USLOVI ZA POKRETANJE POSTUPKA JAVNE NABAVKE
RAD KOMISIJE ZA JAVNE NABAVKE
GODIŠNJI UGOVORI I OKVIRNI SPORAZUMI ZA SPECIFIČNE NABAVKE: NABAVKA USLUGA OSIGURANJA VOZILA, LICA I IMOVINE, HOTELSKIH USLUGA, ČASOPISA, NOVINA I USLUGA EDUKACIJE, I DR.
Seminar: |
|
09:30h |
Mostar | 16. 12. 2024. | Hotel “Mostar” |
Sarajevo | 17. 12. 2024. | Hotel “Hollywood” |
Tuzla | 18. 12. 2024. | Hotel “Salis” |
Banja Luka | 23. 12. 2024. | Hotel “Bosna” |
REC d.o.o. organizuje seminar u decembru s temama koje su, na temelju našeg istraživanja interesovanja, trenutno najaktuelnije i izazivaju najviše nedoumica kod Ugovornih organa i ponuđača. Nekada izgleda da teme ne odgovaraju u cijelosti ponuđačima i da su više posvećene ugovornim organima. Međutim, ponuđači trebaju znati sve ono što je rad i obaveza ugovornih organa da bi mogli adekvatno odgovoriti na sve izazove u javnim nabavkama.
Prvi modul seminara
Tokom svakog mjeseca dobijamo najveći broj pitanja (po obimu) iz oblasti prve teme: Početak postupka javne nabavke. Naizgled, svaki ugovorni organ, odnosno službenici koji se bave javnim nabavkama bi trebali znati sve u vezi početka postupka javne nabavke. Vrlo često nismo u stanju ni pretpostaviti koje sve specifične okolnosti trebaju biti uzete u obzir kod otpočinjanja postupka javne nabavke. S druge strane, ako pogledate političare šta govore o razlozima kašnjenja nekih projekata su, uglavnom, pozivanja na javne nabavke. Javne nabavke su za njih problem. Uostalom, one jesu problem ako se u ugovornim organima i ponuđačima u javnim nabavkama bavimo kampanjski i površno. Iz tih razloga smo u prvom bloku predavanja „sastavili“ proces Planiranja javnih nabavki i procesom Ispitivanja tržišta i Uslovima za početak postupka javne nabavke. Sve smo to spojili u jednu temu zato što je to nerazdvojna problematika.
Drugi modul seminara
Drugi blok predavanja je, na neki način, nastavak postupka javne nabavke gdje ćemo detaljnije obrađivati rad Komisije za javne nabavke, od početka rada Komisije do kraja postupka nabavke, sa osvrtom na prava komisije, obaveze komisije, obavezne akte koje donosi komisija, kao i zaštitu integriteta članova komisije za javne nabavke. Također, u cilju što ispravnijeg rada u budućim komisija, bit će prezentovane i česte greške koje članovi komisije za javne nabavke prave.
Treći modul seminara
U okviru trećeg modula se bavimo nabavkama ugovora za koje se najčešće postupci godišnjih nabavki za koje raspisuju postupci u ovo doba godine, a to su tzv. Godišnji ugovori/okvirni sporazumi za nabavku usluga osiguranja, pretplate, hotelske usluge za narednu godinu, itd. U ovom dijelu seminara bit će prezentovana rješenja za najčešće probleme i dileme iz prakse, kao i brojni primjeri.
Iskreno se nadamo da ćemo uspjeti zadovoljiti različita očekivanja od učesnika seminara.
Zato Vas pozivamo da ne propustite ovaj seminar koji je veoma važan na kraju godine i početku naredne. Također, predavači, pored ostalih, za ove oblasti su ono najbolje što imamo kod nas.
SADRŽAJ SEMINARA:
Uslovi za pokretanje postupka javne nabavke
Planiranje javnih nabavki
- Uvod u početak pokretanja postupka javne nabavke
- Faze planiranja – hronološki prikaz aktivnosti koje trebaju biti obavljene u sklopu planiranja;
- Planiranje javnih nabavki – iskustva i problemi u dosadašnjoj implementaciji (Smjernice za izradu valjanog plana nabavki sa aspekta nadležnih službi za reviziju);
- Međuodnos plana nabavki i finansijskog plana (budžeta);
- Šta sa preostalim/neutrošenim a planiranim sredstvima za tekuću godinu u Planu nabavki za narednu godinu?
- Šta kada se realizacija nabavke ili ugovora planiranih za jednu godinu produži i na narednu godinu?
- Kako u planu nabavki prikazati višegodišnje okvirne sporazume i ugovore o nabavci usluga iz Aneksa II ZJN?
- Kako provoditi nabavke do usvajanja budžeta i plana nabavki za narednu godinu?
- Postupak izmjene Plana javnih nabavki tokom godine;
- Obaveza i sankcije vezane za planiranje nabavki.
Postupak ispitivanja tržišta
- Prethodna provjera tržišta i uslovi za početak postupka javne nabavke;
- Prethodna provjera tržišta, obaveza ili mogućnost,
- Kako ispravno istražiti tržište,
- Primjer dokaza o učinjenom istraživanju
- Istraživanje tržišta i uticaj na plan javnih nabavki
- Procijenjena vrijednost nabavki, specifičnosti za različite postupke javnih nabavki
- Kako istraživanje tržišta može uticati na sam postupak javne nabavke, pozitivni i negativni primjeri
Uslovi za početak postupka javne nabavke
- Početak postupka javne nabavke – čemu treba posvetiti pažnju?
- Posebna odluka o pokretanju postupka nabavke – član 17. Zakona o javnim nabavkama,
- Odluka o pokretanju postupka nabavke – član 18. Zakona o javnim nabavkama
- Da li se može pokrenuti više postupaka javne nabavke pozivajući se na jednu stavku u planu nabavki?
- Da li se podaci iz plana javnih nabavki (naziv predmeta javne nabavke, procijenjena vrijednost, podjela na lotove…) mogu razlikovati i odstupati od tih podataka prilikom pokretanja i provođenja konkretnog postupka nabavke?
Pitanja i odgovori
Rad komisije za javne nabavke
- O kojim elementima je potrebno voditi računa prilikom imenovanja Komisije?
- Koji su to dokumenti koje treba da ima svaki ugovorni organ za JN i Komisija za JN?
- Da li je dozvoljeno da se član Komisije žali na akt kojim je imenovan za člana komisije?
- Da li je dozvoljeno da bude imenovana stalna Komisija za sve javne nabavke?
- Koje sve akte donosi Komisija za javne nabavke?
- Šta su sve obavezni potpisati članovi Komisije za javne nabavke?
- Koje poslove radi službenik za javne nabavke, a koje Komisija za javne nabavke?
- Da li osoba koja radi istraživanje tržišta može biti i član Komisije za javne nabavke?
- Od kojeg momenta Komisija za javne nabavke počinje sa radom?
- U kojim slučajevima zamjenski član Komisije preuzima ulogu stalnog člana?
- Ocjena ponuda od strane Komisije za javne nabavke?
- Traženje pojašnjenja ponuda?
- Zaštita integriteta članova Komisije za javne nabavke?
- Ko snosi odgovornost za nabavku, Komisija za javne nabavke ili ugovorni organ?
- Prezentacija učestalih grešaka članova Komisije za javne nabavke.
Pitanja i odgovori
Godišnji ugovori i okvirni sporazumi za specifične nabavke: nabavka usluga osiguranja vozila, lica i imovine, hotelskih usluga, časopisa, novina i usluga edukacije, i dr.
- Koji postupak nabavke primijeniti?
- Priprema tenderske dokumentacije / poziva za dostavu ponuda
- Kvalifikacioni uslovi / dokazi
- Izrada tehničkih specifikacija i obrazaca za cijenu
- Primjena propisanih tarifa?
- Kriteriji za dodjelu ugovora
- Ugovorni organi na različitim teritorijalnim jedinicama / ponuđači sa različitih teritorijalnih jedinica
- Specifičnosti ovih predmeta nabavki
- E-aukcija i njena primjenjivost u konkretnim slučajevima navedenih nabavki
- Priprema ponuda
- Evaluacija ponuda i okončanje postupaka nabavki
- Kako da ponuđači odgovore na zahtjeve ovih specifičnih tendera
Pitanja i odgovori
PREDAVAČI – certificirani treneri Agencije za javne nabavke:
Mostar | Sarajevo |
Tuzla |
Banja Luka |
Amir Rahmanović Josip Jakovac Dragana Kovačević |
Amir Rahmanović Saša Nevesinjac Dragana Kovačević |
Amir Rahmanović Ivana Grgić Dragana Kovačević |
Dražen Vidaković Ivana Grgić Dragana Kovačević |
TRAJANJE SEMINARA:
U periodu od 09:30 – 15:30 h
SEMINAR JE NAMIJENJEN:
- Službenicima za javne nabavke;
- Stručnim saradnicima / savjetnicima / referentima koji imaju namjeru polagati stručni ispit za „Službenika za javne nabavke“;
- Članovima komisija za javne nabavke;
- Stručnim saradnicima / referentima ponuđača u postupcima javnih nabavki;
- Sektorskim ugovornim organima i odgovornim licima ugovornih organa i ponuđača;
- Internim revizorima i revizorima;
- Advokatima.
KOTIZACIJA ZA UČEŠĆE (sa PDV-om):
Seminar:
175 KM po jednom učesniku sa materijalom;
165 KM po osobi za dva i više učesnika iz iste organizacije sa materijalom;
155 KM po osobi za pretplatnike na časopis „Pravo i finansije“, sa materijalom
Kotizacija uključuje
- Troškove sudjelovanja u radu seminara
- Materijal za pisanje (za učesnike seminara)
- Prezentacije predavača i odgovori na pitanja učesnika seminara
- Modeli akata za rad Komisije za JN – na CD
- Modeli Pravilnika o javnim nabavkama roba, radova i usluga (model internog akta usklađen sa ZIDZJN-a – CD
- Osvježenje u pauzi i zajednički ručak (za sve učesnike seminara)
- Uvjerenje o usavršavanju (certifikat)
PRIJAVA NA SEMINAR:
Obavezna prijava na seminar putem prijavnog obrasca
- Prijavni obrazac molimo Vas da popunite online ili preuzmete isti i pošaljete putem e-maila na rec@rec.ba
ili putem faxa na jedan brojeva + 387 33 40 87 78, + 387 33 40 87 79 i + 387 33 21 45 82. - Na osnovu dostavljenog prijavnog obrasca, dostavljamo Vam profakturu na osnovu koje se vrši plaćanje.
VAŽNA NAPOMENA
Budžetski korisnici svakako mogu prisustvovati seminaru uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu!
Za sve zainteresirane koji nisu u mogućnosti da prisustvuju seminaru, sve priručnike možete posebno poručiti:
Pretplata na Portal „REC-ko“:
Pitanja i odgovori iz javnih nabavki – 400 KM,
godišnja pretplata za 2025. godinu
Portal trenutno sadrži preko 6.000 pitanja i odgovora iz oblasti javnih nabavki i redovno se dopunjava
+ 27 modela akata za ugovorne organe i ponuđače
Posebna narudžba za one koji nisu u mogućnosti prisustvovati na seminaru:
• Priručnik – Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o javnim nabavkama, autori: Josip Jakovac, Amir Rahmanović, Ivana Grgić i Milica Pranjić; Format B5, meki uvez, 230 str. – cijena 50 KM sa PDV-om (za učesnike seminara 30 KM sa PDV-om)
• „Komentar Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o javnim nabavkama“ – obim oko 200 str., B5, tvrdi povez – 70 KM sa PDV-om (za učesnike seminara 50 KM sa PDV-om)
• Modeli akata za rad Komisije za javne nabavke (oko 60. str. teksta) – 30 KM sa PDV-om – na CD
• Pravilnik – model internog akta, pravilnik za složene UO i modeli akata za rad Komisije (3 u 1) – 80 KM sa PDV-om – na CD.
Više informacija možete dobiti na našoj web stranici www.rec.ba
ili direktnim kontaktom na tel. + 387 33 40 87 78 i + 387 33 21 45 82
REC d.o.o., Jukićeva 2, 71000 Sarajevo