Preskoči na glavni sadržaj Preskoči na pretragu

PITANJE: JU Osnovna Škola je nakon sprovedene tenderske procedure sklopila ugovor sa najpovoljnijim ponuđačem. Predmet ugovora je priprema hrane u školskoj kuhinji za djecu/đake škole. Dobavljač se naplaćuje shodno broju djece (cijena je određena po meniju) i dodatno je obavezan da školi uplaćuje 500 KM na mjesečnom nivou za zakupninu školske kuhinje koju koristi. Procijenjena vrijednost javne nabavke je definisana shodno procjeni broja djece. Broj djece koji koristi uslugu je rapidno opao radi epidemioloških mjera Kriznog štaba (radi COVID 19 pandemije) kada je škola u periodima bila potpuno obustavljena. Naplata dobavljača je značajno smanjena te se isti više puta obraćao školi sa zahtjevom da se smanji i cijena zakupa kuhinje koja je u tenderskoj dokumentaciji određena u iznosu od 500 KM mjesečno. Na koji način bi se moglo udovoljiti zahtjevu dobavljača kada je u pitanju smanjenje cijene zakupa kuhinje, uzimajući u obzir vanredne okolnosti, a da se ne prekrše odredbe Zakona o Javnim nabavkama?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.