Preskoči na glavni sadržaj Preskoči na pretragu

12.2 Okončanje postupka nabavke (dodjela i okončanje)

NAZAD

Okončanje postupka javne nabavke Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Proveli smo otvoreni postupak javne nabavke – nabavka polovnog kamiona, procijenjena vrijednost je 120.000 KM. U nacrtu ugovora, u jednom članu smo kazali da će se izvršiti probni rad kamiona, kako bi zadovoljio tehničke karakteristike i potrebe ugovornog organa. Dostavljena je jedna ponuda, čija je vrijednost manja od procijenjenje. Nakon odluke, zaključen je ugovor o javnoj nabavci, kao i ugovor o probnom korištenju vozila na sedam dana. Nakon isteka probnog rada, Komisija je napravila zapisnik u kojem navodi da vozilo ne zadovoljava potrebe ugovornog organa i navela razloge. Šta je sljedeće što ugovorni organ treba da uradi? Ako napravimo odluku o poništenju, koji je pravni osnov za njeno donošenje – da li su to član 6. Ugovora o javnoj nabavci i ugovor o probom korištenju, te na koji član ZJN se treba pozvati? Da li je u redu da se pozovemo na član 69. stav (3) ZJN?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Pokretanje novog postupka nakon što je ugovorni organ poništio postupak Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Da li je potrebno donositi novu odluku o pokretanju postupka ukoliko je prethodila odluka o poništenju postupka? Ukoliko treba, da li se može zadržati isti broj predmeta i onda samo ISPRAVITI datum?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Šta učiniti u situaciji kada ponude premašuju iznos sredstava u proračunu? Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Svaka javna nabava se planira, prije nego se pokrene, i osigurana su sredstva za nju. Zanima me u slučaju da sve ponude premašuju iznos sredstava od onog kojeg imamo u proračunu, mora li se postupak poništiti i ponude odbaciti ili se naknadno mogu sredstva za tu namjenu osigurati u iznosu koji nedostaje i na koji način ako da?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Cjepanje nabavke. Dijeljenje postupka JN Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Slučaj: Ugovor za servisiranje, npr. FUJINON opreme koji je bio zaključen na period od 12 mjeseci je vremenski istekao. U ovu opremu spada npr. 30 aparata (kolonoskom, gastroskop). U međuvremenu nije raspisan, odnosno pokrenuta procedura ugovaranja i zaključenja novog ugovora. Da li je dozvoljeno zaključenje ugovora – direktnog sporazuma u visini od – do 6.000 KM na godišnjem nivou za ovu grupu aparata (30 aparata) ili je dozvoljeno zaključenje dikrektnog sporazuma do 6.000 KM za svaki aparat? Svaki aparat se evidentira kao jedno osnovno sredstvo, odnosno ima svoj inventurni broj.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Poništenje postupka JN kada uslovi ispunjenja ugovora nisu mogući Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Vezano za e-aukciju, nije ograničena najniža vrijednost ponude, znači može biti do 0,01 KM. Ako se ugovorni organ poziva na član 72. Zakona o oligacionim odnosima, gdje smatra da cijena i uslovi ispunjenja ugovora nisu mogući, kako treba da UO reaguje u tom slučaju? Konkretno, UO je poništio postupak nabavke, da li je imao pravo na to?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Kada se poništava postupka JN uslijed ‘znatno veće’ cijene? Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Koje je zvanično mišljenje AZJN i URŽ-a o pitanju poništenja postupka nabavke zbog prekoračenja procijenjene vrijednosti nabavke? Da li postoji neko zvanično rješenje? Molimo broj rješenja.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Poništenje postupka JN uslijed ‘znatno’ veće cijene Pročitaj više

Dodano:
Ugovorni organ je u otvorenom postupku kao kriterijum dodjele ugovora odredio najnižu cijenu, a jedina dostavljena ponuda je za 7.000 KM veća od procijenjene vrijednosti nabavke, a u svemu ostalom odgovara uslovima iz ponude. Može li ugovorni organ dodijeliti ugovor tom ponuđaču?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Da li je moguće poništiti okončani postupka u situaciji kada je odluka pravosnažna a prestala je potreba za tom vrstom radova. („Zimsko održavanje puteva“) Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: U postupku javne nabavke „zimskog održavanja puteva“, gdje je period trajanja radova i period predmeta nabavke određen DO DANA 15. 3. 2019. godine (protekao) (da će se ugovor zaključiti za period zimske sezone sa završetkom dana 15. 3. 2019. godine), zbog zaprimljenih žalbi (dvije žalbe podnesene, dva puta žalbe upućene prema URŽ) u postupku, došlo je do odugovlačenja postupka. Nakon što je URŽ donio odluku kojom je posljednje zaprimljenu žalbu odbio, izabrani ponuđač zahtijeva zaključenje ugovora smatrajući da je odluka pravosnažna. Budući da je period predmeta nabavke već istekao (ugovor je trebao biti zaključen za period zimske sezone koja je istekla dana 15. 3. 2019. godine, i predmet nabavke je vremenski ograničen) u dilemi smo šta uraditi? Nismo u stanju dati ugovor za period koji je protekao i koji je završen, a sa druge strane kako poništiti odluku o izboru ponuđača koja je sada pravosnažna? Da li je rješenje poslati obavijest izabranom ponuđaču da se zbog proteka vremena zimske sezone neće moći zaključiti ugovor (budući da je predmet ugovora trenutno nepostojeći, protekao, nema smisla zaključivati ugovor, niti se smije retroaktivno zaključiti)? Da li je uopšte izvodljivo donošenje odluke o poništenju postupka u situaciji kada je odluka pravosnažna (da li je potreban neki vanredni pravni lijek za to, i da li se po službenoj dužnosti može uopšte koristiti navedena opcija)?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Poništenje postupka JN uslijed ‘znatno’ većih cijena Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Budžetom općine predviđena su sredstva za ovu namjenu i ona iznose 403.878,50 KM, s uračunatim PDV-om. Objavljen je javni poziv za dostavu ponuda za ovaj projekat „otvoreni postupak“ i na natječaj su pristigle dvije ponude od firmi: XXX d.o.o i YYY d.o.o. Komisija je nakon otvaranja ponuda ustanovila sljedeće: – Firma XXX d.o.o. je dostavila ponudu u kojoj nije dostavljena garancija za ozbiljnost ponude iako je pomenuta garancija tražena tenderskom dokumentacijom, a ukupna cijena ponude je iznosila 566.110,48 KM, sa PDV-om. Komisija je konstatovala zapisnikom o pregledu i ocjeni ponuda da je ponuda firme XXX d.o.o. neprihvatljiva i u formalnom i u finansijskom smislu (ponuda je izrazito veća od sredstava predviđenih za taj projekat). – Firma YYY d.o.o. je dostavila ponudu s ukupnom cijenom koja iznosi 415.866,67 KM, sa PDV-om. Komisija je zapisnikom o pregledu i ocjeni ponuda konstatovala da je pomenuta firma dostavila sve tražene TD-om dokumente (uključujući i garanciju za ozbiljnost ponude) i da je ponuda u formalnom smislu u potpunosti prihvatljiva, ali da je iznos koji je naveden u ponudi iznad sredstava predviđenih budžetom općine za ovaj projekat (predviđena sredstva, iznose: 403.878,50 KM sa PDV-om, a ponuda, iznosi: 415.866,67, sa PDV-om, razlika između predviđenih sredstava i ponude iznosi 11.988,17 KM, sa PDV-om). S obzirom na činjenicu da se radi o gorućem i dugotrajnom problemu koji se tiče većeg broja građana užeg gradskog jezgra općine i na važnost što bržeg rješavanja ovog problema, da li je moguće razliku sredstava od 11.988,17 KM, sa PDV-om, namiriti iz sredstava budžetske rezerve i na taj način riješiti ovaj problem u kratkom vremenu s obzirom da se ne radi o značajnim sredstvima u odnosu na ukupnu vrijednost i značaj samog projekta, na način da komisija uputi akt prema načelniku općine u kojem će detaljno obrazložiti trenutnu situaciju i zatražiti razliku sredstava koja su potrebna da bi se projekat završio (s obzirom da je ponuda firme YYY u formalnom smislu ispravna) ili je potrebno postupak poništiti (s obzirom na činjenicu da su i jedna i druga ponuda iznad predviđenih sredstava za ovaj projekat) i ponovo pokrenuti (što je loša opcija imajući u vidu dugotrajnost postupka)?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Okončanje postupka javne nabavke uslijed greške Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Nakon obavljenog uvida ustanovili smo niz grešaka u ponudi odabranog ponuđača i na istu smo uložili žalbu, kojom dokazujemo da smo jedini dostavili ispravnu ponudu, a koja je dalje proslijeđena URŽ-u. Svi ponuđači u postupku promašili su procijenjenu vrijednost za minimalno 50%, a u svom odgovoru ugovorni organ se brani da nema ta sredstva za dati postupak jer je naša ponuda puno veća nego prvobitno dodijeljena. Nas interesuje šta u tom slučaju ako ugovorni organ nema obezbijeđena ta sredstva, a imao je za iznos prvobitno dodijeljene ponude iako je i ona promašila procijenjenu vrijednost i kakva su iskustva po istom pitanju kod URŽ-a?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Poništavanje postupka javne nabavke zbog greške u TD? Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Imamo situaciju da smo u tenderskoj dokumentaciji greškom zahtijevali dokaze za obavljanje profesionalne djelatnosti za fizičku osobu, a za pravnu osobu nismo. Nije bilo izjavljene žalbe na tendersku dokumentaciju. Da li je moguće da poništimo postupak javne nabavke u skladu sa članom 69. stav 3. Zakona o javnim nabavkama obzirom da smo prilikom vrednovanja primjetili navedenu grešku prema kojoj su ponuđači u nejednakom položaju?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Primjena člana 69. stav (3) ZJN, primjer Pročitaj više

Dodano:
Općina je pred kraj godine pokrenula proceduru za javnu nabavku klupa u čekaonici organa uprave, koja bi se finansirala sredstvima iz 2018. godine. Pocedura se iz objektivnih razloga nije mogla okončati u 2018. godini, pa je odluka o dodjeli ugovora donesena 14. 1. 2019. godine. Kako je budžet objavljen tek kasnije tog dana 14. 1. 2019. godine utvrđeno je da je budžetska pozicija sa koje se trebala finansirati nabavka ukinuta, odnosno nema sredstava u 2019. godini za finansiranje ove javne nabavke. Da li izmjenom i dopunom odluke o pokretanju ove nabake možemo da izmijenimo budžetsku poziciju tako što ćemo staviti poziciju sa sredstvima iz 2019. godine sa koje bi se finansirala ova javna nabavka ili da donesemo odluku o otkazivanju javne nabavke iz razloga koje ugovorni organ nije mogao predvidjeti u skladu sa članom 69. (3)?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

E-aukcija i rangiranje ponuda kada je ponudu dostavio i ponuđač koji nije u sistemu PDV-a Pročitaj više

Dodano:
Imamo problem sa konkretnim slučajem, a vezano je za odluku nakon provedene E-aukcije. Naime, ugovorni organ je proveo postupak E-aukcije u kojem su učestvovala tri ponuđača. U postupku aukcije prikazana je cijena bez PDV-a, bez prava na preferencijalni tretman. Nakon provedene E-aukcije ugovorni organ donosi odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača gdje je izabran ponuđač koji je bio trećerangirani nakon provedene E-aukcije, sa tim da taj ponuđač nije u sistemu PDV-a te njegova ponuda nakon što se dvojici prvorangiranih ponuđača uračuna PDV bude najpovoljnija. Problem je što ovu informaciju nije znao niko od drugih ponuđača do donošenja konačne odluke, te je odabrani ponuđač u suštini imao prednost na E-aukciji za koju ostala dva ponuđača nisu znala. Da li postoji mogućnost pravne zaštite u ovakvim slučajevima, odnosno da li je ovakva odluka ugovornog organa uopšte regularna?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Da li se donosi odluka o odbacivanju ponude kada je ponuda prihvatljiva Pročitaj više

Dodano:
Da li je neophodno donositi odluku o odbacivanju ponude u slučaju da je neka ponuda neprihvatljiva?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Šta kada prvoplasirani ponuđač odustane od ugovora? Pročitaj više

Dodano:
Proveli smo postupak javne nabavke licenci za softver. Najpovoljniji ponuđač je odustao od zaključivanja ugovora iz razloga što nije u mogućnosti više ispuniti ugovor po toj cijeni, a mi pretpostavljamo da ni ostali ponuđači više neće moći ispuniti ugovor po datim cijenama, s obzirom da je došlo do značajnog porasta cijena licenci na tržištu. Koja je procedura? Da li donijeti novu odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača kojom poništavamo prethodnu, te odabiramo drugorangiranog ponuđača i tako sve dok od svih ponuđača ne dobijemo informacije da ne mogu ispuniti ugovor po navedenoj cijeni, ili možemo odmah da se pismeno obratimo svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke pitanjem da li mogu ispuniti predmetnu nabavku po datoj cijeni, kako bismo ubrzali postupak?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Rok za dostavljanje dokaza Pročitaj više

Dodano:
Molimo za pomoć, a vezano za dostavljanje dokaza (dokumentacije) iz člana 45. ZJN. U ovom slučaju je se desilo sljedeće: U postupku konkurentskog zahtjeva za dostavljanje ponuda za nabavku usluga, javio se jedan ponuđač, na dva lota od tri, uredna dokumentacija. Nakon donošenja odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača, gdje je ostavljen rok za dostavljanje dokaza iz člana 45. ZJN, pet dana, isti je urednu dokumentaciju dostavio u roku od sedam. Nedoumica je da li da uzmem u obzir tu dokumentaciju iako je probijen rok za dostavu iste, ili da konstatiram da nije dostavljena na vrijeme, te da poništim postupak nabave, jer je jedini ponuđač?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Odustajanje od ponude prije isteka roka važnosti ponude Pročitaj više

Dodano:
Nakon što je dosena odluka o rezultatu postupka javne nabavke izabrani ponuđač u roku od pet dana po izboru ponuđača nije dostavio dokaze o ispunjavanju kvalifikacionih uslova u skladu s odredbama ZJN. U postupku je bila predviđena e-aukcija i ista je održana iako niti jedan od dva učesnika u postupku nije pristupio istoj. Na dan održavanja aukcije, neposredno prije početka aukcije ponuđač koji je imao najmanju početnu cijenu uputio je faks-poruku sa navodima da je prilikom kreiranja cijene pogrešno cijenu izrazio, da želi da se izmijeni cijena koju su dali ili da njihovu ponudu odbije ugovorni organ jer oni nisu u stanju raditi po tim cijenama koje su date u ponudi. Ugovorni organ uputio je odgovor putem faksa da je njihova ponuda već ocijenjena kao prihvatljiva i da je već zakazana aukcija te da se izmjena ponude može vršiti samo do isteka roka za dostavu ponude, a ne i nakon toga. Ugovorni organ je upozorio da je obavezan aktivirati garanciju za ozbiljnost ponude u slučaju nepostupanja prema ponudi koja je data. Nakon što je okončana aukcija i donesena odluka o rezultatima postupka izabran je ponuđač sa najnižom cijenom ponude i pozvao se isti da u roku od pet dana dostavi dokaze o ispunjavanju kvalifikacionih uslova koji se dostavljaju nakon odabira ponuđača. Ponuđač nije nikada dostavio navedene dokaze. Da li navedeno predstavlja osnov za aktiviranje garancije za ozbiljnost ponude?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Šta kada ponuda za jedan lot prelazi procijenjenu vrijednost nabavke Pročitaj više

Dodano:
Poštovani, u otvorenom postupku nabavke prehrambenih roba imali smo pet lotova i budžet od 230.000,00. • LOT 1 – Nabavka pekarskih proizvoda, brašna i proizvoda od brašna, procijenjena vrijednost (30.000 KM) • LOT 2 – Nabavka mesa i mesnih prerađevina, procijenjena vrijednost (70.000 KM) • LOT 3 – Nabavka prehrambenih proizvoda, procijenjena vrijednost (60.0000 KM) • LOT 4 – Nabavka mlijeka i mliječnih proizvoda, procijenjena vrijednost (40.000 KM) • LOT 5 – Nabavka voća i povrća, procijenjena vrijednost (30.000 KM) Nakon zaprimanja ponuda imali smo situaciju da je • Za LOT 1 – predata samo jedna ponuda s ukupnom cijenom ponude od 42.733,75 km (prelazi budžet od 12.733,75) • Za LOT 2 – predata samo jedna ponuda s ukupnom cijenom ponude od 69.783,53 • Za LOT 3 – predata samo jedna ponuda s ukupnom cijenom ponude od 33.941,90 • Za LOT 4 – predata samo jedna ponuda s ukupnom cijenom ponude od 14.905,80 • Za LOT 5 – predata samo jedna ponuda s ukupnom cijenom ponude od 22.507,69 Šta da uradim, s obzirom da je cijena za LOT 1 – značajno iznad predviđenog i prelazi budžet od 12.733,75

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Pouka o pravnom lijeku kod odluke o poništenju postupka iz razloga što nije dostavljena nijedna ponuda Pročitaj više

Dodano:
Kako će glasiti pouka o pravnom lijeku kod odluke o poništenju postupka iz razloga što nije dostavljena niti jedna ponuda? I da li u tom slučaju možemo odmah donijeti obavještenje o poništenju (objaviti) ili moramo čekati neki rok da prođe?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Koji je rok da ugovorni organ donese odluku nakon što komisija da preporuku? Pročitaj više

Dodano:
Šta raditi ako istekne važenje ponuda, a ugovorni organ ne donese odluku o rezultatu postupka? Koji je rok da ugovorni organ donese odluku nakon što komisija da preporuku? Može li se zahtjev za produženje važenja ponude uputiti nakon što ponude isteknu? Koje su posljedice ako ugovorni organ u roku važenja ponude ne donese nikakvu odluku?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Postupanje sa ponudama koje premašuju procijenjenu vrijednost nabavke Pročitaj više

Dodano:
Ugovorni organ je pokrenuo otvoreni postupak i dobio je dvije ponude od kojih je jedna bila u okviru procijenjene vrijednosti nabave, a iznos druge ponude znatno je prelazilo iznos procijenjene vrijednosti nabave. Budući da ZJN ne predviđa da se ponuda čiji iznos prelazi vrijednost nabave odbaci kao neprihvatljiva mi smo obje ponude uzeli u razmatranje. Kriterijem najniže cijene izabran je prvi ponuditelj čija je ponuda ulazila u okvir nabave, no uložena je žalba od strane drugog ponuditelja i donesena je odluka kojom je žalba djelomično usvojena i poništena odluka o izboru najpovoljnijeg ponuditelja i predmet vraćen na ponovni uvid. Budući da u toj odluci nije odlučeno o troškovima postupka dobili smo još jednu žalbu i predmet smo tada uputili na URŽ i donijeli odluku o obustavi postupka do donošenja odluke URŽ. U petak, 11. 5. 2015. godine predmet nam je vraćen s URŽ-a, možemo poduzimati radnje u istom, te smo izvršili ponovni uvid, a budući da nemamo sredstava da prihvatimo tu drugu ponudu koja znatno prelazi procijenjenu vrijednost nabave, donijet ćemo odluku o poništenju postupka. E, sad, prilikom dostavljanja zapisnika o ocijeni ponuda na mjestu gdje navodimo ponude ponuditelja koje su neprihvatljive da li ćemo staviti obje ponude i obrazložiti, kad je prva ponuda u pitanju tu nam je sve jasno, ali nismo sigurni da li tu trebamo spomenuti i drugu. Također danas smo uvidjeli da je 15. 5. 2018. godine istekao i rok u kojem su ponude vrijedile. Molim da me uputite kako što pravilnije da ovo okončamo, jer ne želimo nove tužbe.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Članom 111. stav (13) Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH“, broj 39/14) propisano je da je rješenje ili zaključak Kancelarije / Ureda za razmatranje žalbi  konačno i izvršno. Dalje je članom 115. stav (3) Zakona propisano da, ukoliko pokreće…

Dodano:
Da li se može potpisati ugovor ako je pokrenut upravni spor protiv rješenja KRŽ-a?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Da li se može poništiti dio postupka javne nabavke ili mora cijeli postupak? Pročitaj više

Dodano:
Da li se može poništiti dio postupka javne nabavke ili mora cijeli postupak?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Članom 103. stav (2) Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH“, broj 39/14) relativno bitna povreda Zakona definisana je kao povreda koja može dovesti do poništenja postupka javne nabavke, ako se uspostavi direktna veza između povrede i ishoda postupka, i za čiju ocjenu je nadležna Kancelarija / Ured za razmatranje žalbi. Dakle, Zakon ne predviđa da ugovorni organ cijeni da li je došlo do apsolutno bitne ili relativno bitne povrede zakonskih odredbi, ali je, članom 100. stav (3) Zakona, predviđeno da ako je žalba blagovremena, dopuštena i izjavljena od ovlaštenog lica, ugovorni organ, razmatrajući žalbu, može utvrditi da je ona djelimično ili u cijelosti osnovana i svojim rješenjem ispraviti radnju, preduzeti činjenje ili može postojeću odluku ili rješenje staviti van snage i zamijeniti je drugom odlukom ili rješenjem, ili poništiti postupak javne nabavke, te o tome obavijestiti učesnike u postupku javne nabavke na način određen ovim zakonom, u roku od pet dana od dana prijema žalbe. Na osnovu člana 100. stav (3) Zakona ugovorni organ, postupajući po žalbi, može ispraviti eventualne propuste učinjene tokom evaluacije ponuda i donošenja odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača, a što u određenim slučajevima može rezultirati i poništenjem postupka nabavke. Pročitaj više

Dodano:
Šta su relativno bitne povrede ZJN i da li ugovorni organ može poništiti postupak zbog ovih povreda?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Po okončanju otvorenog postupka javne nabavke donijeli smo odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača. U postupku su ponudu dostavila dva ponuđača, međutim samo je jedna ponuda ocijenjena kao prihvatljiva. Prema tenderskoj dokumentaciji, ponuđač koji bude izabran kao najpovoljniji je obavezan da u roku od pet dana od prijema odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača dostavi dokumente iz člana 45. Zakona. Kako ponuđač nije dostavio dokumente u traženom roku, a ponuda drugog ponuđača je ocijenjena kao neprihvatljiva, da li ugovorni organ donosi odluku o poništenju postupka ili odluku o otkazivanju postupka? Odnosno, da li se navedeni razlog može smatrati dokazivim razlogom izvan kontrole ugovornog organa zbog kojeg je potrebno otkazati postupak javne nabavke, u skladu sa članom 69. stav 3. ZJN? Pročitaj više

Dodano:
Po kom osnovu poništiti postupak nabavke ako UO nema drugorangiranog ponuđača kojem bi dodijelio ugovor?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Na koji član zakona se poziva u slučaju konkurentskog zahtjeva za poništenje postupka, ako nijedna ponuda nije dostavljena? Da li je to kao i kod otvorenog… član 69. Zakona? Pročitaj više

Dodano:
Ako u konkurentskom zahtjevu nije dostavljena nijedna ponuda, na koji član ZJN se pozvati prilikom poništenja postupka?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Da li dokumentacija po članu 45. lična situacija, koja se dostavlja nakon donošenja odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača, mora biti čvrsto uvezana? Naime, član 58. Zakona o javnim nabavkama navodi šta ponuda treba da sadrži, te se pod tačkom d) navodi „dokazi o ličnoj, profesionalnoj, finansijskoj, tehničkoj i profesionalnoj sposobnosti…“ Zakon navodi dokaze, a ne izjave po članu 45, 47. i 49. Zakona. Dokazi su, po meni, valjani dokumenti koje izdaju nadležne institucije u originalu ili ovjerene kopije. Dalje, u stavu 2. istog člana piše da ponuda mora biti čvrsto uvezana i sve strane ponude numerisane. Ako se u stavu 1. navodi da je sastav ponude dokazi za ličnu sposobnost, a stav 2. istog člana navodi da ponuda mora biti čvrsto uvezana i numerisana, da li iz tog proizlazi da dokazi koji se dostavljaju po članu 45. (po dostavljanju odluke o izboru) moraju biti čvrsto uvezani i numerisani? Pročitaj više

Dodano:
Da li dokumentacija po članu 45. lična situacija, koja se dostavlja nakon donošenja odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača, mora biti čvrsto uvezana? Naime, član 58. Zakona o javnim nabavkama navodi šta ponuda treba da sadrži, te se pod tačkom d) navodi „dokazi o ličnoj, profesionalnoj, finansijskoj, tehničkoj i profesionalnoj sposobnosti…“ Zakon navodi dokaze, a ne izjave po članu 45, 47. i 49. Zakona. Dokazi su, po meni, valjani dokumenti koje izdaju nadležne institucije u originalu ili ovjerene kopije. Dalje, u stavu 2. istog člana piše da ponuda mora biti čvrsto uvezana i sve strane ponude numerisane. Ako se u stavu 1. navodi da je sastav ponude dokazi za ličnu sposobnost, a stav 2. istog člana navodi da ponuda mora biti čvrsto uvezana i numerisana, da li iz tog proizlazi da dokazi koji se dostavljaju po članu 45. (po dostavljanju odluke o izboru) moraju biti čvrsto uvezani i numerisani?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Možete li nam pojasniti član 69. Zakona o javnim nabavkama, konkretnije stav 2. pod 3: „Ugovorni organ je obavezan poništiti postupak javne nabavke u slučaju da su: cijene svih prihvatljivih ponuda znatno veće od osiguranih sredstava za predmetnu nabavku?“ Na koji procenat se misli kada se kaže „znatno veće“? Pročitaj više

Dodano:
„Cijene svih prihvatljivih ponuda znatno veće od osiguranih sredstava za predmetnu nabavku?“ Na koji procenat se misli kada se kaže „znatno veće“?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Možete li nam pojasniti član 69. Zakona o javnim nabavkama, konkretnije stav 2. tačka e): „Ugovorni organ je obavezan poništiti postupak javne nabavke u slučaju da su: cijene svih prihvatljivih ponuda znatno veće od osiguranih sredstava za predmetnu nabavku?“ Na koji procenat se misli kada se kaže „znatno veće“? Pročitaj više

Dodano:
Čl. 69. stav (2) tačka e) ZJN („cijene svih prihvatljivih ponuda znatno veće od obezbijeđenih sredstava za predmetnu nabavku“)

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Kako postupiti u slučaju da se nijedan ponuđač ne javi na konkurentski zahtjev, a kako postupiti ako se niko ne javi na samo jedan lot u okviru otvorenog postupka (taj lot je procijenjen na iznos do 6.000 KM bez PDV-a)? Pročitaj više

Dodano:
Kako postupiti ukoliko se u otvorenom postupku niko ne javi na samo jedan lot, pri čemu je procijenjena vrijednost tog lota do 6.000,00 KM bez PDV-a?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.