Preskoči na glavni sadržaj Preskoči na pretragu

PITANJE: Poslodavac želi da izvrši raspored radnog vremena na način da radnici u administraciji rade od 07:30 do 16:00 (pon.-pet.),a radnici poslovne jedinice od 08:30 do 17:00. Radnicima zaposlenim u poslovnoj jedinici osiguran je sedmični odmor koji se osigurava na način da ukoliko radnik radi subotom i nedjeljom, a odmara nekim drugim danima (npr. četvrtak-petak), rad na dane vikenda (subota i nedjelja) se ne smatraju radom na dane sedmičnog odmora. Molim za mišljenje da li je poslodavac ispoštovao prava radnika kod poslodavca utvrđivanjem radnog vremena na ovaj način, odnosno da li treba obratiti pažnju na određeni dio u praksi da poslodavac ne bi povrijedio odredbe Zakona o radu. Da li je potrebno da poslodavac dostavi Rješenje radnicima koji će raditi u poslovnoj jedinici ili može zadužiti osobu koja će praviti mjesečni kalendar rada koji će dostaviti radnicima u poslovnoj jedinici, i da se to može smatrati rješenjem (poslodavac tako da izdefiniše u odluci o utvrđivanju radnog vremena).

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.