PITANJE: Dobili smo novce od europskog projekta za nabavu računalne opreme koja je potrebna za opremanje nastavnih učionica. Uz to imamo i potvrdu za oslobađanje od plaćanja PDV pri nabavci robe. Kakva je ovdje procedura što se tiče samog postupka nabavke, da li ide javna objava tenderske dokumentacije jednako kao i kada se radi konkurentski postupak gdje sredstva za plaćanje predstavljaju vlastita sredstva Fakulteta? Sa druge strana, potrebna nam je nabavka računalne opreme za potrebe Fakulteta. Pravilo je da se nabavka ne može cjepkati. Što bi nam bilo najpovoljnije i najbolje za uraditi? Odvojiti obje nabavke (jer bi sigurno bilo lakše radi papirologije gdje se jedan dio oslobađa, a drugi dio ne oslobađa od plaćanja PDV-a), ali pod kojim kodom ukoliko za projekt iskoristimo CPV kod 30236000-2: Razna računalna oprema. Da li mogu jedan tender napraviti pod CPV kodom: 30230000-0 – Računalna oprema sa tim da su sredstva plaćanja iz projekta EU, a drugi pod 30236000-2 – razna računalna oprema, sredstva plaćanja su vlastita sredstva. Da li bi to bilo cjepkanje nabavke?