PITANJE: Odlukom o izboru najpovoljnijeg ponuđača, od 21.12.2021. godine u postupku javne nabavke- Nabavka i sukcesivna isporuka kancelarijskog materijala i sitnog inventara za potrebe Općine Sanski Most, gdje je izabran najpovoljniji ponuđač, ali svojim dopisom izabrani ponuđač odustaje od zaključenja Ugovora za navedenu nabavku. Naime, za navedenu javnu nabavku pristigle su 4.( četiri) ponude i sve su blagovremeno zaprimljene, nakon čega se u skladu sa Pravilnikom o uslovima i načinu korištenja e – aukcije zakazana i provedena e -aukcija u sistemu e-nabavke. Na e-aukciji došlo je do promjene cijene gdje su učestvovala dva ponuđača. Nakon završene e -aukcije, prvi ponuđač odustaje od potpisivanja Ugovora zbog rasta cijena papira na tržištu. Gdje komisija za javne nabavke šalje drugo plasiranom ponuđaču zaključenje Ugovora, gdje nam i drugo plasirani odbija potpisati Ugovor za navedenu isporuku. Pitanje glasi- kako su na e -aukciji učestvovala samo 2.( dva) ponuđača od pristiglih 4. ( četiri) ponuđača, da li se sad uzima sa liste 3. treći ponuđač od pristiglih ponuda ili se ide na poništenje javne nabavke jer e- aukciji nisu pristupili ostali ponuđači.??? ( napomena- treći i četvrti ponuđač kod pristiglih ponuda je imao jako visoku ponudu u odnosu na ova dva ponuđača koja su učestvovala na e-aukciji)