PITANJE: Radno vrijeme društva je od ponedjeljka do petka od 8.00 do 17.00 sati, a subotom od 8.00 do 13.00 sati. Radno vrijeme svakog radnika raspoređeno je tako da ono iznosi 40 sati tjedno. Radnici su podijeljeni u dvije grupe, pa tako I grupa koja radi od 8.00 do 17.00 sati od ponedjeljka do petka ima neradnu subotu, a II grupa koja radi od 8.00 do 16.00 sati od ponedjeljka do petka ima radnu subotu. Tako svi radnici imaju 40 radnih sati preko tjedna (napominjam da je odmor tijekom radnog vremena 60 minuta i nije uračunat u radno vrijeme). Problem nastaje kada prvi u mjesecu pada npr. sredinom tjedna. Recimo: tjedan od 29. 1. do 3. 2. Radnik kojem je radna subota taj tjedan radi od 8.00 do 16.00 sati, međutim kako je kraj mjeseca siječnja, radi se obračun plaće i njemu za taj mjesec „nedostaje“ tri radna sata (ima ih ukupno 181 umjesto 184), ali ti sati koji mu nedostaju u siječnju se prikazuju u veljači (i npr. ima ih 163 umjesto 160). Mene zanima kako na ovo gleda inspekcija, da li može smatrati da on ima u veljači prekovremene sate, a da smo ga u siječnju „zakinuli“ za tri sata? Također mi problem stvara ako sredinom tjedna imamo plaćeni neradni dan. Da li ga ja moram voditi kao osam sati jer mi onda radnici kojima je radna subota imaju 41 sat tjedno (jest da tih osam nije bilo radnih), ali jedan sat se pojavljuje kao višak.