PITANJE: Zakoni o radu entiteta regulišu rad od kuće, kao rad na izdvojenom mjestu rada. Kao poslodavcu plan nam je da radnicima u budućnosti omogućimo da rade od kuće, npr. 2 dana u sedmici (za poslove na kojima je to dozvoljeno), a što znači povremeno, ugovorom o radu bi se regulisali koji bi to dani u sedmici bili, ili koliko broj dana u mjesecu. 1. Da se odredbe Zakona o radu o obavljaju poslova van prostorija poslodavca primjenjuju i da povremeni rad od kuće? Mogu li se iste regulisati jednim ugovorom o radu? 2. Pitanje naknade troškova radniku? Radnik bi sva sredstva rada dobio od poslodavca (laptop, mobitel, internet konekciju i sl.). Mora li mu poslodavac nadoknaditi npr. trošak struje, koji bi bili neznatan obzirom da radi 1 ili 2 dana sedmično od kuće? Može li radnik izjaviti da će sam snositi te troškove? Da li je poslodavac obavezan da radniku obezbjedi radni stol i stolicu, ili to treba prepustiti radniku?