PRIMJENA PROPISA O KANCELARIJSKOM POSLOVANJU
(Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o kancelarijskom poslovanju u FBiH)
Seminar: |
|
09:30h |
Sarajevo | 22. 12. 2023. | Hotel “Hollywood” |
Na seminaru će biti riječi o primjeni Pravilnika o kancelarijskom poslovanju u Federaciji BiH, „Službeni list FBiH“, br.73/19. i Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o kancelarijskom poslovanju u Federaciji BiH, „Službeni list FBiH“, br. 91/23). Ovim pravilnicima je uređen sadržaj i način vođenja kancelarijskog poslovanja u federalnim i kantonalnim organima uprave, općinskim i gradskim službama za upravu, zakonodavnim i izvršnim organima vlasti, kao i pravnim licima sa javnim ovlaštenjima, i drugim pravnim licima javnog karaktera. Propisima o kancelarijskom poslovanju propisan je postupak sa arhivskim predmetima u navedenim organima, i pravnim licima, kao i postupak primopredaje službenih akata, spisa i druge službene dokumentacije, postupak klasifikacione oznake predmeta i akta, dostavljanje predmeta i akata, otpremanje pošte, stavljanje predmeta kroz arhiviranje i čuvanje istih, i druga pitanja od značaja za pravilno obavljanje kancelarijskog poslovanja.
Izmjenama i dopunama Pravilnika obezbjeđeno je provođenjem načela elektronskog poslovanja kroz oblast kancelarijskog poslovanja kako bi se unaprijedila efikasnost u radu sa dokumentima, kroz uštedu vremena i ubrzanje procesa rada, sve do faze sigurnog arhiviranja predmeta.
Cilj seminara je upoznati učesnike sa novim izmjenama Pravilnika, kroz usvojene metode i tehnike postupanja sa dokumentima od njihovog nastanka pa do arhiviranja, ojačaju kapacitete kvantiteta i kvaliteta svih potrebnih mjera za unapređenje rada, pa do nadzora nad provođenjem navedenog pravilnika.
SADRŽAJ SEMINARA:
Kancelarijsko poslovanje u FBiH:
- Kancelarijsko poslovanje
- Knjige evidencija u kancelarijskom poslovanju
- Klasifikacijske oznake predmeta i akta
- Organizacija vršenja kancelarijskog poslovanja
- Primanje, otvaranje, pregledanje i raspoređivanje pošte
- Određivanje organizacionih jedinica i radnih mjesta, i raspoređivanje pošte
- Zavođenje akata i združivanje akata
- Dostavljanje predmeta i akata u rad
- Sastavni dijelovi službenog akta i faksimil
- Pojam faksimila
- Vraćanje riješenih predmeta pisarnici i razvođenje akata
- Rokovnik predmeta
- Otpremanje pošte
- Ovlaštenje za vršenje kancelarijskog poslovanja
- Organizacija rada, prijem stranaka, radne prostorije
- Postupak primopredaje službenih akata, spisa i druge službene dokumentacije, između ukinutih i novoosnovanih federalnih i kantonalnih organa uprave, općinskih i gradskih službi za upravu, upravnih organizacija
- Nadzor nad vršenjem kancelarijskog poslovanja
- Pravni osnov elektronske komunikacije organa i stranaka
- Kako do ispravnog elektronskog potpisa
- Podnesci i pismena
- Podnesci u elektronskoj formi
- Uslovi za komunikciju u elektronskom obliku
- Kako do digitalizacije poslovanja pravnih lica
- Kako do digitalizacije poslovanja pravnih lica (fizička lica u pravnom licu)
Pitanja i odgovori
PREDAVAČ:
Mr. Alen Taletović, Sudija Ustavnog suda FBiH
TRAJANJE SEMINARA:
09:30 – 15:00
SEMINAR JE NAMIJENJEN:
- Službenicima zaposlenim u institucijama, organima uprave i jedinicama lokalne samouprave,
- Službama za upravu i upravnim organizacijama,
- Sudovima,
- Javnim i privatnim sektorima (rukovodiocima, administrativnim radnicima, obrađivačima predmeta i sekretarima/cama, asistentima/cama) i za sve one koji raspoređuju, obrađuju, primaju, otpremaju i arhiviraju dokumentaciju kao i svima onima koje interesuje navedena tematika.
KOTIZACIJA ZA UČEŠĆE (sa PDV-om):
Seminar:
135 KM po jednom učesniku;
125 KM po osobi za dva i više učesnika iz iste organizacije;
115 KM po osobi za pretplatnike na časopis „Pravo i finansije“
Kotizacija uključuje:
- Troškove sudjelovanja u radu seminara,
- Materijal za pisanje,
- Prezentacije predavača
- Osvježenje u pauzi i zajednički ručak,
- Uvjerenje o usavršavanju (certifikat).
PRIJAVA NA SEMINAR:
Obavezna prijava na seminar putem prijavnog obrasca
- Prijavni obrazac molimo Vas da popunite online ili preuzmete isti i pošaljete putem e-maila na rec@rec.ba
ili putem faxa na jedan brojeva + 387 33 40 87 78, + 387 33 40 87 79 i + 387 33 21 45 82. - Na osnovu dostavljenog prijavnog obrasca, dostavljamo Vam profakturu na osnovu koje se vrši plaćanje.
Uplata se može izvršiti i u gotovini prije početka seminara – molimo Vas da nas o tome ranije pismeno obavijestite.
VAŽNA NAPOMENA
Budžetski korisnici svakako mogu prisustvovati seminaru uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu!
Pretplata na Portal „REC-ko“: Pitanja i odgovori iz radnih odnosa FBiH – 350 KM, godišnja pretplata za 2024. godinu (portal trenutno sadrži oko 4.900 pitanja i odgovora iz oblasti radnih odnosa FBiH i redovno se dopunjava + 55 modela akata)
Pretplata na Portal „REC-ko“: Pitanja i odgovori iz Zaštite na radu – 300 KM, godišnja pretplata za 2024. godinu
REC d.o.o., Jukićeva 2, 71000 Sarajevo