PITANJE: U instituciji imamo dva stručna saradnika, koji pored svog opisa posla koji stoji u Ugovoru o radu, kako su definisani i Pravilnikom o unutrašnjoj organizaciji, obavljaju konstantno poslove i niže stručne spreme zbog nedostatka osoblja. Pravilnikom o plaćama, propisano je da se može plaća uvećati zbog povećanja obima izvršenih poslova, urađenih vanrednih poslova ili ako je u izvršavanju poslova postignut visoki nivo kvaliteta i stručnosti. Rješenjem je uvećana plaća za 10% zbog obavljanja poslova mimo Ugovora o radu, u kojem je navedeno da će se isplata vršiti sve dok se obavljaju ti poslovi odnosno dok se ne popune radna mjesta. S obzirom da jedna radnica kojoj se isplaćuje uvećanje plate, odlazi na porodiljsko bolovanje, službu za finansije interesuje, kako će postupiti po navedenom Rješenju? Da li joj pripada za vrijeme porodiljskog odsustva uvećanje na platu, ako ne, da li nekim aktom treba to definisati, jer unutrašnjim aktima nigdje nije propisana navedena situacija?