PITANJE: U avgustu 2014. godine JZU dom zdravlja je proveo tendersku proceduru za isporuku toplotne energije po principu kupovine toplotne energije kao iz toplane, kojom je izabrani ponuđač bio u obavezi da izvrši instalaciju jednog svog pirolitičkog kotla za loženje uz ostalu popratnu opremu kojom je izvršena djelimična sanacija kotlovnice JZU DZ (do 2014. godine smo se sami grijali vlastitim pećima, a vršili smo tenderima samo nabavku ogrjevnog drveta). Ugovorom je definisano da je izabrani ponuđač u obavezi da opremu demontira u slučaju neproduženja ugovora u 2015. godini. Koji je najoptimalniji način da se vodi tenderski postupak za ovu godinu s obzirom da je vrijednost ugovora manja od 50.000 KM i da ćemo ponovo voditi isti postupak za isporuku toplotne energije po principu toplane, a ne nabavke ogrjevnog drveta. Da li smo u mogućnosti i kojim od dozvoljenih postupaka u ZJN voditi pregovore sa postojećim isporučiocem s obzirom da već ima ugrađenu peć i opremu u našoj kotlovnici i da je prošle godine izvršio značajno vlastito ulaganje da bi osposobio sistem i obavio ugovoreni posao (oko 50.000 KM). Napominjem da bi deinstalacija ovog sistema i vraćanje na početnu poziciju uzrokovali značajne materijalne troškove i domu zdravlja i navedenoj firmi, a pitanje je i da li bi se isto moglo adekvatno tehnički provesti do početka grijne sezone u oktobru, a tendersku proceduru moramo pokrenuti do kraja jula ove godine kako bismo stigli sve pripremiti do početka grijne sezone.