Preskoči na glavni sadržaj Preskoči na pretragu

Po provedenom otvorenom postupku za nabavku radova izabrani smo za najpovoljnijeg ponuđača, te nam je ugovorni organ poslao primjerke okvirnog sporazuma na potpis i ovjeru. Spomenute primjerke nismo potpisali, o čemu smo i obavijestili ugovorni organ. Naime, dopisom smo im obrazložili da su članovi 5. i 7. ugovora u koliziji, s obzirom da na suprotan način definiraju rok za plaćanje izvedenih radova. Članom 5. regulisano je da se plaćanje vrši u roku od jednog dana od dana dostave narudžbenice, dok članom 7. ugovora rok za plaćanje počinje teći po ispostavljanju / prijemu ispravne fakture; Također smo im poslali i nekoliko zahtjeva za izmjenu ugovora, a koje bi tačnije i jasnije definirale samu realizaciju ugovora. Ugovorni organ nam je nakon toga poslao nove korigovane okvirne sporazume na potpis u kojima je promijenio rok za plaćanje i koji iznosi 30 dana od dana dostave uredne fakture (dok je u prvobitnom ugovoru rok iznosio jedan dan od dana dostave narudžbenice). Smatramo da je usklađivanje članova (čl. 5. i 7) u novom korigovanom okvirnom sporazumu od strane ugovornog organa bitno izmijenilo nacrt ugovora, čime je ugovorni organ načinio štetu nama, kao izabranom ponuđaču. S obzirom da nam je ugovorni organ uz novu korigovanu verziju poslao i dopis kojim nas je obavijestio kako našim drugim zahtjevima za izmjenu okvirnog sporazuma neće udovoljiti, nas zanima što će se desiti ukoliko ne potpišemo nove korigovane primjerke okvirnog sporazuma, s obzirom da smatramo da su načinjeni na štetu nas kao izabranog ponuđača.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.