PITANJE: Privremeni upravni odbor JU donio je Odluku o razrješenju direktorice Centra prije isteka mandata. Odluka o razrješenju nema pečata i potpisa. Takvu Odluku PRIVREMENI UPRAVNI ODBOR poslao je općinskom vijeću na davanje saglasnosti. Općinsko vijeće je i pored upozorenja pravnika, da takva odluka ne sadrži osnovne sastavne elemente pečat i potpis, da nije zakonita iz drugih razloga, ipak dalo saglasnost na odluku o razrješenju direktorice prije isteka mandata. Općinski načelnik sada koristeći Zakon o lokalnoj samoupravi Unsko sanskog kantona i Statuta općine, podnosi u roku od 3 dana zahtjev za preispitivanje odluke kojom se daje saglasnost na razrješenje smatrajući je nezakonitom. Pravilima javne ustanove nije regulirano pitanje razrješenja direktora, već samo u članu 30. Pravila stoji da direktora javne ustanove imenuje upravni odbor na osnovu javnog konkursa i uz saglasnost osnivača. Ne postoji odredba koja govori da se kod razrješenja traži saglasnost osnivača odnosno općinskog vijeća. Član 29. Uredbe sa zakonskom snagom o ustanovama stav 2. glasi: Direktora javne ustanove imenuje i razrješava upravni odbor javne ustanove, na osnovu javnog konkursa, uz saglasnost vlade RBiH, IZVRŠNOG ORGANA OPŠTINE ILI IZVRŠNOG ORGANA GRADSKE ZAJEDNICE. Pitanje glasi: Da li je općinsko vijeće ima nadležnost za davanje saglasnosti na Odluku o razrješenju direktora ili je to izvršni organ vlasti – općinski načelnik?