PITANJE: Imamo radnika koji je bio na bolovanju od 18.8. do 30.9. 2023. na bolovanju. 01. 10. se vratio na radno mjesto i više puta je usmeno upozoravan da dostavi doznaku da je bolovanje zaključeno. Zatim smo mu i pismeno uputili dopis da zatvori bolovanje, Zatim smo mu i tražili da se pismeno očituje zašto ne dostavlja doznake. Prema našim saznanjima izabrani liječnik neće da mu zatvori bolovanje iz osobnih razloga njegovog ponašanje prema njoj. Znamo da je lažno bolovanje u pitanju. Poslan je zahtjev za nadzor kontrolorima Zavoda zdravstvenog osiguranja. Kako postupiti u ovom slučaju da dođe do otkazivanja ugovora zbog teže povrede radne obveze radi zlouporabe bolovanja. Moramo li tražiti od izabranog liječnika očitovanje zašto nije bolovanje zaključeno ili čekati mišljenje kontrolora (koje se čini mi se čeka duže vrijeme) prije otkazivanja ugovora. Kako pravdati isplatu plaće?