PITANJE: Da li su evidencije o radnom vremenu koje smo uspostavili (dostavljene u prilogu upita) u skladu sa propisima kojima je regulisana ova oblast? Imamo informaciju da inspektori traže i dnevne zbirne evidencije za sve radnike, što nije propisano pravilnikom. U prilogu šaljem primjer vođenja evidencije o radnom vremenu, osnovne informacije o firmi, kao i molbu za odgovor na pitanja kako bismo uspostavili pravilno evidentiranje radnog vremena. Firma je registrovana za izvođenje građevinskih radova (postavljanje instalacija za vodu, gas, grijanje i hlađenje). Radovi se često obavlja van sjedišta firme. Primjer, radnici rade na radilištu u Bihaću, radnici se upute na teren, provedu u kontinuitetu i po 20 dana. Po svim karakteristikama, radi se o terenskom poslu, ali mi pravimo naloge za službeni put iz razloga što vrijeme odsustva nije preko 30 dana. Utvrđeno je sedmično radno vrijeme u trajanju od 40 sati, s tim što administracija radi pet dana po osam sati, a građevinski radnici šest dana s ukupnim fondom od 40 sati. 1. Je li ispravno evidentirati službeni put za građevinske radnike koji na gradilištu van sjedišta firme provedu npr. 15 dana? Napominjemo da u skladu s tim isplaćujemo i naknadu za službeni put, a ne terenski dodatak. 2. Jesmo li pravilno popunili kolonu sedmičnog / godišnjeg odmora za radnike (Vesna administrativni radnik koristila godišnji odmor i upisivali smo osam sati za dane korištenja godišnjeg odmora, a 24 sata za korištenje sedmičnog odmora) 3. Za građevinske radnike dnevno radno vrijeme je sedam sati i subota pet sati. Jesmo i pravilno evidentirali njihovo vrijeme godišnjeg odmora ako smo stavili sedam sati za dane korištenja godišnjeg odmora?