Preskoči na glavni sadržaj Preskoči na pretragu

SEMINAR: NABAVKA USLUGA PREVOZA, ŽALBENI POSTUPAK, DEFINISANJE UGOVORNIH OBAVEZA I REALIZACIJA UGOVORA

SEMINAR: NABAVKA USLUGA PREVOZA, ŽALBENI POSTUPAK, DEFINISANJE UGOVORNIH OBAVEZA I REALIZACIJA UGOVORA

NABAVKA USLUGA PREVOZA

ŽALBENI POSTUPAK

DEFINISANJE UGOVORNIH OBAVEZA I REALIZACIJA UGOVORA

Banja Luka, 15. 05. 2018., Hotel “Bosna”

Mostar, 17. 05. 2018., Hotel „Mostar“

Sarajevo, 18. 05. 2018., Hotel „Hollywood“ – Ilidža

Početak svakog seminara u 9:30h

PRIJAVNI OBRAZAC

U okviru teme Nabavka usluga prevoza daćemo konkretne smjernice i primjere kako definisati odredbe tenderske dokumentacije za nabavku usluga prevoza učenika i zaposlenih, te dati odgovore na pitanja zašto je važno da ponuđači odmah reaguju, kako provesti evaluaciju ponuda i koje su to najveće zamke u ovoj nabavci, na šta ponuđači treba da obrate pažnju prilikom pripreme ponuda, te kako pratiti realizaciju ugovorenih usluga prevoza. Također, u ovom dijelu ćemo obraditi i temu Ugovaranja izleta i ekskurzija u osnovnim i srednjim školama s aspekta ugovornih organa, kao i s aspekta ponuđača.

Kada je svrsishodno koristiti pravnu zaštitu, kako ugovorni organ treba da postupa nakon što zaprimi žalbu, kako ugovorni organ treba da se ophodi prema troškovima advokata za sastav izjavljene žalbe, može li se ugovorni organ i kako zaštiti od zloupotreba žalbenog postupka samo su neke od tema koje će biti obrađene u dijelu seminara Žalbeni postupak.

Ugovor sa jasno i precizno razgraničenim obavezama i pravima ugovornih strana preduslov je uspješne realizacije posla, a ispravno i provodivo definisanje posljedica kršenja ugovornih obaveza govori o odgovornom pristupu poslu, te nerijetko može direktno da utiče na ponašanje ugovornih strana. U propisima javnih nabavki daje se definicija ugovora o javnoj nabavci i navode njegove vrste, s tim da se u pogledu zaključenja i realizacije ugovora, a time i ostvarenja prava i obaveza, odnosno odgovornosti ugovornih strana i drugih pitanja upućuje na primjenu relevantnih propisa o obligacionim odnosima. U okviru teme Definisanje ugovornih obaveza i praćenje realizacije ugovora biće obrađena pitanja kako pripremiti dobar nacrt ugovora o javnim nabavkama, mogu li ponuđači uticati na pojedine odredbe, kako upravljati realizacijom ugovora, te da li su moguće/dopuštene izmjene ugovora o javnoj nabavci.

SADRŽAJ SEMINARA:

  1. Nabavka usluga prevoza

     Ugovaranje ekskurzija

  • Kako pripremiti i provesti postupke nabavke usluga prevoza?
  • Priprema tenderske dokumentacije za nabavku usluga prevoza
  • Kvalifikacioni uslovi
  • Tehničke specifikacije za nabavku usluga prevoza
  • Kriteriji za izbor ponuda
  • Na šta je važno da ponuđači obrate pažnju u tenderskoj dokumentaciji?
  • Postupak evaluacije ponuda
  • „Zamke“ u postupcima nabavki usluga prevoza
  • Šta ponuđači moraju znati kada učestvuju u postupcima nabavki usluga prevoza i kako pripremiti kvalitetnu ponudu?
  • Cijene usluga prevoza i cijene goriva tokom realizacije ugovora
  • Realizacija i praćenje ugovora o uslugama prevoza

Pitanja i odgovori

 

Ugovaranje izleta i ekskurzija u osnovnim i srednjim školama

  • Priprema poziva za postupak ugovaranja izleta i ekskurzija u osnovnim i srednjim školama
  • Prijedlozi kriterija za bodovanja ponuda
  • Priprema ponuda (najvažnije odrednice)

Pitanja i odgovori

 

  1. Žalbeni postupak
  • Uvid u ponude i žalba
  • Kada i kako izjaviti žalbu?
  • Pitanja aktivne legitimacije
  • Uvid u ponude i žalba kada je predviđena e-aukcija
  • Procedura ugovornog organa po prijemu žalbe
  • Postupak kada žalba bude izjavljena na dan otvaranja ponuda
  • Prava ponuđača tokom žalbenog postupka
  • Da li postoji rok u kojem ugovorni organ mora postupiti po rješenju URŽ-a/KRŽ-a?
  • Prava izabranog ponuđača ako ugovorni organ ne dostavlja ugovor na potpis
  • Advokatski troškovi u žalbenim postupcima javnih nabavki
  • Kako se zaštiti od zloupotreba žalbenog postupka?

Pitanja i odgovori

 

  1. Definisanje ugovornih obaveza i praćenje realizacije ugovora 
  • Definisanje ugovornih obaveza
  • Može li se kod okvirnih sporazuma tražiti bezuslovna bankarska garancija za dobro izvršenje posla?
  • Ugovorne kazne
  • Upravljanje ugovorom poslije dodjele ugovora o javnoj nabavci
  • Izmjene ugovora
  • Promijenjene okolnosti
  • Šta ako nestane ugovorenog predmeta nabavke na tržištu?
  • Mogu li izmjene zakonskih propisa uticati na izmjene ugovora?
  • Da li ugovorni organ mora povući sve količine predviđene ugovorom?
  • Raskid ugovora
  • Kada raskinuti ugovor može biti razlog za odbijanje ponuđača u smislu člana 45. stav (5) ZJN?
  • Da li se može nakon raskida ugovora ugovor dodijeliti drugorangiranom ponuđaču?

Pitanja i odgovori

PREDAVAČI:

Banja Luka

Ivana Grgić – trener za JN AJN

Amir Rahmanović – trener za JN AJN

Dragana Kovačević– trener za JN AJN

Sarajevo

Ivana Grgić – trener za JN AJN

Amir Rahmanović – trener za JN AJN

Dr. Tarik Rahić – terener za JN AJN

Fuad Kozadra – trener za JN AJN

Mostar

Ivana Grgić – trener za JN AJN

Amir Rahmanović – trener za JN AJN

Anita Knezović – trener za JN AJN

SEMINAR JE NAMIJENJEN:

Ugovornim organima, ponuđačima i svima onima koje interesuje navedena tematika.

KOTIZACIJA ZA SEMINAR (sa PDV-om):

  • 155,00 KM po jednom učesniku;
  • 145,00 KM po osobi za dva i više učesnika iz iste organizacije;
  • 135,00 KM po osobi za pretplatnike na časopis „Pravo i finansije“

Kotizacija uključuje:

  • Troškove sudjelovanja u radu seminara;
  • Materijal za pisanje;
  • Seminarski materijal:
    • Brošura 7. Postupak pravne zaštite kod ugovornog organa
    • Brošura 14. Definisanje ugovornih obaveza i realizacija ugovora
    • Brošura 16. Javne nabavke usluga prevoza
  • Osvježenje u pauzama i zajednički ručak;
  • Uvjerenje o usavršavanju (certifikat).

PRIJAVNI OBRAZAC

 

PRIJAVA ZA SEMINAR:

Obavezna prijava za seminar putem prijavnog obrasca:

  1. Popunjen prijavni obrazac molimo Vas da pošaljete putem e-maila na rec@rec.ba ili putem faxa na jedan broj brojeva + 387 33 40 87 78, + 387 33 40 87 79 i + 387 33 21 45 82.
  2. Na osnovu dostavljenog prijavnog obrasca, dostavljamo Vam profakturu na osnovu koje se vrši plaćanje.

Uplata se može izvršiti i u gotovini prije početka seminara – molimo Vas da nas o tome ranije pismeno obavijestite.

VAŽNA NAPOMENA:

Budžetski korisnici mogu prisustvovati seminaru uz odgodu plaćanja, ali uz obaveznu prijavu!

POSEBNA PONUDA:                                                                                         

Pretplata na Portal „RECko“: Pitanja i odgovori iz javnih nabavki – 100,00 KM – godišnja pretplata (portal trenutno sadrži oko 1.200 pitanja i odgovora iz oblasti javnih nabavki i redovno se dopunjava + modeli akata za ugovorne organe i ponuđače)

CD Modeli tenderske dokumentacije – 55 KM

CD – Nacrt tenderske dokumentacije za nabavku električne energije + dodatna pojašnjenja – 55 KM

Priručnik – Modeli akata u postupcima javnih nabavki + CD – 86 KM

Interna akta za ugovorne organe (CD) – 30 KM

Priručnik – Pitanja i odgovori po novom Zakonu o javnim nabavkama II – 20 KM

Priručnik – Pravna zaštita u javnim nabavkama – 57 KM

 

Mala biblioteka javnih nabavki:

Brošura 1. Planiranje javnih nabavki – 10 KM

Brošura 2. Okvirni sporazum – 10KM

Brošura 3. Nabavka usluga osiguranja imovine i lica – 10 KM

Brošura 4. Tenderska dokumentacija (sadržaj i pravilna izrada) – 10 KM

Brošura 5. Preferencijalni tretman domaćeg u postupcima javnih nabavki – 10 KM

Brošura 6. Postupci male vrijednosti – konkurentski zahtijev – 10 KM

Brošura 7.  Postupak pravne zaštite kod ugovornog organa – 10 KM

Brošura 8. Rad povjerenstva/komisije za javne nabavake sa modelima akata – 10 KM

Brošura 9. Nabavka hotelskih usluga – 10 KM

Brošura 10. Provođenje postupka e-aukcije i obaveze ugovornih organa i ponuđača – 20 KM

Brošura 11. Kriteriji za dodjelu ugovora – 10 KM

Brošura 12. Javne nabavke lijekova i medicinske opreme – 10 KM

Brošura 13. Ponuda u postupku javne nabavke – 10 KM

Brošura 14. Definisanje ugovornih obaveza i realizacija ugovora – 10 KM

Brošura 15. Nabava neprioritetnih usluga (Aneks II dio B) – 10 KM

Brošura 16. Javna nabavka usluga prevoza – 10 KM

 

U cijenu svake publikacije su uključeni PDV i poštarina.

Narudžbe publikacija možete izvršiti putem web stranice www.rec.ba ili kontaktom na tel. 033 408 778 i 033 214 582.

 

REC d.o.o., Jukićeva 2, 71000 Sarajevo