PITANJE: UO trenutno provodi otvoreni postupak za nabavku robe – kancelarski materijal objavljen na portalu 13.10.2020. godine. Rok za prijem ponuda te zakazano otvaranje istih je 29.10. 2020. godine, a danas, 23.10.2020. godine zaprimili smo žalbu na tendersku dokumentaciju po slijedećim tačkama: 1. Nije naveden izraz „ili ekvivalent“ za sve tražene tonere, 2. Hemijske olovke, kvalitetnije – traži se definiranje kvaliteta olovki 3. Papir za kopiranje – traži se gramaža papira 4. Spajalice srednje – traži se veličina spajalica 5. Fascikle papirne kvalitetnije s preklopom traži se definiranje termina kvalitetnije 6. Stikeri – traže se dimenzije istih 7. Knjiga protokola bolesnika – traži se definiranje formata, vrste papira itd. Iako je ista propisana Ministarstva zdravstva FBiH. Da li moramo obustaviti postupak ili možemo prihvatiti žalbu kao osnovanu, izmijeniti tendersku dokumentaciju uz objavu iste te produženje roka za prijem i otvaranje ponuda?