Preskoči na glavni sadržaj Preskoči na pretragu

PITANJE: Naime, naše Računovodstvo se suočavaju sa problemima u vezi s obračunom dohotka radnicima koje Institut za ocjenu radne sposobnosti prvostepenim rješenjem ocijeni invalidima II kategorije. Zavod za zdravstveno osiguranje zaključuje bolovanje preko 42 dana, danom donošenja prvostepenog rješenja, a na navedeno rješenje mi ulažemo žalbu obzirom da navedeni radnici po nama ili su trebali biti proglašeni invalidima I kategorije ili uopšte nisu trebali biti invalidi II kategorije, odnosno da sa ograničenjima koja im stave u rješenje, iste nije moguće rasporediti na neko od lakših radnih mjesta. Za vrijeme čekanja da rješenje postane pravosnažno zbog uložene žalbe, te u vrijeme dok se ne nađe adekvatno radno mjesto za njihov raspored, kako voditi takve radnike da bi računovodstvo pravilno obračunavala njihove plaće, s obzirom da im je bolovanje donošenjem rješenja zaključeno. Da li im napraviti neki Ugovor sa neraspoređenim invalidom u kojem će se navesti da će isti trajati do rasporeda na adekvatno radno mjesto u kojem će biti navedena prosječna plaća utvrđena u posljednjoj godini u kojoj su radili prije bolovanja u skladu sa Zakonom o PIO, na osnovu kojeg bi se isplaćivala plaća ili ne raditi niša dok ne dobijemo pravosnažno rješenje, ali u tom slučaju ne znamo kako takvu osobu voditi do raspored i po osnovu čega da ekonomija isplaćuje plaću, jer isti ne radi, ne dolazi na posao, niti se nalazi na bolovanju. Pitanje je kako na zakonit način da vodimo radnika koji je prvostepenim rješenjem proglašen invalidom II kategorije i kojem je zaključeno bolovanje, pa do momenta kada istog rasporedimo na adekvatno radno mjesto u skladu sa zakonom o PiO, što se ne može odraditi tako brzo obzirom da u većini slučajeva se žalimo, jer nismo zadovoljni s ocjenom Invalidske Komisije koja nas ne poziva prilikom ocjene kao zainteresovanu stranu, da se izjasnimo o mogućem rasporedu radnika s umanjenom ili preostalom radnom sposobnošću?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.