Preskoči na glavni sadržaj Preskoči na pretragu

PITANJE: Ugovorni organ je krajem 2021. godine zaključio Okvirni sporazum za Kancelarijski materijal gdje su definisani lotovi: LOT 1: Kancelarijske potrepštine, LOT 2: Toneri i LOT 3: Papir za printanje Desila se situacija da Ugovorni organ nije na ispravan način procijenio vrijednost LOT- a 3 Papir za printanje gdje su potrošene sve količine prije isteka Okvirnog sporazuma. S obzirom da je nabavka Kancelarijskog materijala predviđena za III kvartal, u obavezi smo sada pokrenuti Novi postupak javne nabavke i to samo za LOT 3 – Papir za printanje. Da li možemo zaključiti Okvirni sporazum na period do 06. 10 kako je bilo u prvobitnom okvirnom sporazumu te kad dođe III kvartal pokrenuti kancelarijski materijal za sva tri lota. U budućem periodu ovaj bi se lot uvijek morao objavljivati ranije u odnosu na ostale lotove. Napominjem da se Plan javnih nabavki i Finansijski plan javnih nabavki donosi na godišnjem nivou. Druga varijanta: Pokrenuti postupak javne nabavke za LOT 3 – Papir za printanje, ponovo potpisati okvirni sporazum na period od godinu dana, a kad dođe vrijeme za pokretanje preostalih lotova iste potpisati na 6 mjeseci, te u aprilu 2023 godine pokreću se sva tri lota zajedno.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.