PITANJE: Molim Vas za odgovor na sljedeća pitanja: 1. Plan godišnjih odmora je napravljen u mjesecu aprilu i potpisan od strane direktora. U skladu sa navedenim izdajemo rješenja o godišnjem odmoru. Međutim, šta je sa radnicima koji su zasnovali radni odnos nakon sačinjenog Plana, da li je zbog njih povremeno potrebno dopunjavati navedeni Plan? Dakle, da li je zbog ovih novih radnika neophodno mijenjati plan godišnjih odmora svaki put kada prijavimo novog radnika, što nikako nije praktično ili ostaje važeći jedan plan iz mjeseca aprila, a za nove radnike pravimo samo rješenja o godišnjem odmoru? 2. Da li se sva rješenja o godišnjem odmoru mogu izdati na isti datum kada je sačinjen Plan godišnjeg odmora, bez obzira na različite datume korištenja godišnjeg odmora ili je pravilnije izdavati rješenje o godišnjem odmoru za svakog radnika ponaosob kada on krene na godišnji, poštujući zakonsku odredbu da to bude najranije sedam dana prije korištenja godišnjeg odmora?