Preskoči na glavni sadržaj Preskoči na pretragu

PITANJE: U postupku javne nabavke “Pelet za za grejnu sezonu školske 2020/2023. godine” ponuđač je postavio dva pitanja: 1. Zašto ste u točki 12.5. propisali da će ponuđač biti diskvalificiran ako ima sporazum o reprogramu obveza sa poreznom i gdje je izvršio samo jednu uplatu prije dostavljanja ponude kad je to suprotno članu 45. stav 3. Zakona o javnoj nabavi? 2. Zašto ste propisali da se cijena piše brojevima i slovima a niste u Obrascima predvidjeli mjesto za upis cijene slovima? Vezano za prvo pitanje koje se odnosi na tačku 12.5. u tenderskoj dokumentaciji je napisano: 12.5. U slučaju da ponuđači imaju zaključen sporazum o reprogramu obaveza, odnosno odgođenom plaćanju, po osnovu doprinosa za penzijsko-invalidsko osiguranje, zdravstveno osiguranje, direktne i indirektne poreze, dužni su dostaviti potvrdu nadležne institucije/a da ponuđač u predviđenoj dinamici izmiruje svoje reprogramirane obaveze. Ukoliko je ponuđač zaključio sporazum o reprogramu obaveza ili odgođenom plaćanju obaveza i izvršio samo jednu uplatu obaveza, neposredno prije dostave ponude, ne smatra se da u predviđenoj dinamici izvršavaju svoje obaveze i taj ponuđač neće biti kvalifikovan u ovom postupku javne nabavke. Da li ovo u suprotnosti sa Zakonom o javnim nabavkama, obzirom da se na ovaj način radilo do sada i nikad nije predstavljalo problem. Vezano za drugo pitanje molimo Vas da nam pojasnite slijedeće: Da li Obrazac za cijenu ponude možemo mijenjati u smislu dodavanja teksta koji se odnosi na slovima pisanu cijenu ponude? Ukoliko izmjenimo obrazac za cijenu ponude i dodamo mjesto za upis cijene slovima, da li moramo i rok za dostavu tenderske dokumentacije produžavati? Obzirom da je rok za odgovore tri dana, molimo Vas da nam dostavite upute radi daljeg postupanja.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.