PITANJE: Radi se o dostavi pismena radniku koje isti odbija da podigne. Pismena smo slali putem pošte preporučeno i sa povratnicom, ali nam se isto vrati sa pečatom: „OBAVIJEŠTENI NIJE PODIGAO“. Kako smo ograničeni rokovima, nas zanima koje su nam sljedeće mogućnosti, s obzirom da dostavljači ne postupaju o pitanju dostave kako je propisano u ZUP-u? Koji nam je postupak ispravniji, tj. da li da pošaljemo novo pismeno i uz njega uputu dostavljaču da, ukoliko ne zatekne primatelja, odraslog člana, ili susjeda, odmah postupi na način propisan za neuspješno dostavljanje s obzirom da je to propustio učiniti ranije, da li da pošaljemo pismeno koje nam se ranije vratilo i uz njega uputu da postupi na način propisan za neuspješno dostavljanje, da li da pošaljemo novo pismeno koje će dostavljač dostavljati od početka, odnosno na način propisan za lično dostavljanje pa, ako primatelj ne bude u stanu u naznačenom vremenu, da postupi na način propisan za neuspješno dostavljanje i, na kraju, da li možemo pismena slati brzom poštom, odnosno da li će tako izvršena dostava biti priznata na sudu ako dođe do spora?