PITANJE: Pravilnikom o sadržaju i načinu vođenja evidencije o radnicima i drugim angažovanim licima na radu propisano je da poslodavac mora voditi evidenciju o radnicima – matična evidencija kao i druge evidencije nabrojane u članu 4. Pravilnika. Budući da je po „starom“ Zakonu o radu postojala matična evidencija radnika, naše privredno društvo ima postojeću matičnu evidenciju molim Vas da mi pojasnite sljedeće: 1. S obzirom na to, naše privredno društvo vodi uredno matičnu evidenciju, da li je potrebno da se svi podaci iz dosadašnje evidencije prepisuju u novu Knjigu matične evidencije ili postoji mogućnost da se dodatno ucrtaju kolone koje nedostaju u postojećoj knjizi matične evidencije? 2. Ukoliko je obaveza da prepišemo matičnu evidenciju, budući da smo mi pretežno orijentirani na rad u inostranstvu, a kolona predviđena u matičnoj evidenciji za vođenje evidencije o odlascima radnika u inostranstvo je za naše pootrebe nedovoljna, kako i gdje da mi evidentiramo mnogobrojne odlaske naših radnika u inostranstvo?