PITANJE: Zamolili bi Vas za odgovor vezano za dostavljanje platnih listi zaposlenicima te arhiviranje istih obzirom na uvođenje elektronske arhive da li je moguće da se platne liste uručuju i arhiviraju na sljedeći način: 1. Uručivanje platnih listi putem službene e-mail adrese zaposlenika direktno iz programa i na e-mail adresu tog zaposlenika, dakle bez pečata i potpisa, s napomenom da bi se zaposlenicima koji su na odsustvu zbog privremene spriječenosti za rad ili porodiljnog odsustva uz njihovu suglasnost slalo na njihovu privatnu e-mail adresu, a u suprotnom putem preporučene pošte. 2. Svi zaposlenici bi potpisali da su zaprimili platnu listu a potpisan spisak bi se arhivirao trajno kao dokaz o uručenju platne liste zaposleniku 3. Platne liste se ne bi printale, jer postoje u programu i uvijek se mogu isprintati Zamolili bi Vas za odgovor da li je ovakva procedura ispravna? Da li je moguće da se platne liste arhiviraju trajno na način pod tačkom 3. bez printanja i tako što se čuvaju u programu ili bi se za potrebe arhive trebalo čuvati pored programa u npr. PDF formatu u nekom folderu za arhivu.