Preskoči na glavni sadržaj Preskoči na pretragu

PITANJE: Ugovorni organ od maja mjeseca bezuspješno pokušava da riješi problem nabavke usluge održavanja čistoće prostorija. Naime, tri puta smo objavljivali postupak i svaki put je rezultirao poništenjem postupka. Naime, prvi put se niko nije prijavio. Nakon toga odabrani ponuđač nije u ostavljenom roku dostavio originalnu dokumentaciju, što je rezultiralo poništenjem, s obzirom da je isti jedini dostavio ponudu. Treći put, prijavila su se dva ponuđača i obavljena je e-aukcija. Međutim, nakon toga, odabrani ponuđač nije ponovno dostavio originalnu dokumentaciju. Ugovor smo ponudili drugoplasiranom, ali isti je također odbio, uz obrazloženje da je previše cijenu “spustio” e-aukcijom. Situacija je zaista hitna. Postoji li šansa da promijenimo plan javnih nabavki te da u istom predvidimo direktni sporazum, a da period zaključenja Ugovora bude na 2-3 mjeseca, kako bismo eventualno prevazišli datu situaciju, s obzirom na činjenicu da ugovor nemamo od juna mjeseca i da su higijenski uslovi nezavidini. Napominjem, da je ovaj postupak bio proveden putem konkurentskog zahtjeva sa namjerom provođenja e-aukcije. Ukoliko ne postoji šansa za isto, da li imamo opravdane razloge za zaključenjem ugovora o djelu do rješenja nastalog problema?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.