PRIPREMA PONUDA UZ PREZENTOVANJE AKTUELNIH STAVOVA URŽ-A/KRŽ-A I SUDA BIH
OKVIRNI SPORAZUM – PRIPREMA UGOVORA U TENDERSKIM DOKUMENTACIJAMA – NABAVKA USLUGA IZ ANEKSA II ZAKONA O JAVNIM NABAVKAMA
ULOGA UGOVORNIH ORGANA U KONTEKSTU POSLJEDNJIH IZMJENA I DOPUNA ZAKONA O JAVNIM NABAVKAMA SA PRIMJERIMA IZ PRAKSE
JAVNE NABAVKE
Seminar: |
|
09:30h |
Sarajevo | 20. 11. 2024. | Hotel “Hollywood” |
Mostar | 21. 11. 2024. | Hotel “Mostar” |
Tuzla | 26. 11. 2024. | Hotel “Salis” |
Banja Luka | 28. 11. 2024. | Hotel “Bosna” |
REC DOO organizuje seminar u drugoj polovini novembra sa temama koje su, na temelju našeg istraživanja interesovanja, trenutno najaktuelnije i izazivaju najviše nedoumica kod Ugovornih organa i ponuđača.
Prvi modul seminara
Osnovni preduslov za dodjelu ugovora je prihvatljiva ponuda! Opšte je poznato da je u sistemu javnih nabavki priprema prihvatljive ponude veliki izazov za ponuđače, što zbog nejasnih odredbi tenderskih dokumentacija, preobimnih zahtjeva, što zbog sve većeg formalizma u fazi ocjena ponuda. S tim u vezi, u okviru prvog modula biće obrađena tema pripreme ponuda, a poseban akcenat će biti stavljen i na aktuelnu praksu Ureda/Kancelarije za razmatranje žalbi i Suda BiH po spornim pitanjima. Budući da je priprema ponuda neodvojivo vezana za odredbe tenderske dokumentacije, u okviru ovog modula će ugovornim organima biti davane preporuke koje se odnose na izradu tenderske dokumentacije u cilju efikasnijeg provođenja postupka.
Drugi modul seminara
U okviru drugog modula bit će riječ o Okvirnom sporazumu – Pripremi ugovora u tenderskim dokumentacijama i Nabavka usluga iz Aneksa II Zakona o javnim nabavkama. Ovo su tri kraće ali važne teme za javne nabavke koje su važne u svakodnevnom angažmanu u javnim nabavkama.
Treći modul seminara
Treći modul seminara je posebno posvećen značajnoj ulozi ugovornih organa u kontekstu posljednjih izmjena i dopuna Zakona o javnim nabavkama, sa posebnim osvrtom na ključne izmjene Zakona kojim se obavezuju ugovorni organi prilikom zaprimanja žalbi od strane žalitelja, a koji su prije stupanja izmjena i dopuna Zakona o javnim nabavkama isključivo radio Ured za razmatranje žalbi. To se prvenstveno odnosi na utvrđivanje kompletnosti žalbi gdje je neophodno utvrditi da li je dostavljena uplatnica od strane žalitelja dostavljena kao dokaz o plaćenoj naknadi za pokretanje žalbenog postupka, u iznosu propisanom članom 108. zakona, na osnovu kojeg se može nesumnjivo utvrditi da je transakcija izvršena. Pored toga, posebna pažnja biće na posljednjim izmjenama i dopunama zakona koji su nejasni i nedorečeni kako bi ugovorni organi mogli ispravno i zakonito postupati u postupcima javnih nabavki.
SADRŽAJ SEMINARA:
MODUL I – Priprema ponuda uz prezentovanje aktuelnih stavova URŽ-a/KRŽ-a i Suda BiH
- Na šta posebno obratiti pažnju prilikom iščitavanja tenderske dokumentacije;
- Kako pripremiti formalno ispravnu ponudu (potpisivanje ponude, numeracija ponude, korištenje faksimila u ponudama, pakovanje bankarske garancije za ozbiljnost ponude);
- Priprema kvalifikacione dokumentacije;
- Popunjavanje i dostavljanje izjava i drugih obrazaca;
- Prevod dokumenata;
- Dostavljanje kataloga, uzoraka;
- Specifičnosti vezane za obrazac za cijenu ponude;
- Povlačenje/izmjena/dopuna ponude;
- Probleme i dileme u izradi tenderske dokumentacije.
Pitanja i odgovori
MODUL II – Okvirni sporazum – Priprema ugovora u tenderskim dokumentacijama – Nabavka usluga iz Aneksa II Zakona o javnim nabavkama:
Okvirni sporazum:
- Definicija okvirnog sporazuma
- Zaključivanje okvirnog sporazuma sa jednim/više ponuđača?
- Trajanje okvirnog sporazuma i zaključivanje ugovora na osnovu okvirnog sporazuma
- Rang lista/minitenderisanje, specifičnosti?
- Kada se okvirni sporazum zaključuje na procijenjenu vrijednost?
- Prednosti okvirnog sporazuma i specifičnosti iz prakse
Priprema ugovora u tenderskim dokumentacijama:
- Međusobni odnos i razlike između ugovora o javnoj nabavci i okvirnog sporazuma;
- Elementi ugovora, prava i obaveze ugovornih strana;
- Iznos ugovorne kazne u nacrtima ugovora
- Propisivanje garancija unutar ugovora
- Upravljanje ugovorom i njegova realizacija;
- Izmjene ugovora – uslovi i koji dijelovi ugovora mogu da se mijenjaju?
- Izmjena plana nabavki u kontekstu izmjene cijena u ugovorima?
- Da li se cijena pojedinih pozicija unutar ugovora mogu povećavati za određeni procenat?
- Obaveze ugovornih strana u procesu izmjene ugovora?
- Da li je ugovorni organ obavezan izmijeniti cijenu ugovora na osnovu zahtjeva dobavljača?
Nabavka usluga iz Aneksa II Zakona o javnim nabavkama:
- Pravilnik o postupku dodjele ugovora o uslugama iz Aneksa II ZJN(„Službeni glasnik BIH“, br. 2/23)
- Priprema poziva
- Definisanje kriterija za izbor – specifičnosti?
- Da li usluge nabavljati do jednog ili više ponuđača?
- Da li je potrebno da poziv bude preuzet za portala javnih nabavki?
- Praktični primjeri
Pitanja i odgovori
MODUL III – Uloga ugovornih organa u kontekstu posljednjih izmjena i dopuna Zakona o javnim nabavkama sa primjerima iz prakse
- Kakva je obaveza ugovornog organa kada zaprimi žalbu?
- Kada nastupa suspenzivno dejstvo?
- Ima li obavezu ugovorni organ da putem portala obavijesti ostale učesnike u postupku da je izjavljena žalba?
- Kada prestaje suspenzivno dejstvo u postupku javne nabavke?
- Kada ugovorni organ donosi Zaključak na koji u pouci o pravnom lijeku obavještava žalitelja da ima pravo žalbe?
- Kada ugovorni organ donosi Zaključak na koji žalitelj nema pravo žalbe, već upućuje žalitelja na upravni spor?
- Kako i na koji način ugovorni organ utvrđuje da je uplatnica koja je dostavljena uz žalbu izvršena na nesumnjiv način?
- Kada ugovorni organ usvaja žalbu djelimično ili u cjelosti, ima li obavezu da u dispozitivu rješenja navesti povrat uplaćene takse?
- U kom roku je ugovorni organ dužan poslati dokumentaciju Uredu za razmatranje žalbe kada donese rješenje o djelimično ili potpuno usvojenoj žalbi u cilju povrata naknade za taksu žalitelju?
- Da li ugovorni organ ima obavezu prilikom prosljeđivanja žalbe Uredu za razmatranje žalbe da se očituje o svim žalbenim navodima?
- Da li ugovorni organ ima obavezu da postupa po konačnom rješenju URŽ-a?
- Može li ugovorni organ kroz pitanja i odgovore postavljene na portalu javnih nabavki da mijenja odredbe tenderske dokumentacije koje su suštinske za postupak javne nabavke, a da tom prilikom ne produži rok za dostavljanje ponuda?
- Da li žalitelj koji je nezadovoljan donesenim rješenjem o djelimičnom usvajanju žalbe treba ponovo uplatiti taksu na žalbu ako izjavi žalbu URŽ-u putem ugovornog organa?
- Da li se protiv Zaključka, ukoliko žalba ne sadrži taksu, može izjaviti žalba URŽ-u/KRŽ-u?
- Gdje se javljaju neusklađenosti u izmjenama i dopunama Zakona o kojima se mora voditi računa kako se dodatno ne bi komplicirao postupak javnih nabavki?
- Potencijalni problemi koje mogu stvoriti izmjene i dopune Zakona o javnim nabavkama zbog izmjena i dopuna zakona koje nisu međusobno usklađene, te može doći do problema u samoj implementaciji zakona.
Pitanja i odgovori
PREDAVAČI – certificirani treneri Agencije za javne nabavke:
Sarajevo | Mostar |
Tuzla |
Banja Luka |
Ivana Grgić Zlatko Lazović Samir Buljina |
Ivana Grgić Zlatko Lazović Samir Buljina |
Amir Rahmanović Zlatko Lazović Samir Buljina |
Ivana Grgić Zlatko Lazović Samir Buljina |
TRAJANJE SEMINARA:
U periodu od 09:30 – 15:30 h
SEMINAR JE NAMIJENJEN:
- Službenicima za javne nabavke;
- Stručnim saradnicima / savjetnicima / referentima koji imaju namjeru polagati stručni ispit za „Službenika za javne nabavke“;
- Članovima komisija za javne nabavke;
- Stručnim saradnicima / referentima ponuđača u postupcima javnih nabavki;
- Sektorskim ugovornim organima i odgovornim licima ugovornih organa i ponuđača;
- Internim revizorima i revizorima;
- Advokatima.
KOTIZACIJA ZA UČEŠĆE (sa PDV-om):
Seminar:
175 KM po jednom učesniku sa materijalom;
165 KM po osobi za dva i više učesnika iz iste organizacije sa materijalom;
155 KM po osobi za pretplatnike na časopis „Pravo i finansije“, sa materijalom
Kotizacija uključuje
- Troškove sudjelovanja u radu seminara
- Materijal za pisanje (za učesnike seminara)
- Prezentacije predavača i odgovori na pitanja učesnika seminara
- Osvježenje u pauzi i zajednički ručak (za učesnike seminara)
- Uvjerenje o usavršavanju (certifikat)
PRIJAVA NA SEMINAR:
Obavezna prijava na seminar putem prijavnog obrasca
- Prijavni obrazac molimo Vas da popunite online ili preuzmete isti i pošaljete putem e-maila na rec@rec.ba
ili putem faxa na jedan brojeva + 387 33 40 87 78, + 387 33 40 87 79 i + 387 33 21 45 82. - Na osnovu dostavljenog prijavnog obrasca, dostavljamo Vam profakturu na osnovu koje se vrši plaćanje.
VAŽNA NAPOMENA
Budžetski korisnici svakako mogu prisustvovati seminaru uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu!
Za sve zainteresirane koji nisu u mogućnosti da prisustvuju seminaru, sve priručnike možete posebno poručiti:
Pretplata na Portal „REC-ko“:
Pitanja i odgovori iz javnih nabavki – 400 KM,
godišnja pretplata za 2025. godinu
Portal trenutno sadrži preko 6.000 pitanja i odgovora iz oblasti javnih nabavki i redovno se dopunjava
+ 27 modela akata za ugovorne organe i ponuđače
Posebna narudžba za one koji nisu u mogućnosti prisustvovati na seminaru:
• Priručnik – Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o javnim nabavkama, autori: Josip Jakovac, Amir Rahmanović, Ivana Grgić i Milica Pranjić; Format B5, meki uvez, 230 str. – cijena 50 KM sa PDV-om (za učesnike seminara 30 KM sa PDV-om)
• „Komentar Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o javnim nabavkama“ – obim oko 200 str., B5, tvrdi povez – 70 KM sa PDV-om (za učesnike seminara 50 KM sa PDV-om)
• Modeli akata za rad Komisije za javne nabavke (oko 60. str. teksta) – 30 KM sa PDV-om – na CD
• Pravilnik – model internog akta, pravilnik za složene UO i modeli akata za rad Komisije (3 u 1) – 80 KM sa PDV-om – na CD.
Više informacija možete dobiti na našoj web stranici www.rec.ba
ili direktnim kontaktom na tel. + 387 33 40 87 78 i + 387 33 21 45 82
REC d.o.o., Jukićeva 2, 71000 Sarajevo