Preskoči na glavni sadržaj Preskoči na pretragu

PITANJE: Ugovorni organ je zaljučio Ugovor o javnoj nabavi, broj obavještenja: 531-1-3-145-3-17/21, i pošto je Izvođač uveden u posao isti bi trebao da ispostavi avansnu fakturu za nabavu opreme, po odobrenju nadzora. Naime, predviđeno je da angažirani Nadzor prema priloženim certifikatima da odobrenje nabavke opreme koja se ugrađuje,i što je definisano u članu 3 Ugovora, međutim odredba ugovora je nejasna i govori o ispostavljanju prve privremene situacije, a šo tIzvođač ne može jer roba njemu nije pristigla u skladište ,a da bi naručio , trebalo bi da stoji predviđeno avans (u iznosu vrijednosti opreme i ostali troškovi). Ugovorna odredba u članu 3. među ostalom, kaže: “nakon pregledane ponude predloženog isporučioca opreme, odnosno Izvođača, ukoliko je saglasan sa nabavkom predložene opreme, Nadzorni organ će izdati izvođaču pisanu saglasnost na nabavku opreme i zatražiti od izvođača ispostavljanje prve privremene situacije, koja će obuhvatiti nabavku opreme i sve troškove vezane za opremu prije ugradnje, radi što efikasnije nabavke opreme”. Znači prema ovoj odredbi se može zaključiti da on treba ispostaviti fakturu, kako bi Ugovorni organ njemu platio i da bi isti mogao nabaviti opremu. Izvođač međutim ne može ispostaviti fakturu bez nabave opreme. ugovorna odredba je nakaradno postavljena, a trebalo je biti predviđeno da Izvođač umjesto privremene situacije ispostavlja avansnu fakturu, što je jedino knjigovodstveno ispravno. Molimo pomoć, koji je put i da li Ugovorni organ može doraditi ovu odredbu Ugovora o javnoj nabavi, jer se ugovorne odredbe ne smiju mijenjati.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.