Preskoči na glavni sadržaj Preskoči na pretragu

PITANJE: Dana 05.11.2021. godine u 11:00 sati imali smo zakazanu e-aukciju za nabavku usluga Izrade računa za vodu i ostale štamparske usluge. Prihvatljive su ponude dva ponuđača koji su učestvovali u e-aukciji. E-aukcija je završena 05.11.2021. godine u 11:21:00. Istog dana 05.11.2021. godine nakon provedene e-aukcije od drugorangiranog ponuđača smo dobili e-mail u 14:37 sati u kojem stoji da je e-aukcija tekla uredu dok oko 11:15h nije došlo do prestanka napajanja električnom energijom, tako da silom neprilika nisu mogli nastaviti učešće na pomenutoj e-aukciji i da su kontaktirali Agenciju za javne nabavke, pa očekuju da se isti oglase i da ovim putem se obraćaju i nama da se zakaže novi termin održavanja e-aukcije. Dana 08.11.2021. godine pitali smo tehničku podršku za EJN da li je došlo do tehničkih problema u toku održavanja e-aukcije, na koje smo dobili slijedeći odgovor: “Aukcija je završila uredno, drugi ponuđač nije imao tehničkih problema. U log-u toka e-aukcije je zabilježeno da se ponuđač (drugorangirani) ponovo prijavio 50 sekundi prije završetka e-aukcije. U skladu sa Članom 7. stav (8) pravilnika o uslovima i načinu održavanja e-aukcije „Službeni glasnik BiH, broj 66/16“ Agencija nema osnov da ponovo zakaže ovu aukciju. Aukcija se može ponoviti samo u slučaju problema u okruženju za koje je odgovorna Agencija, stav (1) ovog člana.” Molim Vas da nam date svoje mišljenje vezano za predmetnu nabavku kako bismo mogli okončati postupak predmetne nabavke.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.