PITANJE: U postupku javne nabavke “Pelet za za grejnu sezonu školske 2020/2023. godine” ponuđač je postavio dva pitanja: 1. Zašto ste u točki 12.5. propisali da će ponuđač biti diskvalificiran ako ima sporazum o reprogramu obveza sa poreznom i gdje je izvršio samo jednu uplatu prije dostavljanja ponude kad je to suprotno članu 45. stav 3. Zakona o javnoj nabavi? 2. Zašto ste propisali da se cijena piše brojevima i slovima a niste u Obrascima predvidjeli mjesto za upis cijene slovima? Vezano za prvo pitanje koje se odnosi na tačku 12.5. u tenderskoj dokumentaciji je napisano: 12.5. U slučaju da ponuđači imaju zaključen sporazum o reprogramu obaveza, odnosno odgođenom plaćanju, po osnovu doprinosa za penzijsko-invalidsko osiguranje, zdravstveno osiguranje, direktne i indirektne poreze, dužni su dostaviti potvrdu nadležne institucije/a da ponuđač u predviđenoj dinamici izmiruje svoje reprogramirane obaveze. Ukoliko je ponuđač zaključio sporazum o reprogramu obaveza ili odgođenom plaćanju obaveza i izvršio samo jednu uplatu obaveza, neposredno prije dostave ponude, ne smatra se da u predviđenoj dinamici izvršavaju svoje obaveze i taj ponuđač neće biti kvalifikovan u ovom postupku javne nabavke. Da li ovo u suprotnosti sa Zakonom o javnim nabavkama, obzirom da se na ovaj način radilo do sada i nikad nije predstavljalo problem. Vezano za drugo pitanje molimo Vas da nam pojasnite slijedeće: Da li Obrazac za cijenu ponude možemo mijenjati u smislu dodavanja teksta koji se odnosi na slovima pisanu cijenu ponude? Ukoliko izmjenimo obrazac za cijenu ponude i dodamo mjesto za upis cijene slovima, da li moramo i rok za dostavu tenderske dokumentacije produžavati? Obzirom da je rok za odgovore tri dana, molimo Vas da nam dostavite upute radi daljeg postupanja.