Preskoči na glavni sadržaj Preskoči na pretragu

SEMINAR: PRAVILA I PROCEDURA NABAVKE EVROPSKE BANKE ZA OBNOVU I RAZVOJ (EBRD) U PROJEKTIMA U BIH

SEMINAR: PRAVILA I PROCEDURA NABAVKE EVROPSKE BANKE ZA OBNOVU I RAZVOJ (EBRD) U PROJEKTIMA U BIH

PRAKTIČNA PRIMJENA

PRAVILA I PROCEDURA NABAVKE EVROPSKE BANKE ZA OBNOVU I RAZVOJ (EBRD) U PROJEKTIMA U BIH 

Sarajevo, 19. 01. 2018., Hotel „Hollywood“, Ilidža

Početak seminara: 9:30 h

PRIJAVNI OBRAZAC

Uzimajući u obzir izražen interes naših klijenata i činjenicu da se u Bosni i Hercegovini značajan broj projekata finansira od strane Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD), te da se nabavke vezane za takve projekte provode po posebnim pravilima i procedurama EBRD-a, koje su kao takve izuzete od primjene Zakona o javnim nabavkama, REC je za Vas pripremio jednodnevni seminar na temu praktične primjene pravila i procedura nabavke Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD) u projektima u BiH.

Seminar je namijenjen voditeljima projekata i službenicima za javne nabavke ugovornih organa koji realiziraju projekte na temelju kredita EBRD-a, što će im pomoći da efikasnije provode ovakve vrste nabavki, ali i predstavnicima ponuđača, koji učestvuju u postupcima nabavke po pravilima EBRD-a, a kojima će seminar pomoći da budu konkurentniji na tržištu.

Predavači – konsultanti su iskusni profesionalci u oblasti javnih nabavki s dugogodišnjim iskustvom u vođenju nabavki po različitim pravilima i režimima koji se u svijetu primjenjuju (Direktive EU, EBRD, WB, EU PRAG, ZJN BiH).

 

SADRŽAJ SEMINARA:

 

  1. Primjena Zakona o javnim nabavkama i druga važeća pravila nabavke
  • Direktive EU
  • Pravila i procedure multilateralnih razvojnih banaka: EBRD, Svjetska banka
  • Procedure donatora (USAID, SIDA i sl.)
  • Izuzeća od primjene Zakona o javnim nabavkama (pravni osnov, prepoznavanje izuzetaka, specifičnosti i izvještavanje)

 

  1. Politike i pravila nabavki EBRD-a
  • Uvodne napomene: misija EBRD-a, uloga Banke u praćenju nabavke, EBRD projektni ciklus, principi i planiranje nabavki, izrada plana nabavki, Politike i pravila nabavki (PP&R)
  • Nabavka konsultantskih usluga:

–  procedure za izbor konsultanta zavisno od vrijednosti ugovora

–  metode selekcije

–  poziv za izražavanje interesa, izrada kratke liste

–  zahtjev za ponudu (RFP) – tipična struktura

–  definisanje projektnog zadatka i njegovi ključni elementi

–  procjena troškova

–  priprema, dostavljanje i otvaranje ponuda

–  evaluacija ponuda – tehnička, finansijska i kombinovana i priprema izvještaja

–  pregovori

–  standardni tipovi ugovora, osnovne odredbe

 

  • Nabavka roba i radova:

–  osnovni principi

–  metode nabavki

–  priprema tenderske dokumentacije – tipična struktura

–  priprema tehničkih specifikacija i zahtjeva investitora

–  priprema, dostavljanje i otvaranje ponuda

–  devijacije

–  evaluacija ponuda i priprema izvještaja

–  dodjela ugovora

–  žalbe

–  standardni tipovi ugovora (osnovne odredbe)

–  upravljanje ugovorima (osnovni principi, analiza rizika)

 

 

PREDAVAČI:

  • Josip Jakovac, dipl.iur., International master of public procurement management, trener trenera JN ToT projekta EU, trener JN AJN, predsjedavajući radne grupe VM za izradu ZIDZJN, Agencija za javne nabavke BiH
  • Tarik Duraković, dipl. ing. građ., International master of public procurement management
  • Davor Vučković, dipl. ing. građ., International master of public procurement management. Project Manager, JP „Autoputevi RS“

 

SEMINAR JE NAMIJENJEN:

Ugovornim organima, ponuđačima i svima onim koje interesuje navedena tematika.

 

KOTIZACIJA ZA SEMINAR (sa PDV-om):

  • 145,00 KM po jednom učesniku
  • 135,00 KM po osobi za dva i više učesnika iz iste organizacije
  • 125,00 KM po osobi za pretplatnike na časopis „Pravo i finansije“

 

Kotizacija uključuje

  • Troškove sudjelovanja u radu seminara
  • Materijal za pisanje
  • Seminarski materijal: prezentacije predavača
  • Osvježenje u pauzama i zajednički ručak
  • Uvjerenje o usavršavanju (certifikat)

 

 

POSEBNA PONUDA

  • Portal RECko „Javne nabavke“ – 100 KM (godišnja pretplata); napomena: portal trenutno sadrži oko 1.000 pitanja i odgovora iz oblasti javnih nabavki (redovno se ažurira i dopunjava) + modele akata za ugovorne organe i ponuđače
  • CD Modeli tenderske dokumentacije – 55,00 KM
  • CD – Nacrt tenderske dokumentacije za nabavku električne energije + dodatna pojašnjenja + 55,00 KM
  • Priručnik – Modeli akata u postupcima javnih nabavki + CD – 86,00 KM
  • Interna akta za ugovorne organe (CD) 30,00KM sa PDV-om
  • Priručnik – Pitanja i odgovori po novom Zakonu o javnim nabavkama II – 20,00KM
  • Priručnik – Pravna zaštita u javnim nabavkama – 57,00 KM

 

Mala biblioteka javnih nabavki:

  • Brošura 1: Planiranje javnih nabavki – 10,00 KM
  • Brošura 2: Okvirni sporazum – 10,00 KM
  • Brošura 3: Nabavka usluga osiguranja imovine i lica – 10,00 KM
  • Brošura 4: Tenderska dokumentacija (sadržaj i pravilna izrada) – 10,00 KM Brošura 5: Preferencijalni tretman domaćeg u postupcima javnih nabavki – 10,00 KM
  • Brošura 6: Postupci male vrijednosti – konkurentski zahtijev – 10,00 KM
  • Brošura 7: Postupak pravne zaštite kod ugovornog organa – 10,00 KM
  • Brošura 8: Rad povjerenstva/komisije za javne nabavake sa modelima akata – 10,00 KM
  • Brošura 9: Nabavka hotelskih usluga – 10,00 KM
  • Brošura 10. Provođenje postupka E-aukcije i obaveze ugovornih organa i ponuđača – 20,00 KM
  • Brošura 11: Kriteriji za dodjelu ugovora – 10,00 KM
  • Brošura 12. Javne nabavke lijekova i medicinske opreme – 10,00 KM
  • Brošura 13. Ponuda u postupku javne nabavke – 10,00 KM
  • Brošura 14. Definisanje ugovornih obaveza i realizacija ugovora – 10,00 KM
  • Brošura 15. Nabava neprioritetnih usluga (Aneks II dio B) – 10,00 KM
  • Brošura 16. Javne nabavke usluga prevoza – 10,00 KM

 

Napomena: u cijenu su uključeni PDV i poštarina.

 

Narudžbe publikacija možete izvršiti putem web stranice www.rec.ba ili direktnim kontaktom na tel. 033 214 582.

 PRIJAVNI OBRAZAC

PRIJAVA ZA SEMINAR:

Obavezna prijava za seminar putem prijavnog obrasca

  1. Popunjen prijavni obrazac molimo Vas da pošaljete putem e-maila na rec@rec.ba ili putem faxa na jedan broj brojeva + 387 33 40 87 78, + 387 33 40 87 79 i + 387 33 21 45 82.
  2. Na osnovu dostavljenog prijavnog obrasca, dostavljamo Vam profakturu na osnovu koje se vrši plaćanje

 

Uplata se može izvršiti i u gotovini prije početka seminara – molimo Vas da nas o tome ranije pismeno obavijestite.

 

VAŽNA NAPOMENA

Budžetski korisnici svakako mogu prisustvovati seminaru uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu!

 

Tel/Fax:

+ 387 33 40 87 78 + 387 33 40 87 79 + 387 33 21 45 82

Mob:

+ 387 61 15 04 54

e-mail: rec@rec.ba

 

REC d.o.o., Jukićeva 2, 71000 Sarajevo