PITANJE: Sukladno članku 58. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj školi ŽZH, kao jedinica lokalne samouprave dužni smo organizirati prijevoz učenika. Učenici su oslobođeni plaćanja mjesečnih karata, odnosno prijevoz plaća grad u cijelosti, a Vlada ŽZH gradu sufinancira prijevoz u dijelu od oko 50%. Naše pitanje glasi: Jesmo li u svrhu organiziranja prijevoza učenika dužni provesti postupak javne nabave poštujući odredbe Zakona o javnim nabavama ili postoji mogućnost provođenja postupka dodjele subvencioniranih ugovora o uslugama u smislu članka 7. Zakona o javnim nabavama? Nadalje, člankom 3. stavak (1) točka e) Zakona o komunalnom gospodarstvu ŽZH kao komunalna djelatnost predviđen je prijevoz putnika u javnom prometu. U članku 4. stavak (1) istoga Zakona propisano je kako komunalne djelatnosti može obavljati pravna osoba na temelju ugovora o koncesiji. Naše iduće pitanje glasi: Sukladno navedenom, postoji li mogućnost organiziranja prijevoza učenika provođenjem postupka dodjele koncesije prijevoza putnika u javnom prometu sukladno odredbama Zakona o koncesijama, a što bi na temelju članka 10. stavak (2) Zakona o javnim nabavama predstavljalo izuzetak od primjene ZJN? Ističemo kako u postupcima prijevoza učenika postoji neujednačena praksa, budući da pojedini gradovi/općine provode postupke javnih nabava, dok drugi dodjeljuju subvencionirane ugovore o uslugama ili dodjeljuju koncesiju za prijevoz učenika. Budući da nam postojeći ugovor uskoro ističe, zanima nas koji postupak od navedenih postupaka trebamo provesti, odnosno koji postupak je zakonit u smislu Zakona o javnim nabavama, ali i drugih Zakona (Zakona o komunalnom gospodarstvu, Zakona o koncesijama)?