PITANJE: Nama treba, pozivajući se na zakonske odredbe, šta je činiti poslodavcu kada PIO donese rješenje da neki radnik ima II kategoriju invalidnosti- promjena radne sposobnosti i pravo na raspoređivanje odnosno zapošljavanje na drugo odgovarajuće radno mjesto, a poslodavac po sistematizaciji NEMA takvo mjesto koje sa tom promjenom može da obavlja. Drugi slučaj je da ima takvo radno mjesto u sistematizaciji ali da nema slobodno, tj. već postoje radnici koji rade na tim mjestima, po sistematizaciji znači nema slobodnog takvog mjesta na koje bi uposlenik mogao biti raspoređen. Nadalje, da li žalba na ta rješenja odlaže izvršenje ili ne odlaže, i da li na ista može i poslodavac da ulaže žalbu ili samo osiguranik. Šta se podrazumijeva u tim rješenjima da osiguranik ima pravo na ODGOVARAJUĆU NOVČANU NAKNADU od tog i tog datuma, na šta konkretno se tu misli, ako imamo u vidu da se radniku redovno isplaćuje plaća i sva prava koja mu pripadaju za vrijeme bolovanja. Nadalje, da li u našim slučajevima postoji razlika u postupanju po rješenju ako se radi o invalidnosti koja je nastala zbog bolesti i invalidnosti koja je nastala zbog profesionalne bolesti, i da li mora u rješenju koje PIO donese biti naglašeno da se radi o profesionalnoj bolesti?