Preskoči na glavni sadržaj Preskoči na pretragu

PITANJE: Operativni lizing je pravni posao u kojem Korisnik lizinga (dakle, moje preduzeće) u periodu posjedovanja i korištenja predmeta lizinga (u našem slučaju, to je pet putničkih vozila) plaća Davaocu lizinga određenu naknadu bez opcije kupovine i sticanja prava vlasništva nad predmetom lizinga, a Davalac lizinga snosi troškove amortizacije predmeta lizinga. Član 2. stav (1) tačka a) alineja 1) Zakona o javnim nabavkama propisuje. “Ugovor o javnoj nabavci robe je ugovor o javnoj nabavci čiji je predmet kupovina, najam i zakup robe ili lizing sa ili bez opcije kupovine robe…” Dakle, obavezni smo, kao ugovorni organ, da provedemo jedan od postupaka javne nabavke koji su propisani Zakonom o javnim nabavkama. 1. prema Vašem mišljenju, koji bi postupak javne nabavke u ovom slučaju bio najadekvatniji, odnosno najefikasniji, s obzirom na predmet nabavke? 2. Kako odrediti procijenjenu vrijednost predmetne nabavke, odnosno da li se procijenjena vrijednost nabavke određuje s obzirom na visinu naknade koju Korisnik lizinga plaća Davaocu lizinga za sve vrijeme posjedovanja i korištenja predmeta lizinga (za sve vrijeme trajanja ugovora), ili se određuje na neki drugi način? 3. Na koji period se može zaključiti ugovor o operativnom lizingu, odnosno da li i u ovom slučaju važe opšte odredbe iz ZJN o maksimalnom roku na koji se ugovori mogu zaključiti?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.