Preskoči na glavni sadržaj Preskoči na pretragu

2.2 Kako nabaviti...

NAZAD

Kako ugovoriti usluge isticanja logotipa na dresovima lokalnog sportskog kluba? Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Da li je po Zakonu o javnim nabavkama Javno preduzeće za sklapanje ugovora sa lokalnim sportskim rukometnim klubom obavezno sprovesti postupak javnih nabavki? Predmet ugovora su reklamno-promotivne usluge (isticanje logotipa na dresovima, isticanje logotipa na web stranci kluba, isticanje logotipa na plakatima i ulaznicama, itd.).

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Usluge nadzorne provjere u ISO standardima Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Provodimo postupak nabavke eksternog audita te imamo sljedeća pitanja: 1. Da li smo dužni kod izvođenja eksternog audita zaključiti ugovor za audit kod firme koja nam je izdala certifikat i koji važi do 13.04.2021. Godine; 2. Da li nam mogu ukinuti certifikat ove godine ako ne izvršimo auditiranje, a ako nam certifikat važi do 13.04.2021. godine? 3. Da li nam neka druga auditorska kuća može izvršiti audit tokom trajanja ovog certifikata? Npr. Certifikat je izdat od strane Lloyda-a a auditranje nam izvrši TUV? 4. Gdje možemo pronaći spisak certifikacijskih kuća za standard ISO 9001:2015 i auditorskih kuća za isti?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Autorizacija kod nabavke usluga Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: U toku je izrada tenderske dokumentacije a odnosi se na servisiranje uređaja vezano za laboratoriju I jedan od uslova pokretača nabavke je ‘’Certifikat (original ili kopija) izdat od strane proizvođača opreme koja je predmet servisa na kojem je navedeno da je serviser koji će vršiti uslugu servisa obučen za servisiranje opreme koja je predmet servisa’’. Da li se postavljeni uslov može zahtijevati tačnije hoće li traženo smanjiti konkurentnost i da li je postavljeni uslov diskriminatora.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Kupovina zemljišta Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: U Planu javnih nabavki predvidjeli smo nabavku zemljišta za potrebe smještaja lagera, te ćemo izvršiti izmjenu Plana javnih nabavki, gdje ćemo predvidjeti i nabavku zemljišta za izgradnju upravne zgrade. Ovakav postupak nabavke je izuzet od primjene Zakona o javnim nabavkama, kako je to propisano Članom 10. tačka e) Zakona o javnim nabavkama, a s obzirom da do sada nismo vršili ove nabavke, na koji način da ispravno postupimo i koji su koraci za provođenje ove nabavke?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Usluge marketinga: ugovarati kroz posebne postupke ili koristiti usluge agencija? Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Molim za mišljenje u vezi modela sklapanja ugovora za nabavke za usluge medijske eksponiranosti. Tumačeći zakon došli smo do zaključka da je okvirni sporazum sa mini tenderisanjem kroz otvoreni postupak javne nabavke najispravniji model jer ove usluge obuhvataju: Praćenje medijskih objava na zadatu temu (u štampanim, elektronskim i web medijima, kao i na društvenim mrežama), kreiranje mesečnih i godišnjih izvještaja i analiza. Usluga brendiranje događaja. Godišnje usluge sistema novinskih agencija u BiH i Srbiji. Objave omotnica u štampanim izdanjima, oglašavanje u turističkim vodičima, objave intervjua u dnevnim novinama, objave PR tekstova, gostovanje u emisijama, objave ski infa na portalima i TV emisijama, saradnja sa TV kućama itd. Za navedene usluge se ne zna precizna količina koja će biti potrebna u toku godine, a na tržištu postoje mnoge posredničke Agencije čija je cijena zbog posredovanja uvijek skuplja. Kroz otvoreni postupak bez okvirnog bi se javila jedna Agencija koja može posredovati za navedene usluge sa raznim medijima po većoj cijeni jer bi naplatila posredovanje. A ukoliko bi imali okvirni sa više ponuđača mogli bi se javiti i direktni mediji i posrednici, po našim potrebama bi slali kroz mini tenderisanje za cijenu konkretnih usluga. Molim za Vaše mišljenje povodom opisanog postupka?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Nabavka guma Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Predmet nabavke su: “Gume za teretna vozila” Stručna lica su u svrhu dobivanja kvaliteta definisali slijedeće uslove: 1. Ponuditi gume (osim stavke 29: dimenzija 8.25R20) od proizvođača člana grupacije proizvođača guma, koja je punopravni član asocijacije E.T.R.T.O. (European Tyre & Rim Tehnical Organisation): Continental, Michelin, GoodYear, Bridgestone, Pirelli, Dunlop, Nokian, Vredestein, Fulda, BF Goodrich, Kleber, Semperit, Uniroyal, Yokohama, Firestone, Hankook, Lassa, Viking , Gislaved, Tigar, Starmaxx, Sava, Barum, Kelly, Kormoran, Sportiva, Petlas, Matador, Dayton, Diplomat, General, Starfire, Riken, Debica ili ekv, (nabrojano je 34 robnih marki guma koje su najčešće u prodaji na prostoru Bosne i Hercegovine kao uputstvo o klasama koje Ugovorni organ zahtjeva. Ovim je omogućen pravičan pristup svakom ponuđaču, i omogućava pripremu dokumentacije na stvarno konkurentskoj osnovi bez diskriminacije ili favoriziranja). Da li bi ovako postavljen uslov narušio konkurentnost odnosno da li je isti diskriminatorne prirode? 2. Ponuditi, gdje je primjenjivo, gume sa minimalnom oznakom za potrošnju goriva i prijanjanje na mokroj podlozi (kočenje) kako je traženo u tabeli, a sve prema Uredbi (EZ) br. 1222/2009 o označavanju guma s obzirom na učinkovitost potrošnje goriva, prijanjanja na mokroj podlozi i nivou buke kao na primjeru naljepnice Moguće je ponuditi gume boljih oznaka od minimalno traženih. Ako se nudi ekvivalent tražene klase potrebno je dostaviti dokaz koji to potvrđuje. Da li se može u opisu predmeta nabavke tražiti kvalitet prema Uredbi (EZ) br. 1222/2009 o označavanju guma. Obzirom da je navedeno: “Ako se nudi ekvivalent tražene klase potrebno je dostaviti dokaz koji to potvrđuje”, da li je potrebno navesti kriterije za ocjenu ekvivalentnosti? 3. Za sve ponuđene gume dostaviti: Ovlaštenje proizvođača ili njihovog principala da je ponuđač ovlašteni uvoznik ili distributer ponuđene robne marke guma ili ugovor sa proizvođačem u kojem je jasno navedeno da je ponuđač ovlašteni uvoznik ili distributer ponuđene robne marke guma za prostor BiH. Ovlaštenje mora biti na jednom od službenih jezika u BiH ili na engleskom jeziku. Obzirom da se u ovom uslovu zahtijeva ovlaštenje proizvođača da je ponuđač ovlašteni uvoznik ili distributer ponuđene robne marke guma da li je isti diskriminatorne prirode odnosno da li isti ograničava konkurenciju i može uvrstiti u TD?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Nabavka originalnih dijelova Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Definisanje tehničke i profesionalne sposobnosti prilikom nabavke usluga servisiranja, popravke i održavanja putničkih motornih vozila (jedno u garantnom roku, ostala van garantnog roka) u dijelu koji se odnosi za nabavku originalnih dijelova, jer smo isto naveli u tenderskoj dokumentaciji. Ukoliko Zakon ne dozvoljava da navedemo da želimo nabavljati originalne rezervne dijelove, na koji način da isto definišemo, a da ne povrijedimo odredbe ZJN BiH. Također vas molimo da nam date i eventualno savjet po pitanju uslova koje treba da tražimo da bismo dobili dobavljača, koji će nam stručno i profesionalno vršiti popravku službenih vozila, a sve u cilju nesmetanog rada Organa uprave.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Nabavka tonera i kopir aparata Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Da li se toneri za printere i kopir aparate mogu nabavljati u odvojenom postupku od nabavke kancelarijskog materijala. Odnosno, da li toneri obavezno spadaju u kancelarijski materijal? Primjer: -Direktnim sporazumom su nabavljene kancelarijske potrepštine u vrijednosti od =5,900,00KM -Drugim direktnim sporazumom su nabavljeni razni toneri za printere i kopir aparate u vrijednosti od 3.200,00KM Da li se obavezno ovaj slučaj smatra cijepanjem nabavke?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Kolektivno osiguranje radnika, imovine i osiguranja motornih vozila Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Potrebno je da uskoro pokrenemo postupak javne nabavke usluga kolektivnog osiguranja radnika, imovine i osiguranja motornih vozila proširenog sa osiguranjem putnika u vozilu. Procijenjena vrijednost nabavke svih vrsta osiguranja iznosi zbirno oko 9.000,00 KM, što znači da ne možemo provesti postupak javne nabavke putem direktnog sporazuma. Prethodne godine smo proveli jedan postupak javne nabavke putem konkurentskog zahtjeva, kojim su bile obuhvaćene sve vrste osiguranja, pri čemu je kriterij za dodjelu ugovora bila najniža cijena, bez predviđene e-aukcije. Razlog isključivanja e-aukcije je bila nemogućnost primjene rezultata e-aukcije na stavke osiguranja od autoodgovornosti obzirom da su cijene regulisane Odlukom o zajedničkoj tarifi premija i cjenovniku za osiguranje od odgovornosti za motorna vozila u Republici Srpskoj. Pošto je članom 10. stav 2. Pravilnika o uslovima i načinu korištenja e-aukcije propisano da su ugovorni organi dužni od 01.01.2020. godine u svim postupcima javnih nabavki, gdje je kriterijum za dodjelu ugovora predviđena najniža cijena, predvidjeti e-aukciju, nalazimo se u dilemi kako provesti postupak javne nabavke usluga osiguranja. Da li je dopušteno da opet provedemo jedinstven postupak javne nabavke putem konkurentskog zahtjeva, sa najnižom cijenom kao kriterijem za dodjelu ugovora i predviđenom e-aukcijom, s tim da se u tenderskoj dokumentaciji navede da se rezultati e-aukcije neće primjenjivati na stavke osiguranja od autoodgovornosti u smislu člana 8. stav 3. Pravilinika, a zbog primjene Odluke o zajedničkoj tarifi premija i cjenovniku za osiguranje od odgovornosti za motorna vozila u Republici Srpskoj? Ukoliko to nije dozvoljeno, za nabavku usluga osiguranja motornih vozila od autoodgovornosti, proširenog sa osiguranjem putnika u vozilu, proveli bi zaseban postupak putem konkurentskog zahtjeva za dostavljanje ponuda, pri čemu bi kriterij za dodjelu ugovora bila ekonomski najpovoljnija ponuda, bez predviđene e-aukcije. Koje podkriterije je najbolje u tom slučaju koristiti, sa mogućnošću da nam navedete primjer? Da li uopšte postoji mogućnost u ovoj situaciji da se koristi najniža cijena kao kriterij za dodjelu ugovora?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Postupak nabavke osiguranja doktora od profesionalne odgovornosti Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Osiguranje doktora od profesionalne odgovornosti: šta od informacija Ugovorni organ treba učiniti dostupnim ponuđačima (provodi se otvoreni postupak) i kakva je preporuka – najniža cijena ili ekonomski najpovoljnija ponuda (šta bodovati)?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Nabavka advokatskih usluga Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Da li možemo provesti Aneks II dio B za nabavku advokatskih usluga na način da predvidimo da je maksimalni iznos za te usluge na godišnjem nivou 10.000,00 KM i zaključimo ugovor u kojem će biti naveden samo taj maksimalni iznos a da se plaćanje vrši na osnovu ispostavljenih faktura a u skladu sa stvarno nastalim potrebama UO?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Nabavka hotelskih i restoranskih usluga Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Ukoliko su u hotelu korištene i hotelske i restoranske usluge za 100-ak osoba, je li se predmetne usluge trebaju razdvajati posebno na račune, iz kojih je jasno vidljivo o kojoj vrsti usluga se radi, ili, odnosno ima li potrebe potpisivati ugovore po navedenom?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Nabavka pečata Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Zaposlena sam u JU koja je rješenjem Ministarstva pravosuđa i uprave dobila odobrenje za izradu pečata shodno zakonu o pečatu USK-a, te sada moramo nabaviti pečate od ovlaštene pečatoreznice. Da li se i u ovom slučaju mora provesti postupak javne nabavke ili je izrada pečata shodno rješenju ministarstva izuzeta od ZJN?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Nabavka advokatskih usluga Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Treba da provedemo proceduru za nabavku advokatskih usluga za 2020. godinu. U Planu javnih nabavki sredstva koja imamo na raspolaganju za ove namjene iznose 8.000,00 KM. Kako na najlakši način da odradimo ovu nabavku s obzirom na njenu specifičnost? Do sad smo nabavku vršili putem direktnog sporazuma. Unaprijed ne možemo da predvidimo koje usluge će nam trebati niti u kojoj količini, odnosno jedini podatak sa kojim raspolažemo u vrijeme pokretanja postupka je maksimalni iznos sredstava na godišnjem nivou. Šta je potrebno tražiti od ponuđača, koji kriterijum koristiti prilikom odabira, da li postupiti po principu javnog poziva i prihvatanja ponuda/predračuna u toku godine kada se javi koji slučaj ili zaključiti neki ugovor i kakav?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Nabavka kreditnih odnosno finansijskih sredstava Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Općina planira podići kredit kod Razvojne banke Federacije Bosne i Hercegovine. Postoji odluka Općinskog vijeća da Općina može zadužiti kod Razvojne banke “Jesmo li u obvezi provoditi Javnu nabavku budući da je riječ o zaduženju kod Razvojne banke FBiH”

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Da li nabavka džambo plakata spada u robe ili usluge? Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Kod nabave džambo plakata povodom održavanja Dana općine, kao po pravilu u nabavi treba odrediti da li su usluge , radovi ili robe u pitanju, kako bi se nastavilo sa postupkom. Međutim, ovdje imamo situaciju, kada nismo sigurni da li ova nabava spada u nabavu ROBA ili u USLUGE ŠTAMPANJA. U prilogu Vam šaljem skeniran račun, za koji je napravljena odluka o pokretanju postupka nabave USLUGA ŠTAMPANJA. Ipak, ostaje otvoreno pitanje da li se radi o nabavi ROBE? Pitanje je bitno zbog toga što se mora odlučiti sa koje budžetske pozicije da se plati račun.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Donošenje odluke o provođenju postupaka nabavke usluga transfera, prodaje i kupovine hov Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Radi se o nabavci usluga iz Aneksa 2, dio C (koji za predmet imaju transfer, prodaju i kupovinu hov). Interesuje nas da li moramo svake godine donositi odluku o nabavci ako imamo potpisane ugovore sa trajanjem od tri godine ili je dovoljno odlučiti o nabavci kada ugovori bude pri isteku?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Rokovi plaćanja premije za osiguranje od autoodgovornosti Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Prijedlog kako da definišemo plaćanje tj. rokove plaćanja za autoodgovornost kako za kasko osiguranje a kako za osiguranje radnika? (Kako plaćanje na rate – nije u skladu sa Zakonom plaćanja (nije tačan naziv) ali sa početka 2019. godine gdje se kod plaćanja u ratama traže garancije (mjenice) (i ograničen rok na 60 dana), a broj radnika nam se mijenja iz mjeseca u mjesec i najlakše bi bilo mjesečno fakturisanje.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Osigurane sume, koji je minimum propisan Zakonom? Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Osigurane sume, koji je minimum propisan Zakonom?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Koji akt reguliše osigurane sume za autoodgovornost? Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Koji akt reguliše osigurane sume za autoodgovornost?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Provođenje postupka za nabavku brošura Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Preporuka za provođenje nabavke brošura u momentu pokretanja kada ne znamo količinu, niti dizajn brošura (riječ je o konkurentskom postupku)?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Nabavka suvenira od ponuđača koji nije registriran Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Kod nabavke suvenira može li se vršiti od dobavljača koji nije registrovan. A činjenica da kupovinu ne možemo vršiti i bez provođenja postupka JN (direktni postupak) od dobavljača koji nema registrovanu djelatnost.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Nabavka usluga za prevoz đaka Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Nabavka usluga prevoza đaka: UO u TD postavio uslov tehničke i profesionalne sposobnosti da: – Ponuđač mora imati na raspolaganju vozne jedinice (autobuse) odgovarajućeg kapaciteta sjedišta; Dokazi za te uslove: – Potvrda o registraciji vozne jedinice (važeća) Ponuđač „A“ dostavlja zaključen ugovor o najmu sa licem „B“ o iznajmljivanju autobusa i vozača. Da li prihvatiti ovaj dokaz kao validan, s obzirom da se radi o prevozu đaka. Prema Zakonu o cestovnom prevozu HNK može li se iznajmljivati autobus sa vozačem?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Nabavke usluga mobilne i fiksne Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Nakon što je mjerodavno tijelo donijelo Zaključak, da su telefonske usluge na tržištu, i da se ne vrši izuzeće nabavke istih, neophodno je primijeniti jedan od postupaka nabavke. Preduzeće koristi više vrsta usluga i to: 1. Usluge fiksne telefonije 2. Usluge mobilne telefonije (VPN mreža) 3. Usluge interneta 4. Usluge DATA kartica za prenos podataka (fiskalne kase, telemetrija) Ukupan iznos troškova, na godišnjem nivou iznosi oko 7.000 – 8.000 KM bez PDV. Zbog toga bi trebalo pokrenuti postupak okvirnog sporazuma. Međutim, javljaju se dva problema: 1. U vrijeme kada se vršilo izuzeće telefonskih usluga od JN, Zaključen je Ugovor sa XXX o pružanju usluga mobilne telefonije. Ovo iz razloga dobijanja određenih povoljnosti za nabavku aparata i niže tarife ukoliko se vežemo ugovornim odnosom. Ostale usluge su ugovorene sa YYY na neodređeno vrijeme i preduzeće nema ugovorne obaveze. Ugovor ističe početkom 2021. godine, i njegovo prijevremeno raskidanje bi povlačilo plaćanje penala, odnosno troškova prema XXX. S druge strane, na koji način raspisati nabavku za telefonske usluge ako je dio tih usluga već ugovoren? Da li je dozvoljeno u ovom slučaju cijepanje nabavke, tako da XXX mobilna telefonija ostane na postojećem Ugovoru, a provede se postupak direktnog sporazuma sa najpovoljnijim ponuđačem za ostale usluge, a sa rokom Ugovora do isteka postojećeg XXX Ugovora, a nakon doga odgovarajući postupak nabavke za sve? 2. Na koji način provesti postupak nabavke usluga telekomunikacije, kada se radi o različitim uslugama, pri čemu imamo više operatera. Konkretno, XXX nudi povoljnije usluge mobilne telefonije i fiksne telefonije, ali nema uslugu fiksne u našem mjestu jer nema mrežu, dok YYY ima skuplju uslugu a ima mrežu, pored toga, CCC ima mrežu i nudi povoljnu uslugu fiksne telefonije i interneta ali nema mobilnu telefoniju. Preduzeće bi postiglo najbolju uštedu ukoliko bi mobilnu telefoniju koristilo kod XXX, Fiksnu kod CCC, a internet kod YYY, jer je takva ponuda na tržištu. U ovom slučaju, kako provesti postupak nabavke, da li kroz cijepanje na tri direktna sporazuma, ili okvirni sporazum sa podjelom na lotove, ili nešto treće?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Da li se licence smatraju robama ili uslugama? Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Imamo dilemu na koji način da posmatramo licence/nematerijalna prava, u kontekstu Plana javnih nabavki? Naime, da li iste svrstavamo u okviru roba ili usluga? Da li postoji neko mišljenje koje ukazuje na razgraničenje u ovakvim i sličnim primjerima?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Kada se postupak javne nabavke smatra pokrenutim? Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Postupci JN planirani u planu JN za 2019. godinu pokrenuti u 2019.godini odlukom direktora, a koji neće biti objavljeni u 2019. godini, da li se mogu prenijeti u 2020. godinu prema planu iz 2019. godine ili se trebaju planirati u 2020. godini. Da li se pokretanje postupka podrazumijeva odluka direktora ili objavljivanje JN. Naime Plan za 2019.godinu nam je usvojen u 11.mjesecu 2019. pa se kasni sa postupcima.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Nabavka poštanskih usluga Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Da li su ugovorni organi dužni raspisivati/objavljivati tendere za poštanske usluge (poštanske pošiljke)? Naime, mi bi željeli zaključiti Ugovor o pružanju usluga za poštanske pošiljke sa BH Poštom, kako bi se plaćanje vršilo na osnovu mjesečnih faktura.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Nabavka reklamnog materijala Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Ukoliko u toku godine imamo nabavku kancelarijskog materijala (papir, fascikle i sl.), da li je moguće kroz nabavku usluge štampanja nabaviti navedeno s tim da će na papiru i fasciklama biti štampan logo firme? Da li se to smatra cijepanjem nabavke?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Iskazivanje cijene za popravak opreme Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Ako norma sat nije utvrđena, npr. za popravak neke opreme ne možemo procijeniti koliko treba vremena za popravak, cijena izražena u KM/satu onda nema nekog smisla? Da li je u tom slučaju bolje tražiti cijenu usluge popravke konkretne opreme, na način da se razdvoji cijena pregleda, popravke: npr. provjere?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Postupak nabavke računarske opreme i mobilnih aparata Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Ugovorni organ provodi postupak nabavke računarske opreme putem konkurentskog postupka. Nakon provedenog direktnog postupka JN usluga mobilne grupe i aparata za istu uslugu stvorila se potreba da se nabave još 2 aparata sa istom uslugom. S obzirom da bi provođenjem još jednog direktnog postupka došlo do cijepanja javne nabavke, namjera Ugovornog organa je da nabavku računarske opreme i mobilnih aparata podijeli u dva lota i provede konkurentski postupak, međutim, u dilemi smo da li će to predstavljati problem sa aspekta istovrsnosti roba, karaktera nabavke (roba – usluga), te da li se za svaki lot pojedinačno mora uputiti poziv na 3 adrese?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.