PITANJE: Naime, već drugi put dobili smo žalbu za postupak Revizije finansijskog poslovanja za 2021. godinu. Prva žalba rezultovala je poništenjem postupka od strane URŽ-a, gdje su nam ukazali da tenderska dokumentacija nije precizno definisana. Nakon toga ponovo smo objavili postupak gdje smo definisali prvi podkriterij cijena, a drugi podkriterij: broj sati proveden u prostorijama ugovornog organa. Ponuđač koji dostavi najveći broj sati dobija maksimalan broj bodova po tom podkriteriju. Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača donesena je 22.09.2022. godine Nakon isteka žalbenog roka bilo je moguće Ugovor potpisati tek 07.10.2022. godine. Od 07.10.2022. godine do konačnog roka za predaju revizorskog izvještaja je 15 radnih dana. Ponuđači su dostavili podatke o sljedećem broju sati: • Ponuđač A 200 sati (25 dana) • Ponuđač B i C (24 dana) • Ponuđač D (23 dana) • Ponuđač E (20 dana) Na osnovu ovih podataka svi ponuđači imaju višak dostavljenih sati, odnosno radnih dana, zbog čega smo ponovo dobili žalbu i usvojili je u cjelosti. Idući korak je da ponovnim pregledom i ocjenom ponuda poništimo postupak te ponovo definišemo pravilne podkriterije. Da li imate iskustva kako pravilno definisati podkriterije koji neće biti predmet žalbe, jer kraj godine se ubrzo bliži a postupak za usluge revizije još uvijek nije završen niti je predat revizorski izvještaj za koji smo kao Ugovorni organ bili obavezni predati 30.06.2022. godine.