Preskoči na glavni sadržaj Preskoči na pretragu

PITANJE: Ugovorni organ je donio odluku o izboru najbolje ocijenjenog ponuđača. Protiv odluke jedan od ponuđača je izjavio žalbu koja je Rješenjem KRŽ-a odbijena kao neosnovana. UO je uputio AJN Zahtjev za poništenje e-aukcije i zakazivanje nove. Obzirom da se u međuvremenu približavao rok za isticanje perioda važenja ponuda UO je svim ponuđačima uputio Zahtjev za produženje važenja perioda ponuda i dostavljanje produžene garancije za ozbiljnost ponude. Rok za izjašnjenje da li prihvataju da produže period važenja ponuda je isticao 17.01.2022. godine do 12,00 časova, nova e-aukcija je održana 17.01.2022. godine u 11,00 časova. Nakon završetka e-aukcije ponuđač koji je prvi na rang listi se nije izjasnio da li prihvata da njegova ponuda važi još 60 dana. Rok za dostavljanje produžene garancije za ozbiljnost ponude je 23.01.2022. godine, a ponude svih ponuđača važe do 24.01.2022.godine. Kako da UO postupi u konkretnom slučaju, odnosno na koji način da okonča postupak nabavke? Naglašavam, da u konkretnom slučaju postoji i drugorangirani ponuđač koji je produžio period važenja svoje ponude.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.