Preskoči na glavni sadržaj Preskoči na pretragu

12.4 Dodjela ugovora

NAZAD

Dodjeljivanje ugovora drugorangiranom ponuđaču Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Proveli smo konkurentski postupak javne nabave lož-ulja sa e-aukcijom , na kojem su pristigle dvije prihvatljive ponude i bila je zakazana E- aukcija. Na e-aukciji ponuditelji nisu snižavali svoje ponuda tako da je donesena odluka o izboru ponuditelja koji je bio ponudio najnižu cijenu. S tim ponuditeljem je sklopljen i ugovor i poslano je izvješće o tome na E-portal javne nabave. Ugovor je sklopljen 21. 02 2020 i ponuditelj nam je 04.03. 2020. poslao zahtjev za raskid ugovora u kojem je navedeno: „Imajući u vodu da su nakon zaključenja ugovora nastupile okolnosti koje otežavaju (onemogućuju) ispunjenje obaveze jedne ugovorne strane, ovim Vas u skladu s člankom134. Zakona o obveznim odnosima obavještavamo da raskidamo ugovor. Obzirom da realizacija ugovora nije ni započela, ovim smatramo da smo vas blagovremeno obavijestili o raskidu ugovora“. Možemo li mi sklopiti ugovor sa drugim prihvatljivim ponuditeljem , odnosno možemo li poništiti odluku o izboru i donijeti novu odluku o izboru drugoplasiranog ponuditelja i s njim sklopiti ugovor i poslati novo izvješće na portal javne nabave, ili trebamo ponovo provesti postupak? Ukoliko moramo provesti novi postupak zbog raskida ugovora, moramo li u ovom postupku u kojem je već bio zaključen ugovor koji treba raskinuti donijeti odluku o poništenju izboru ili odluku o poništenju postupka kako bismo mogli ponovo provesti novi postupak.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Naplaćivanje ugovorne kazne za kašnjenje Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Kako se naplaćuju penali, ugovorna kazna za kašnjenje – koja je procedura i koja dokumentacija to prati?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Postupanje u slučaju nepoštivanja roka isporuke Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Kod nepoštovanja roka isporuke, po zaključenom ugovoru, može li ugovorni organ odmah poslati izjavu o raskidu ugovora? Tj. šta treba da uradi za pokretanje novog postupka (koraci)?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Prihvatanje najpovoljnije ponude koja je viša od procijenjene vrijednosti Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Prilikom nabave putem direktnog, konkurentskog sporazuma, ukoliko dobijemo najpovoljniju ponudu višu od procijenjene vrijednosti, može li se prihvatiti ponuda i šta je potrebno priložiti kao pojašnjenje? (UO se finansira iz sopstvenih sredstava)

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Dostavljanje prijedloga ugovora drugorangiranom ponuđaču Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Ugovorni organ je po donošenju odluke o izboru obavezao najpovoljnijeg ponuđača da dostavi tražene dolaze iz člana 50. Zakona o javnim nabavkama. Ponuđač je dostavio dokumentaciju koja nije u skladu sa zahtjevima iz tenderske dokumentacije. Komisija je Zapisnikom o pregledu dokumentacije konstatovala i donijela preporuku da se ugovor dodjeli drugorangiranom ponuđaču u skladu sa članom 72. stav (3) tačka b. Zakona o javnim nabavkama. Da li je ponuđač dužan da donese novu odluku o izboru drugorangiranog i staru stavi van snage ili je dovoljno da ga obavijesti da dostavi dokumentaciju te ako bude sve uredu da ugovor dodijeli ponuđaču?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Maksimalni period na koji se može zaključiti ugovor u javnim nabavkama Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Na koliko je vremenski maksimalno moguće zaključiti Ugovor (ne okvirni sporazum) u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama BiH, tj. na koji maksimalni period Ugovorni organ može raspisati tender za odabir dobavljača, te na osnovu njega zaključiti ugovor.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Dodjeljivanje ugovora drugorangiranom ponuđaču Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: U postupku javne nabavke učestvovala su 4 ponuđača, od kojih su se 3 kvalifikovala za učešće na e-aukciji, koja je potom provedena, uz snižavanje cijena. Donesena je Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača, na koju je drugoplasirani ponuđač uložio žalbu. Ugovorni organ je u međuvremenu poništio Odluku i eliminisao prvoizabranog ponuđača iz tehničkih razloga, dostavljajući Ugovor drugoplasiranom sa cijenama nakon provedene e-aukcije. Da li je Ugovorni organ postupio suprotno ZJN, tj. da li je trebao ponoviti e-aukciju ili dodijeliti Ugovor drugoplasiranom prema početnim cijenama prije provođenja e-aukcije?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Izbor najpovoljnijeg ponuđača u slučaju kada prvorangirani ponuđač odustane od potpisa ugovora Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Kakva je procedura ako se donese odluka o izboru, a prvoplasirani odustane od potpisa ugovora? Da li je potrebno donijeti novu Odluku o izboru drugoplasiranog ponuđača (a imamo dva ponuđača), tj. staviti prvu odluku van snage i donijeti novu? Koda tada sve obavještavamo, koje ponuđače?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Definisanje tenderske dokumentacije u slučaju isporuke ili kašnjenja u isporuci robe Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Da li je uredu u ugovor koji se zaključi sa najpovoljnijem ponuđačem staviti ovakvu odredbu: „ukoliko Ponuđač zbog razloga koji mu se mogu staviti u krivicu ne isporuči UO predmetnu robu dogovorene kvalitete ili količine ili i u slučaju kašnjenja u isporuci predmetne robe, UO može izvršiti nabavku robe potrebne kvalitete i količine od drugog ponuđača, sa tim da eventualna razlika u cijeni pada na teret izabranog ponuđača“.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Postupanje u slučaju kada ponuđač nakon zaključenog ugovora isti ne izvršava uredno Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Kako postupiti u situaciji kada ponuđač nakon zaključenog ugovora isti ne poštuje? Je li dozvoljeno isti raskinuti, pa provesti ponovo postupak, jer je poznato da se na ovakav način ugovor po ZJN ne može dodijeliti drugorangiranom?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Nabavka novih lijekova zbog nemogućnosti dobavljača da isporuči ugovoreni lijek Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Kod nabavke lijekova često se dešava da dobavljač nije u mogućnosti da dostavi neki lijek, koji je nama prijeko potreban, a nema zamjene. Jednostavno kaže da ga nema na tržištu. U tom slučaju, direktan postupak za hitne nabavke lijekova, koje dobavljač ne dostavlja po 2-3 mjeseca?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Objavljivanje odluke o prihvatanju ponuđača na web-stranici Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Da li je kasno da na našoj internet stranici objavim odluku o prihvatu ponuđača (odluka o dodjeli ugovora), ako glasi na 15. 3. 2019. godine? U pitanju je direktan sporazum, i vrijednost preko hiljadu KM. Ugovor takođe glasi na 15. 3. 2019. Ugovor je objavljen 27. 3. 2019. na Portalu javnih nabavki.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Da li je dozvoljeno zaključenje aneksa ugovora nakon što je ugovor finansijski realizovan? Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Da li je dozvoljeno zaključenje aneksa ugovora nakon što je ugovor finansijski realizovan? U pitanju je bio konkurentski postupak, nakon toga – realizacija, zaključen je direktni sporazum za istu robu i nakon realizacije DS-a zaključi se aneks na prethodni postupak (konkurentski ugovor). Napominjem, tender za istu vrstu robe je u toku sve vrijeme dešavanja navedenih radnji, žalba i sl.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Značenje FCO pariteta? Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Kod zaključenja ugovora, paritet isporuke robe često se koristi „FCO (FRANKO) ISTOVARENO – MAGACIN KUPCA“ ili kod vršenja usluge, npr. Servis aparata u prostorijama ugovornog organa stoji u ugovoru „FCO objekat kupca“. Molim mišljenje za paritet „FCO“ te mišljenje vezano za uslugu u ovom slučaju.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Da li ugovorni organ može imati ugovor sa više banaka? Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Opština je nakon provedene procedure zaključila sa najpovoljnijim ponuđačem – bankom ugovor o vođenju računa i tekućem poslovanju za 2019. godinu. Kako je Opština u 2018. godini ugovor o vođenju računa imala sa drugom bankom i da je u toku 2018. godine izdala određene fakture za koje plaćanja dospijevaju i u 2019. godini pitanje je da li Opština može imati ugovor o poslovnoj saradnji sa više banaka i pod kojim uslovima ili mora ugasiti sve račune osim u banci sa kojom ima ugovor o poslovnoj saradnji?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Šta uraditi koda ponuđač kasni sa isporukom roba u skladu sa ugovorom? Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Proveli smo postupak javne nabavke za nabavku pet personalnih računara i monitora, postupak nabavke je konkurentski postupak s e-aukcijom. Imali smo tri ponude, izabran je ponuđač sa najnižom cijenom. Postupak je završen i uredno prijavljen portalu Agencije za javne nabavke. Međutim, imamo situaciju da nam ponuđač kasni s isporukom uz obrazloženje – „zbog problema na globalnom nivou na što ne mogu uticati“. Ugovor je potpisan 29. 1. 2019. godine, a isporuka je trebala biti u roku od najdalje 15 dana od potpisivanja ugovora. S obzirom da smo provedeni postupak uredno prijavili Agenciji, kako dalje da postupimo? U ugovoru nismo predvidjeli penale, da li iste možemo obračunati u skladu sa Zakonom o obligacionim odnosima ili je ispravnije raskinuti zaključeni ugovor i dodijeliti ga drugorangiranom i kako isti prijaviti ponovo Agenciji za javne nabavke?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Obaveza potpisivanja ugovora u roku od 10 dana u konkurentskom zahtjevu i ponuđači u inostranstvu Pročitaj više

Dodano:
Da li je u slučaju konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda, kada je UO obavezan zaključiti ugovor u roku od 10 dana, s obzirom da u konkretnom slučaju kada imamo strane ponuđače, ne možemo ispoštovati rok od 10 dana, odnosno ne možemo obostrano potpisati ugovor u tom roku, da li se u takvim slučajevima može uzeti datum protokola slanja od strane UO i može smatrati da je ispoštovana ova obaveza zaključenja u roku od 10 dana?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Obaveza potpisivanja ugovora u roku od 10 dana u konkurentskom zahtjevu i ponuđači u inostranstvu Pročitaj više

Dodano:
Da li je u slučaju konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda, kada je UO obavezan zaključiti ugovor u roku od 10 dana, s obzirom da u konkretnom slučaju kada imamo strane ponuđače, ne možemo ispoštovati rok od 10 dana, odnosno ne možemo obostrano potpisati ugovor u tom roku, da li se u takvim slučajevima može uzeti datum protokola slanja od strane UO i može smatrati da je ispoštovana ova obaveza zaključenja u roku od 10 dana?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Da li se prilikom potpisivanja ugovora može mijenjati visina ugovorne kazne Pročitaj više

Dodano:
Kod UO smo, prilikom dostavljanja ponuda, dostavili potpisan nacrt ugovora jer je to traženo tenderskom dokumentacijom. Sada mi je dostavljen prijedlog ugovora, i traži da potpišem, identičan je nacrtu ugovora. Ja tražim da se izmijeni dio koji se odnosi na penale za dnevno zakašnjenje koje je visoko 1% po danu, ja tražim da naprave korekciju a UO mi to osporava.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Grupa ponuđača, zaključivanje okvirnog sporazuma / ugovora Pročitaj više

Dodano:
Ugovorni organ je zaključio okvirni sporazum o javnoj nabavci radova sa grupom ponuđača. U tenderskoj dokumentaciji ugovorni organ je propisao da „u slučaju zajedničkog poduzetništva (JV) ili konzorcija, broj partnera nije ograničen i ne traži se da oni osnuju novo pravno lice kako bi dostavili zahtjev, ali se traži da dostave originalni primjerak pravnog akta o formiranju (JV) ili konzorcija radi izvršenja predmetnog ugovora kojim se utvrđuje, između ostalog, i: – Da će vodeći partner, u slučaju dodjele ugovora, u svojstvu glavog izvođača biti odgovaran za međusobno usklađivanje radova, ovlašten za preuzimanje odgovornosti i primanje naloga za i u ime svakog partnera pojedinačno i svih partnera zajedno i da će se ukupno izvršenje ugovora, uključujući plaćanje, obavljati isključivo sa vodećim partnerom. Nakon zaključenja okvirnog sporazuma i na osnovu toga zaključenog pojedinačnog ugovora, ugovorni organ je zaprimio zahtjev od grupe ponuđača, kojim se traži da se plaćanje vrši svakom članu grupe posebno. Da li se u smislu propisanih tenderskih uslova, ali i zakonskih propisa može dozvoliti direktno plaćanje svakom članu grupe posebno? Da li postoji mogućnost zaključenja posebnih ugovora sa svakim članom grupe posebno, u situaciji kada se ponuđači ne udružuju sa ciljem ispunjavanja kvalifikacionih uslova, već radi izvršenja samog posla (u konkretnoj situaciji oba člana grupe ispunjavaju sve tenderske uslove, ali kako je predmet postupka izvođenje radova na području više opština, članovi grupe su se udružili kako bi svaki od njih izvodio radove na području opštine kojoj pripada). Naposlijetku, da li dokumentaciju na gradilištu (građevinska knjiga, građevinski dnevnik, rješenja o imenovanju voditelja građenja) izrađuje svaki član grupe posebno, s obzirom da svaki izvodi radove na području opštine kojoj pripada, ili sva dokumentacija mora glasiti na grupu ponuđača?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Da li se okvirni sporazum može potpisati na procijenjenu vrijednost nabavke, jer je vrijednost najpovoljnije ponude značajno preko iznosa procijenjene vrijednosti? Pročitaj više

Dodano:
Da li je dozvoljeno ugovornom organu potpisati okvirni sporazum na iznos procijenjene vrijednosti nabavke, za nabavku usluga iz okvirnog sporazuma, iako je ponuda najpovoljnijeg ponuđača značajno veća od procijenjene vrijednosti. Naime, radi se o usluzi najma printa, gdje je ugovorni organ, kad je procjenjivao nabavku, predvidio jediničnu cijenu isprintane kopije 0,01 KM, dok je realna tržišna cijena, a sve prema zadanoj tehničkoj specifikaciji i željenim vrhunskim printerima u boji, 0,03 KM po ispisanoj kopiji, a što se vidi i iz pristiglih ponuda. Može li ugovorni organ potpisati ugovor na iznos procijenjene vrijednosti, te trošiti, odnosno koristiti usluge do iznosa procijenjene vrijednosti, bez obzira što je ponuda najpovoljnijeg ponuđača tri puta veća od procjene. Ugovorni organ prvi put vrši ovu vrstu nabavke, te nisu dobro procijenili stvarnu vrijednost nabavke, a ne znaju ni stvarnu dinamiku potrošnje.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Koje sankcije ponuđač trpi ukoliko odbije da potpiše okvirni sporazum u kom ugovorni organ mijenja uslove iz TD? Pročitaj više

Dodano:
Po provedenom otvorenom postupku za nabavku radova izabrani smo za najpovoljnijeg ponuđača, te nam je ugovorni organ poslao primjerke okvirnog sporazuma na potpis i ovjeru. Spomenute primjerke nismo potpisali, o čemu smo i obavijestili ugovorni organ. Naime, dopisom smo im obrazložili da su članovi 5. i 7. ugovora u koliziji, s obzirom da na suprotan način definiraju rok za plaćanje izvedenih radova. Članom 5. regulisano je da se plaćanje vrši u roku od jednog dana od dana dostave narudžbenice, dok članom 7. ugovora rok za plaćanje počinje teći po ispostavljanju / prijemu ispravne fakture; Također smo im poslali i nekoliko zahtjeva za izmjenu ugovora, a koje bi tačnije i jasnije definirale samu realizaciju ugovora. Ugovorni organ nam je nakon toga poslao nove korigovane okvirne sporazume na potpis u kojima je promijenio rok za plaćanje i koji iznosi 30 dana od dana dostave uredne fakture (dok je u prvobitnom ugovoru rok iznosio jedan dan od dana dostave narudžbenice). Smatramo da je usklađivanje članova (čl. 5. i 7) u novom korigovanom okvirnom sporazumu od strane ugovornog organa bitno izmijenilo nacrt ugovora, čime je ugovorni organ načinio štetu nama, kao izabranom ponuđaču. S obzirom da nam je ugovorni organ uz novu korigovanu verziju poslao i dopis kojim nas je obavijestio kako našim drugim zahtjevima za izmjenu okvirnog sporazuma neće udovoljiti, nas zanima što će se desiti ukoliko ne potpišemo nove korigovane primjerke okvirnog sporazuma, s obzirom da smatramo da su načinjeni na štetu nas kao izabranog ponuđača.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Proveli smo nabavku usluga štampanja u toku 2018. godine putem konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda i donijeli odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača. U specifikaciji usluga je, između ostalog, uključeno i štampanje službenog glasnika našeg kantona (oko 5% vrijednosti ugovora). Dana 14. 10. 2017. godine je stupio na snagu Zakon o izmjenama i dopunama zakona o Službenom glasniku USK, kojim je propisano da se službeni glasnik objavljuje elektronski, te da je isti vjerodostojan i proizvodi pravne učinke. Još uvijek nismo potpisali ugovor s izabranim ponuđačem (čekamo mišljenje kantonalnog pravobranioca na tekst ugovora), pa nas zanima kako je ispravno postupiti u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama:
– da li da potpišemo ugovor bez obzira na promjenu zakonskih propisa te izvršimo ugovor u onom obimo koliko bude potrebno, ili
– da obavijestimo ponuđača da je došlo do izmjene zakonskih propisa te da nećemo izvršiti nabavku te stavke,
ili trebamo poduzeti još neku radnju, a u cilju poštivanja svih zakonskih propisa? Pročitaj više

Dodano:
Ugovorni organ ne treba više jedan dio predmeta nabavke koji je bio obuhvaćen specifikacijom. Kako postupiti?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Koliko je bezbjedno dostavljati dokumentaciju (ovjerene dokumente po odluci o izboru, ugovore, garanciju za izvršenje ugovora) putem pošte (preporučeno) kada prođemo na tenderu s obzirom da u svakoj tenderskoj dokumentaciji stoji da ponuđač sam snosi odgovornost ukoliko ponuda poslana poštom ne stigne na vrijeme? Naime, ugovorni organ je tvrdio kako nije zaprimio dokumentaciju po odluci iako je ovjerena i poslata na vrijeme. Iako je na kraju koverta pronađena na koji način se ubuduće zaštititi od ovakvih situacija? Je li dostavljanje poštom uistinu najbolji izbor ili nastaviti dostavljati lično kao što je bila praksa i do sada uz napomenu naziva tendera na koverti i uz slanje neke vrste dostavnice na koju će nam ugovorni organ staviti svoj pečat i potpis da je zaprimio određeni dokument? Pročitaj više

Dodano:
Koliko je bezbjedno dostavljati dokumentaciju (ovjerene dokumente po odluci o izboru, ugovore, garanciju za izvršenje ugovora) putem pošte (preporučeno) kada prođemo na tenderu s obzirom da u svakoj tenderskoj dokumentaciji stoji da ponuđač sam snosi odgovornost ukoliko ponuda poslana poštom ne stigne na vrijeme?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Da li dokumentacija po članu 45. lična situacija, koja se dostavlja nakon donošenja odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača, mora biti čvrsto uvezana? Naime, član 58. Zakona o javnim nabavkama navodi šta ponuda treba da sadrži, te se pod tačkom d) navodi „dokazi o ličnoj, profesionalnoj, finansijskoj, tehničkoj i profesionalnoj sposobnosti…“ Zakon navodi dokaze, a ne izjave po članu 45, 47. i 49. Zakona. Dokazi su, po meni, valjani dokumenti koje izdaju nadležne institucije u originalu ili ovjerene kopije. Dalje, u stavu 2. istog člana piše da ponuda mora biti čvrsto uvezana i sve strane ponude numerisane. Ako se u stavu 1. navodi da je sastav ponude dokazi za ličnu sposobnost, a stav 2. istog člana navodi da ponuda mora biti čvrsto uvezana i numerisana, da li iz tog proizlazi da dokazi koji se dostavljaju po članu 45. (po dostavljanju odluke o izboru) moraju biti čvrsto uvezani i numerisani? Pročitaj više

Dodano:
Da li dokumentacija po članu 45. lična situacija, koja se dostavlja nakon donošenja odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača, mora biti čvrsto uvezana?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Ako ugovorni organ dodijeli ugovor ponuđaču koji je ponudio cijenu preko procijenjene vrijednosti ponude šta mora navesti na svojoj odluci o dodjeli ugovora? Tačnije, mora li i na koji način obrazložiti svoju odluku da dodijeli ugovor ponuđaču koji je preko procijenjene vrijednosti ponude? Napominjemo da su u ovom konkretnom slučaju bila četiri ponuđača i svi su ponudili cijenu koja je preko procijenjene vrijednosti. Održana je i e-aukcija, gdje su neki ponuđači smanjivali svoju cijenu, ali su opet ostali na cijeni preko procijenjene vrijednosti nabavke. Na kraju je ugovor dodijeljen ponuđač koji je bio prvi po rang-listi, ali i dalje preko procijenjene vrijednosti. Pročitaj više

Dodano:
Ako ugovorni organ dodijeli ugovor ponuđaču koji je ponudio cijenu preko procijenjene vrijednosti ponude šta mora navesti u svojoj odluci o dodjeli ugovora?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Ako ugovorni organ dodijeli ugovor ponuđaču koji je ponudio cijenu preko procijenjene vrijednosti ponude šta mora navesti na svojoj odluci o dodjeli ugovora? Tačnije, mora li i na koji način obrazložiti svoju odluku da dodijeli ugovor ponuđaču koji je preko procijenjene vrijednosti ponude? Napominjem da je u ovom konkretnom slučaju bilo četiri ponuđača i svi su ponudili cijenu koja je preko procijenjene vrijednosti. Održana je i e-aukcija, gdje su neki ponuđači smanjivali svoju cijenu, ali su opet ostali na cijeni preko procijenjene vrijednosti nabavke. Na kraju je ugovor dodijeljen ponuđač koji je bio prvi po rang-listi, ali i dalje preko procijenjene vrijednosti. Pročitaj više

Dodano:
Ako ugovorni organ dodijeli ugovor ponuđaču koji je ponudio cijenu preko procijenjene vrijednosti ponude šta mora navesti na svojoj odluci o dodjeli ugovora? Tačnije, mora li i na koji način obrazložiti svoju odluku da dodijeli ugovor ponuđaču koji je preko procijenjene vrijednosti ponude? Napominjem da je u ovom konkretnom slučaju bilo četiri ponuđača i svi su ponudili cijenu koja je preko procijenjene vrijednosti. Održana je i e-aukcija, gdje su neki ponuđači smanjivali svoju cijenu, ali su opet ostali na cijeni preko procijenjene vrijednosti nabavke. Na kraju je ugovor dodijeljen ponuđač koji je bio prvi po rang-listi, ali i dalje preko procijenjene vrijednosti.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Da li se na odluku o dodjeli ugovora drugoplasiranom ponuđaču, a iz razloga što prvoplasirani ponuđač nije dostavio dokumentaciju po članu 45. ZJN, može izjaviti žalba? Pročitaj više

Dodano:
Da li se protiv odluke kojom se ugovor dodjeljuje drugoplasiranom ponuđaču, a iz razloga što prvoplasirani ponuđač nije dostavio dokumentaciju po članu 45. ZJN, može izjaviti žalba drugostepenom organu?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Kako postupiti u slučaju kada najpovoljniji ponuđač ne dostavi dokaze o ispunjenju uslova u zadatom roku u TD? Pročitaj više

Dodano:
Proveden je konkurentski postupa nabavke robe i 21. 3. 2017. godine donesena odluka o odabiru najuspješnijeg dobravljača. Isti dan, odluka o odabiru, odabranom dobavljaču dostavljena je putem maila u 11.20. U TD je navedeno da je ponuđač dužan dostaviti dokaze o ispunjavanju uslova iz člana 45. a), b), c) i d) Zakona i to „Dokaze o ispunjavanju uslova je dužan dostaviti u roku od tri dana, od dana zaprimanja obavještenja o rezultatima ovog postupka javne nabavke“. U izjavi o ispunjenosti uslova iz člana 45. navedeno je „U navedenom smislu sam upoznat s obavezom kandidata / ponuđača da u slučaju dodjele ugovora dostavi dokumente iz člana 45. stav (2) tačke a) do d) na zahtjev ugovornog tijela i u roku kojeg odredi ugovorno tijelo shodno članu 72. stav (3) tačka a) Zakona. U ponudi ponuđač je dostavio samo jedan od potrebna četiri dokaza. Ostala tri dokaza (potvrde) nije dostavio ni nakon isteka roka koji je naveden u TD (tri dana od dana dostavljanja obavijesti). Da li sam bila dužna tražiti od ponuđača da dostavi potvrde ili se podrazumijevalo da će to sam učiniti s obzirom da sam navela u TD „dužan dostaviti u roku od tri dana, od dana zaprimanja obavještenja o rezultatima ovog postupka javne nabavke“. U zavisnosti od vašeg odgovora, molim da mi kažete koji su moji sljedeći koraci?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Koji je rok za zaključenje ugovora kod konkurentskog zahtjeva ako ima više od jedne prihvatljive ponude? Pročitaj više

Dodano:
Za konkurentski – da li je obavezan rok od 10 dana za zaključenje ugovora ako ima više od jedne prihvatljive ponude?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.