Preskoči na glavni sadržaj Preskoči na pretragu

PITANJE: Molim za mišljenje u vezi modela sklapanja ugovora za nabavke za usluge medijske eksponiranosti. Tumačeći zakon došli smo do zaključka da je okvirni sporazum sa mini tenderisanjem kroz otvoreni postupak javne nabavke najispravniji model jer ove usluge obuhvataju: Praćenje medijskih objava na zadatu temu (u štampanim, elektronskim i web medijima, kao i na društvenim mrežama), kreiranje mesečnih i godišnjih izvještaja i analiza. Usluga brendiranje događaja. Godišnje usluge sistema novinskih agencija u BiH i Srbiji. Objave omotnica u štampanim izdanjima, oglašavanje u turističkim vodičima, objave intervjua u dnevnim novinama, objave PR tekstova, gostovanje u emisijama, objave ski infa na portalima i TV emisijama, saradnja sa TV kućama itd. Za navedene usluge se ne zna precizna količina koja će biti potrebna u toku godine, a na tržištu postoje mnoge posredničke Agencije čija je cijena zbog posredovanja uvijek skuplja. Kroz otvoreni postupak bez okvirnog bi se javila jedna Agencija koja može posredovati za navedene usluge sa raznim medijima po većoj cijeni jer bi naplatila posredovanje. A ukoliko bi imali okvirni sa više ponuđača mogli bi se javiti i direktni mediji i posrednici, po našim potrebama bi slali kroz mini tenderisanje za cijenu konkretnih usluga. Molim za Vaše mišljenje povodom opisanog postupka?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.