Preskoči na glavni sadržaj Preskoči na pretragu

PITANJE: Kako je u organu uprave pokrenut postupak za utvrđivanje i vođenje elektronske evidencije staža za uposlenike, molimo da nam odgovorite i date svoje mišljenje:  da li organ uprave ima obavezu vođenja matične evidencije radnika u skladu sa Zakonom o radu FBIH i podzakonskim propisima, odnosno mora li organ uprave vođenje evidencije regulisati svojim propisom,  na osnovu čega se u elektronsku evidenciju organa uprave unose podaci o stažu uposlenika, odnosno da li Uvjerenje iz matične evidencije PIO FBIH je dovoljno za unos podataka ili organ mora aktom (rješenjem) utvrditi staž za svakog uposlenika, odnosno da li uposlenik ima pravo prigovora ili žalbe na utvrđene podatke,  koji se staž koristi za obračun minulog rada za državne službenike i namještenike i kako se utvrđuje za obračun, tačnije da li rješenjem o plaći ili posebnim rješenjem treba utvrditi staž za obračun minulog rada,  koje vrste staža se treba unijeti u matičnu evidenciju organa uprave, jer obračun minulog rada i prestanak radnog odnosa zbog sticanja uslova za penziju ne koristi se isti staž po propisima u Federaciji BIH za uposlenike u organu uprave,  da li matična evidencija uposlenika u organu uprave mora sadržavati podatke o posebnom stažu i da li se isti primjenjuje kod obračuna minulog rada odnosno kao staž za sticanje uslova za penziju.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.