Preskoči na glavni sadržaj Preskoči na pretragu

PITANJE: Molim Vas za pomoć u vezi postupka NABAVKE PROTUPOŽARNE OPREME (PP APARATI I OPREMA ZA HIDRANTE). Naime, bilo je otvaranje 13.01.2023.godine komisija je pregledala ponude i zakazali e aukciju, i nakon završene e-aukcije dolazimo do faze izrade zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda i Odluke o izboru. S tim u vezi kontaktira nas ponuđač dana 20.01.2023.godine da mu dostavimo zapisnik sa otvaranja, utvrdili smo da nabavke nisu dobile njegovu ponudu pa samo ponuđača zamolili da se obrati pošti oko isporuke. Dana 21.01.2023.godine ponuđač nam dostavlja dokaze gdje poštar dana 12.01.2023.godine nije našao nikoga na protokolu i da je ponuda predata na protokol dana 13.01.2023 u 13:01 gdje je kolegica istu preuzela al nije dostavila u nabavke. Ponuđač se obratio agenciji za javne nabavke i centru za novinarsko istraživanje CIN i kad se provede proceduru interne istrage ovog predmeta da im se detaljno izjasnimo i obavjestimo o ishodu istog kao i da poništimo tender. Da li možemo otkazati postupak javne nabavke u skladu sa 69.stav (3) zbog dokazni razloga koji su izvan kontrole ugovornog organa i koji se nisu mogli predvidjeti u vrijeme pokretanja postupka javne nabavke

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.