objave tenderske dokumentacije i iz kojih razloga? Ugovorni organ je pogrešno procijenio pokretanje postupka, a ista sredstva bi želio u drugu nabavu preusmjeriti.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

ODGOVOR: Član 69. stav (2) tačka e) ZJN propisuje da ugovorni organ poništava postupak nabavke u slučaju da su cijene svih prihvatljivih ponuda znatno veće od osiguranih sredstava za predmetnu nabavku. Dakle, i ponude koje prelaze procijenjenu vrijednost nabavki biti…

Dodano:
PITANJE: Imam jedno pitanje u vezi otvorenog postupka nabavke lijekova. Naime, jedan od lotova prešao je procijenjenu vrijednost. Bila su dva ponuđača za taj lot i oba imaju veću ponudu u odnosu na našu procijenjenu vrijednost. Mi bi ipak prihvatili povoljniju ponudu, pošto je predviđena ekonomski najpovoljnija cijena, a mene zanima, da li u Komisijskom Zapisniku to treba konstatovati, ili u odluci o izboru? Da li treba izmijeniti Plan javnih nabavki, tj. izvršiti prenos sredstava sa jedne na tu stavku, i da li treba neko posebno odobrenje od strane Direktora. Molim objašnjenje.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Jedini ponuđač u postupku nabavke odbija potpisati ugovor Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Na koji način Ugovorni organ postupa u situaciji kada je proveden postupak JN i poslat prijedlog ugovora izabranom ponuđaču na potpis, a ponuđač odbija potpisati ugovor. Na koji način postupa UO, s obzirom na činjenicu da je imao samo jednog ponuđača u predmetnoj nabavci? Da li ponuđač može na neki način zaštiti svoje interese u ovakvoj situaciji?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Poništavanje postupka zbog ponude koja je preko procijenjene vrijednosti Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Ukoliko je ponuda ponuđača nakon provedene e-aukcije preko procijenjene vrijednosti 10% (npr. procijenjena vrijednost 5 miliona KM a ponuda najpovoljnijeg ponuđača 500 hiljada KM preko procijenjene vrijednosti) da li je Ugovorni organ obavezan poništiti postupak javne nabavke?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Produženje roka važnosti ponuda Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: U tenderskoj dokumentaciji u konkurentskom postupku smo naveli da je rok važenja ponude 60 dana računajući od isteka roka za podnošenje ponuda. Dalje je navedeno da ugovorni organ zadržava pravo da pismenim putem traži saglasnost za produženje roka važenja ponude. Ukoliko ponuđač ne dostavi pismenu saglasnost, smatra se da je odbio zahtjev ugovornog organa, te se njegova ponuda ne razmatra u daljem toku postupka javne nabavke. Ukratko, postupak javne nabavke peleta se iskomplikovao, jer su uložene dvije žalbe. Jedna žalba je usvojena od strane ugovornog organa kao osnovana, a druga je usvojena od strane URŽ-a kao osnovana, kojom se Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača poništava i predmet je vraćen ugovornom organu na ponovno odlučivanje. Komisija je izvršila ponovnu ocjenu ponuda, provedena je e-aukcija. Nakon e-aukcije završen je Zapisnik o ponovnom pregledu i ocjeni ponuda, međutim kod donošenja Odluke o izboru najpovoljnije ponude uvidjeli smo da je učinjen propust vezano za rok važenja ponude. Rok važenja ponuda je istekao 25.10.2020. godine (nedjelja). Obzirom da je padao u neradni dan isti se prenosi na ponedjeljak 26.10.2020. godine, ali je propust je uočen u utorak 27..10.2020. godine kada je rađena Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača. Istog momenta smo se pismeno obratili svim učesnicima u postupku i zamolili ih da daju svoju saglasnost za produženje roka važenja ponude za još 60 dana. Svi ponuđači su se pismeno očitovali, Međutim dva ponuđača koja su bili učesnici u e-aukciji, a jedan od njih je i najpovoljniji nisu dali saglasnost za produženje roka važenja njihove ponude, a ostalih pet ponuđača su dali saglasnost za produženje roka važenja ponude. Shodno navedenom molimo Vaše upute za dalje postupanje, imajući u vidu činjenicu da smo zahtjev za produženje roka važenja ponude poslali dan nakon isteka istog, kao i činjenicu da dva ponuđača nisu dala saglasnost za produženje roka važenja ponude, a jedan od njih je najpovoljniji.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Poništenje postupka po članu 69. stav (3) ZJN, korona virus Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Ugovorni organ je krajem mjeseca jula 2020.godinc pokrenula četiri postupka javne nabavke radova putem otvorenog postupka u skladu sa Planom javnih nabavki za 2020. godinu. Imenovane su komisije koje su provele otvaranje ponuda i sačinile zapisnike o pregledu i ocjeni ponuda koji su dostavljeni direktoru na davanje saglasnosti. U ovoj fazi su postupci zaustavljeni, odnosno ugovorni organ još nije donio odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača, odnosno o poništenju javne nabavke, a razlog tome je značajan pad prihoda od indirektnih poreza na čije prikupljanje Ugovorni organ ne može uticati, a koji se pojavio u mjesecu avgustu i septembru 2020.godine, te ukoliko se nastavi ovaj trend u narednom periodu, Ugovorni organ se može dovesti u situaciju da neće biti u mogućnosti izmiriti svoje obaveze u skladu sa eventualno zaključenim ugovorima. Ovdje se još napominje da Ugovorni organ na polugodišnjem nivou dobija projekcije kretanja prihoda od indirektnih poreza od strane Federalnog ministarstva finansija, a isti je zaprimljen u mjesecu maju 2020.godine u kojem je predviđen pad ovih prihoda u 2020.godini. Obzirom na navedeno, da li Ugovorni organ ispunjava uslove da može otkazati postupke javnih nabavki u skladu sa članom 69., stav (3) ZJN?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Uvid u ponude u vrijeme pandemije korona virusa Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Ponuđač čija ponuda je ocjenjena kao nepotpuna u postupku javne nabavke, nakon donešene Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača je podnio zahtjev za uvid u ponudu u subotu 15.08.2020. u 15;14 sati, zahtijevajući da ponudu najpovoljnijeg ponuđača skeniramo i pošaljemo putem e-maila, a pozivajući se na pandemiju i preporuku Agencije za javne nabavke a u vezi s pandemijom (tu preporuku nigdje nismo našli, mislim u vezi skeniranja i slanja ponude e-mailom), te Vas molimo da nam kao Komisiji za javne nabavke date savjet kako da postupimo. Prije poslanog gore navedenog zahtjeva putem fax-a, ponuđač nas je kontaktirao telefonski u četvrtak 13.08.2020. i mi smo rekli da nema nikakvih problema što se nas tiče, te da ćemo obezbijediti uslove da može napraviti uvid u ponudu u našim prostorijama kad god njemu odgovara, samo da nas pismenim putem obavijesti o željenom terminu.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Dodjela ugovora drugoplasiranom ponuđaču Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Izabranom ponuđaču smo poslali na potpis okvirni sporazum, isti nam je vraćen uz obrazloženje da umanjenje postignuto nakon e-aukcije nije popust te da izmijenimo odredbe okvirnog sporazuma. Nakon toga mi šaljemo AJNBiH upit za mišljenje, te nakon dobivenog mišljenja izabranom ponuđaču ponovno šaljemo okvirni sporazum na potpis te smo ostavili rok u kom isti treba da potpiše (što smo naveli u popratnom aktu). Međutim, izabrani ponuđač nije u krajnjem ostavljenom roku isti potpisao, također nije niti vratio dostavljeni mu okvirni sporazum potpisan od strane našeg rukovodioca. U skladu sa članom 72. stav (3) Zakona o javnim nabavkama trebamo li donijeti novu odluku o dodjeli drugorangiranom ponuđaču, te ako je potrebno donijeti novu odluku ostavljali se u njoj pravo na žalbu? Imamo saznanja da je AJN 2017. godine po ovom pitanju zauzeo jedinstven stav, ali isti ne možemo naći na njihovom portalu. Takođe, u navedenom postupku su ponude u međuvremenu istekle već određeno vrijeme, zbog naprijed navedenog, te nam i to predstavlja dodatni problem. Kako postupiti?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Sadržaj odluke o otkazivanju postupka nabavke po osnovu člana 69. stav (3) ZJN Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Da li Odluka o otkazivanju postupka javne nabavke iz člana 69.stav 3, mora sadržavati pouku o pravnom lijeku, iz razloga što Zakonom o JN nije propisano šta ta Odluka sadrži, odnosno nije ni propisano koji je to akt, npr. Odluka ili samo klasični dopis o otkazivanju.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Dodjela ugovora nižerangiranom ponuđaču Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Proveli smo otvoreni postupak nabavke (podijeljen na 3 lota) gdje je za lot 1 ponudu dostavilo 5 ponuđača, od kojih su nakon početne analize i ocjene ponuda na e aukciju pozvana 4 prihvatljiva ponuđača. Nakon provedene e aukcije izvršeno je rangiranje ta 4 ponuđača i odlukom o izboru ugovor je dodijeljen prvorangiranom ponuđaču. Nakon što je prvorangirani, a zatim i drugorangirani ponuđač odustao od potpisa ponuđenog ugovora, donesena je odluka o izboru trećerangiranog ponuđača kao najpovoljnijeg za taj lot. Sada četvrtoplasirani ponuđač izjavljuje žalbu na tu Odluku u kojoj osporava ponudu trećerangiranog (sada izabranog) ponuđača, ali i drugorangiranog koji je odustao zaključenja ugovora i traži odbacivanje ove dvije ponude i ponovno zakazivanje e aukcije za taj lot. Na koji način se tretira ova žalba ? Da li je ona uopšte dopuštena i blagovremena s obzirom na žalbene navode? Da li ovaj četvrtoplasirani ponuđač u ovoj fazi postupka uopšte ima pravo da osporava te ponude s obzirom da je njihova prihvatljivost utvrđena prilikom donošenja prve Odluke o izboru kada je svim ponuđačima bilo omogućeno da izvrše uvid u ponude i izjave eventualnu žalbu kojom bi osporili bilo koju ponudu? Prilikom donošenja ove Odluke o izboru trećeplasiranog ponuđača nije došlo ni do kakve promjene u pojedinačnim pravima učesnika tendera u smislu da je ugovorni organ ponovo odlučivao o (ne)prihvatljivosti ponuda ili da je vršio ponovno rangiranje ponuda zbog čega bi došlo do promjena u odnosu na prvobitno donesenu odluku. Četvrtoplasirani ponuđač bi eventualno mogao da izjavi žalbu u dijelu koji bi se odnosio na dokaze po članu 45. koje trećeplasirani nije imao obavezu da dostavi sve dok nije izabran kao najpovoljniji, a sve ostalo što se tiče dostavljenih ponuda je mogao osporavati odmah po donošenju prve Odluke o izboru , tako da je to u ovoj fazi neblagovremeno?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Da li ugovorni organ mora da objavi sve odluke o izboru ponuđača/poništenju postupka nabavke na svojoj web stranici , računajući i odluke u direktnom sporazumu Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Da li je sve Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača, i one za koje ne postoji Ugovor, tj. za neke sitnije fakture objavljivati na službenoj stranici firme?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Da li se postupak nabavke unosi u plan nabavki za tekuću godinu ako je započet u prethodnoj? Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Imamo postupak JN iz 2019 za reviziju tehničke dokumentacije sistema vještačkog osnježavanja. Rješenje KRŽ-a je stiglo po prethodnim žalbama ponuđača 1.6.2020. godine da ponovo ocjenjujemo ponude međutim mi ovu nabavku nismo predvidjeli po planu 2020. Koji su zakonski razlozi da poništimo postupak?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Može li se postupak JN otkazati zbog vanredne situacije? Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Pokrenuli smo postupak prije ove situacije sa corona virusom. Radi se o konkurentskim postupcima za dostavu ponuda. Uspjeli smo otvoriti ponude i zapisnike sa otvaranja ponuda poslali ponuđačima. Međutim kako će situacija sa corona virusom znatno uticati na naše poslovanje, u ovom momentu smatramo da nam te nabavke nisu prioritet dok ne vidimo kako će se situacija dalje odvijati. Možemo li otkazati postupak javne nabavke u skladu sa članom 69. stav 3. ZJN iako smo izvršili javno otvaranje ponuda?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Odluka o prihvatanju ponude koja je veća od procijenjene vrijednosti Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Na koji član zakona se poziva ugovorni organ ukoliko donosi odluku o prihvatanju ponude koja je veća od procijenjene vrijednosti?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: XXX provodi otvoreni postupak JN, te je u definisanog roku prispjelo 4 ponude u cjenovnom rasponu od 88.000-90.000 KM, a koji su zadovoljili opšte uslove tendera. Nakon provedenog postupka e-aukcije, i u skladu sa objavljenim izvještajem i konačnoj rang listi Agencije, najpovoljniji ponuđač je snizio cijenu na 33.600 KM, što sa aspekta Komisije stvara svojevrsne sumnje u pogledu prihvatljivosti. Da li u ovakvim okolnostima trebamo pristupiti donošenju odluku o izboru, neovisno na sam cjenovni iznos koji je snižen kod konkretnog ponuđača sa 89.790,00 KM na 33.600,00 KM ( u prilogu izvještaj sa e-aukcije).

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Forma odluke o izboru drugorangiranog ponuđača Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: U otvorenom postupku javne nabavke planirano je zaključenje okvirnog sporazuma sa više ponuđača. Nakon dostavljanja odluke o izboru kvalificiranih ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum, ponuđači su bili dužni dostaviti tražene dokumente tenderskom dokumentacijom (čl.45 Zakona). Obzirom da prvi i drugi ponuđač nisu dostavili tražene dokumente u roku od 5 dana od prijema odluke o izboru, okvirni sporazum bi trebali ponuditi trećem, četvrtom, petom i šestom ponuđaču. Da li se u ovom slučaju donosi interna odluka u kojoj bi se navela nova rang lista ponuđača sa kojima će se sklopiti okvirni sporazum ili se samo temeljen člana 72. stav 3. točka a) okvirni sporazum nudi sljedećim kvalificiranim ponuđačima (trećem, četvrtom, petom i šestom) bez ponovnog donošenja interne odluke o izboru.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Postupak u slučaju odustajanja prvorangiranog ponuđača nakon otvaranja postupka Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Ukoliko nakon e-aukcije u roku od 15 minuta prvorangirani ponuđač dostavi pisani akt u kojem nas kao ugovorni organ obavještava da odustaje od daljeg postupka nabavke zbog pogrešne kalkulacije cijena datih na e-aukciji kakva je dalja procedura u tehničkom smislu te kako je provesti u odnosu na druge ponuđače i agenciju za javne nabavke?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Dostavljanje pismene izjave o odustajanju od postupka i okončanje postupka Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Dana 15.11.2019. smo objavili na portalu JN nabavku PVC cijevi u otvorenom postupku. Rok za dostavljanje ponuda bio je 02.12.2019. godine do 12:00 sati a otvaranje ponuda istoga dana u 12:30 sati. Blagovremeno su prispjele 4 ponude. Zakazana je e – aukcija za dan 10.12.2019. godine u 11:00 sati. U aukciji je su učestvovala tri ponuđača i ista je završena u 11:53:26 sati. Odluka i ostala prateća dokumentacije je na sve četiri adrese upućena 12.12.2019. godine. U međuvremenu, telefonski je odustala firma XXX, kao i YYY dok je CCC dostavio mailom da odustaje od ponude. Četvrta firma NNN nije učestvovala u e-aukciji, niti se oglašavala o postupku, a bila je sa najvećom cijenom, koja ni u kom slučaju ne odgovara tržišnim cijenama. Da li svi ponuđači moraju dostaviti pismenu izjavu, (može li i putem maila ) o odustajanju i da li firma NNN koja nije učestvovala u e-aukciji ima pravo na ugovor, koji nama, zbog visoke cijene ne odgovara i da li je najbolje rješenje poništavanje obavijesti o nabavci te raspisivanje nove obavijesti o nabavci.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Poništavanje postupka u slučaju kada su cijene ponuda veće od osiguranih sredstava Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: UO je u konkurentskom postupku javne nabavke dobio samo jednu ponudu koja je za 2.000 KM veća od procijenjene vrijednosti za predmetnu nabavku. Da li postoji zakonska mogućnost da UO prihvati ovakvu ponudu? UO je već dva puta pokretao isti postupak JN, međutim oba puta nije dostavljena niti jedna ponuda. Da li se postupak i ovoga puta mora poništiti ili je moguće prihvatiti ponudu i koja je procedura u navedenom slučaju?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Postupanje sa uzorkom nakon završenog postupka Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Ukoliko tražimo dostavljanje uzroka, šta radimo s njim nakon završenog postupka.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Kada ugovorni organ može poništiti / otkazati započeti postupak javne nabavke Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Ugovorni organ je dana 15.08.2019.godine objavio TD za otvoreni postupak javne nabavke radova sa procijenjenom vrijednošću od 7,6 mil KM . Zaprimljena je žalba na TD od ponuđača koje je preuzeo TD, te je žalba djelimično usvojena Rješenjem od 27.09.2019.godine. Ponuđač se zatim žali na Rješenje, te Ugovorni organ prosljeđuje TD i cjelokupan spis URŽ koji svojim Zaključkom 17.10.2019.godine Žalbu ocjenjuju kao neurednu jer nije uplaćena naknada za žalbeni postupak. Komisija je izmijenila tendersku dokumentaciju kako bi se nastavio postupak, međutim, Ugovorni organ smatra da bi kompletnu tendersku dokumentaciju trebalo revidirati, kao i projektni zadatak za kojeg se nakon žalbi koje upućuju na nedostatke u projektnoj dokumentaciji i nakon radova (iste vrste) na drugoj podružnici ugovornog organa utvrdilo da isti treba dopuniti odnosno doprojektovati. Također, Ugovorni organ nema riješeno imovinsko pitanje na podružnici za koju se nabavljaju radovi, te tako nije mogao da pribavi ni urbanističku i građevinsku suglasnost. Ugovorni organ smatra, da u slučaju da se ponude zaprime i otvore, te ugovor dodijeli izabranom ponuđaču, nećemo zbog neriješenih imovinskih pitanja biti u mogućnosti da uvedemo izvođača radova u posao, te ćemo biti izloženi velikim finansijskim gubitcima. Obzirom da je ZJN članom 69. propisano kako se okončava postupak javne nabavke zanima me da li Ugovorni organ može u ovom dijelu postupka kada nije zakazan rok za prijem i otvaranje ponuda, te naravno nema niti jedna pristigla ponuda obustaviti postupak javne nabavke radi doprojektovanja projekta i rješavanja imovinsko pravnih odnosa, kao i pribavljanje saglasnosti neophodnih za izvođenje radova na građevini.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Može li UO sklopiti ugovor sa ponuđačem ako sve pristigle ponude premašuju iznos sredstava koji je planiran za postupak Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Prilikom pregleda pristiglih ponuda u postupku nabavke roba teretnog motornog vozila za potrebe ugovornog organa, komisija je ustanovila da sve zaprimljene ponude u skladu sa čl. 69, čl. 2, st. e) premašuju iznos sredstava koji je planiran i predložila poništenje postupka. Obzirom da je u pitanju razlika od 3000 KM od ponuđene ponude sa najnižom cijenom, da li direktor može, na preporuku komisije donijeti Odluku o prihvatanju najpovoljnije ponude, jer je nabavka tog vozila neophodna za kontinuirano pružanje komunalnih usluga.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Procedura za ocjenu uzoraka dostavljenih nakon prijema odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Kako provesti ocjenu uzoraka dostavljenih nakon prijema odluke o izboru najpovoljnijeg ponuditelja (tako je i traženo u tenderskoj dokumentaciji), da li se sastavlja još jedan zapisnik o ocjeni, te ukoliko uzorak odgovara propisanoj specifikaciji ugovor se dodjeljuje izabranom ponuditelju, a ukoliko ne odgovara da li se radi odluka o poništenju i donosi nova odluka o izboru?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Mora li se donositi odluka o izboru za svaki lot posebno? Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Da li se mora za nabavu u kojoj su predviđeni lotovi donijeti za svaki lot posebno odluka o izboru ili može samo jedna (zajedno za oba lota), jer u našem konkretnom slučaju jedan ponuđač se kvalifikovao za oba lota? Naravno da smo predvidjeli dva posebna ugovora koje će sklopiti odabrani ponuđač, samo nas interesuje da li se mora posebno donositi odluka o izboru za svaki lot?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Odluka o otkazivanju / poništenju postupka nabavke Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Ugovorni organ je putem konkurentskog zahtjeva proveo postupak JN usluge čišćenja, na koji su se prijavilia dva ponuđača, koja se bila kvalifikovana i učestvovala u proceduri e-aukcije. Nakon toga, prvorangirani nije uredno dostavio originalne dokumente kao prvorangirani te je ugovorni organ ugovor ponudio drugorangiranom, koji je također odbio potpisivanje ugovora. Na koji način okončati postupak? Da li je to odluka o poništenju, s obzirom da nemam osnov za poništenje u skladu sa članom 69. stav 2. ZJN? Da li se ugovorni organ može pozvati na član 69. stav 3) ZJN i kako u tom slučaju završiti postupak? Da li učesnici imaju pravo na žalbu?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Poništenje postupka javne nabavke i njegovo objavljivanje Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Dom zdravlja je zbog nedostavljanja sažetka obavještenja u Službeni glasnik, poništio postupak predmetnog postupka. Odluku o poništenju ugovorni organ temeljio je na članu 69. stav (3). S obzirom da jedan od ponuđača podnio žalbu na odluku o poništenju, URŽ je donio rješenje kojim poništava našu odluku o poništenju i cijelokupni postupak javne nabavke, shodno svojim ovlaštenjima iz člana 103. stav (1) tačka c) i članova 104. i 111. stav (1) tačka d) Zakona o javnim nabavkama. Svojim rješenjem je utvrdio da je osnov poništenja postupka u navedenoj odluci o poništenju ugovornog organa, tj. član 69. stav (3) Zakona nezakonit. Dana 28. 10. 2019. godine obavljen je usmeni razgovor sa savjetnicom iz URŽ koja nam je, shodno donesenom rješenju, na postavljeno pitanje da li je ZU Dom zdravlja dužan donijeti odluku o poništenju postupka, odgovorila da su oni kao nadležni organ poništili cjelokupni postupak nabavke, te da ugovorni organ nema obavezu donositi nikakvu odluku o poništenju. Navedeno možda iz razloga jer ne postoji niti jedna tačka iz člana 69. Zakona po kojoj bi ugovorni organ postupio, uzimajući u obzir navode da korištenje člana 69. tačka c) nije u skladu sa zakonskim propisima, te da ugovorni organ navodeći navedeni član i stav, nije postupio zakonito. Da li smo dužni donijeti odluku o poništenju, te na osnovu kojeg člana Zakona? Da li ćemo postupiti po usmeno obavljenom razgovoru sa savjetnicom iz URŽ u kojem nam je rečeno da ugovorni organ ne donosi nikakvu odluku o poništenju?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Poništenju postupka javne nabavke kada se utvrdi da ponuda nije prihvatljiva a ne postoji drugorangirani ponuđač Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Kako postupiti kada se nakon pregleda kvalifikacionih dokumenata utvrdi da ponuda nije prihvatljiva, a ne postoji drugorangirani ponuđač u postupku?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Donošenje odluke o poništenju postupka nakon što je URŽ donio rješenje kojim se usvaja žalba ponuditelja Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Dom zdravlja kao ugovorni organ u postupku po žalbi ponuđača zaprimio je od strane Ureda za razmatranje žalbi, Filijala / podružnica Mostar, rješenje kojim se usvaja žalba ponuditelja, izjavljena na odluku o poništenju postupka, i poništava se: odluka o poništenju otvorenog postupka javne nabavke radova, tenderska dokumentacija za predmetni lot zajedno s obavijesti o nabavi i ispravke obavijesti o nabavi i – svi akti doneseni u predmetnom postupku. Da li je Dom zdravlja, kao ugovorni organ dužan, nakon prijema opisanog rješenja od strane Ureda za razmatranje žalbi, donijeti ponovnu odluku o poništenju postupka, pozivajući se na dostavljeno rješenje URŽ?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.